quote:
Originelere games, zoals bijvoorbeeld een nieuw spel met gekleurde blokjesquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:27 schreef BMH het volgende:
Mainstream games zorgen ervoor dat consumenten minder geld kunnen besteden aan orginelere games.
Ja en waarschijnlijk nog netter ook.. die zogenaamde weerspiegeling van de lampen zien er niet uit.. heel slecht werk. Als je het doet, doe het dan goed zou ik zeggen....quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:36 schreef ARKON het volgende:
in photoshop kan ik ook zo'n afbeelding maken
Hey.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Originelere games, zoals bijvoorbeeld een nieuw spel met gekleurde blokjes![]()
Dus originaliteit is niet altijd een pré. (Wat op zich best logisch is als de game gewoon goed in elkaar steekt)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey.
![]()
Dat is toevallig wel het coolste spel op de psp![]()
VNC Clientquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
er schijnt een vnc client te zijn voor de psp. waarschijnlijk is het hiermee gedaan
Meer dan 50% vanb de games wordt gekocht door hardcore gamers, las ik laatst.quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Teveel text.
Ik zie het zo: Mainstream gamer ziet reclame van een EA game.. Hij koopt em. Een week later komt een onbekende game als Beyond Good & evil uit. De mainstream gamer had nog nooit van het spel gehoord, wil hem wel, maar kan em niet kopen omdat zijn geld op is.
Ik heb wat moeite om die 50% te geloven persoonlijk. Gezien mijn eigen koopgedrag kan ik me er iets bij voorstellen, maar niet elke hardcore gamer is zoals ik, en heeft op de PS2 na elke console en handheld van deze generatie in huis. En uiteraard een PC. En ik koop voor alles games.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Meer dan 50% vanb de games wordt gekocht door hardcore gamers, las ik laatst.
Die op zich maar 10 tot 15% van de gehele groep met gamers zijn. Je verhaaltje slaat, as usual, weer helemaal nergens op..
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus originaliteit is niet altijd een pré. (Wat op zich best logisch is als de game gewoon goed in elkaar steekt)
Zag Windows '95 voor PSP vanochtend voorbijkomen in een welbekende nieuwsgroep volgens mij, dus misschien is het gewoon echt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:05 schreef JK het volgende:
Ja en waarschijnlijk nog netter ook.. die zogenaamde weerspiegeling van de lampen zien er niet uit.. heel slecht werk. Als je het doet, doe het dan goed zou ik zeggen....
Nee ok, dan zitten we op dezelfde golflengte wat dat betreft. Tis alleen dat originaliteit, mits goed uitgewerkt, vaak wel leuker is dan continue hetzelfde. Ik wil graag nog een spannende, vernieuwende game hebben voor mijn PSP. Virtua Tennis is dan wel meesterlijk, maar echt origineel is het niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Het belangrijkste is dat een game GOED is. En dat 'GOED' is voor iedereen een persoonlijk iets. Wél is het zo dat ik regelmatig nieuwe dingen wil spelen. Je moet het gevarieerd houden vind ik.
ben hem toevallig net aan het downloaden, ik test hem zo eventjes uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zag Windows '95 voor PSP vanochtend voorbijkomen in een welbekende nieuwsgroep volgens mij, dus misschien is het gewoon echt...
Waarom "lampen" photoshoppen als die niks toevoegen aan het plaatje...
Tenzij die opmerking van je spottend bedoeld was![]()
Diegene kan er echt niets van, ik rij nog beter in GTAquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:52 schreef Thetallguy het volgende:
GTA filmpje, 72,5mb
http://d54.yousendit.com/(...)BKRCJ2S/100_0089.MOV
Nee dit is idd een werkende Windows 95, maar volgens mij duurde het ook een uur om te bootenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zag Windows '95 voor PSP vanochtend voorbijkomen in een welbekende nieuwsgroep volgens mij, dus misschien is het gewoon echt...
Waarom "lampen" photoshoppen als die niks toevoegen aan het plaatje...
Tenzij die opmerking van je spottend bedoeld was![]()
Dat vind ik juist het mooie aan dat spel: radio aan en doelloos mensen afmakenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Diegene kan er echt niets van, ik rij nog beter in GTAMaar goed, ik blijf het een zuigspel vinden. Precies om de reden die je ziet in het filmpje, doelloos
correctie, 10 min.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dit is idd een werkende Windows 95, maar volgens mij duurde het ook een uur om te booten.
Tja, hoe definieer je hardcore? Waarschijnlijk keek dat onderzoek naar casual koopgedrag of heel vaak spellen kopen. Een hardcore gamer kan best heel goed z'n spellen uitzoeken en die kapot spelen, en een mainstream gamer elke keer een EA update kopen, die een paar dagen spelen en er dan weer genoeg van hebben en een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:42 schreef Morthill het volgende:
Ik heb wat moeite om die 50% te geloven persoonlijk.
Heb jij dan vastlopers?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog meer vastlopers![]()
Inkoppertje hoor
Home drukken en dan terug naar je menuquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:19 schreef nlboy het volgende:
Weet iemand hoe je kan verkomen dat de PSP steeds automatisch de game opstart als je de PSP aanzet? Om steeds de UMD 'lade' open doen voor het opstarten is irritant en vergeet ik wel eens.
Ook dit is pas 1235152 3keer gevraagdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:19 schreef nlboy het volgende:
Weet iemand hoe je kan verkomen dat de PSP steeds automatisch de game opstart als je de PSP aanzet? Om steeds de UMD 'lade' open doen voor het opstarten is irritant en vergeet ik wel eens.
Waar (in het menu) is dat te vinden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ook dit is pas 1235152 3keer gevraagd
Je moet je veiligheids nivo op 1 zetten zonder password. Dan wordt er aan je gevraagd of je de UMD wil laden of niet.
Wiseguyquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Diegene kan er echt niets van, ik rij nog beter in GTAMaar goed, ik blijf het een zuigspel vinden. Precies om de reden die je ziet in het filmpje, doelloos
bij beveiligings opties dacht ik ( heb het zelf niet en kan nu niet checken, zit midden in MGA )quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar (in het menu) is dat te vinden?
Idd. Hij rijdt als dikke strontquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
wordt toch import denk ik, kut EU releasesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:33 schreef matthijst het volgende:
Voor de hell of it Take2 zelf maar efkes gebeld en inderdaad: tot nader order uitgesteld, oorzaak onbekend... Dus maar online besteld, zou sneller moeten gaan.
Parental Control Level.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar (in het menu) is dat te vinden?
Zeer vet ouwe!quote:
huh? dude wtf? wij hebben de psp gewoon bij dezelfde winkel gehaald. ik registreer me 2 minuten eerder op yourpsp.com en heb de Spiderman UMD veel eerder. Krijg je em eindelijk doet hij het niet ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:59 schreef rew- het volgende:
-kniP-
Ok jay, kom vanavond ff lang om te testen danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:23 schreef SureZal het volgende:
[..]
huh? dude wtf? wij hebben de psp gewoon bij dezelfde winkel gehaald. ik registreer me 2 minuten eerder op yourpsp.com en heb de Spiderman UMD veel eerder. Krijg je em eindelijk doet hij het niet ?
ik zou em ff bij iemand anders in drukken en kijken of het aan de disk ligt (of aan je psp, ik hoop het niet)
k moet werken. (morgenavond na dat ik geleerd heb, kan ik langskomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:28 schreef rew- het volgende:
[..]
Ok jay, kom vanavond ff lang om te testen danof moet je werken?
15-30 m dacht ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef jna het volgende:
Weet iemand toevaliig uit z'n hoofd wat het bereik van de psp is? M'n overbuurman wilt er ook 1 kopen dus zou leuk zijn als we tegen elkaar kunnen spelen
ik heb gemultiplayerd met 2 psp in 2 verschillende collegezalen op school ( zeker meer dan 15 m ) en ook nog eens 2 dikke betonnen muren ertussen. Dus ik ga er vanuit dat het best iets verder moet kunnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:41 schreef ARKON het volgende:
ik heb de eerste de beste google zoekopdracht gedaan op de PSP wireless, 5/15 meter kwam eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |