ah, zo kan je het woordenboek verdriedubbelen, gezien alles kut kan zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
De TS bedoeld de foto die bij het bericht staat
[afbeelding]
ik weet wel zeker dat ik per week meermalen kutbus of kuttram zeg, maar ik heb de afgelopen maand nog niet het woord kut[insert menselijk ras / voorkomen / uiterlijk ] in mijn mond genomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:31 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Nee, je snapt het inderdaad niet. Het feit dat het woord 'kut-marokkanen' in de vandale wordt opgenomen geeft aan dat het woord veel gebruikt wordt en daardoor een begrip opzich is geworden. Misschien is alles wel kut, is je fiets een kut-fiets en je pc een kut-pc, maar dat is een samenvoeging van 2 woorden en geen begrip op zich.
Zou het anti-marokkanenpropaganda zijn, dan zou het ook anti-homoseksuelen zijn, of anti-hollanders (kaaskoppen). Je argument klopt dus van geen kant.
Dat is aanwijzend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef Yildiz het volgende:
kutdag, kutauto, kutfiets, kuttelefoon, kutstoel, etc. etc.
Salvad0R, je moet stoppen met drinken. Echt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:00 schreef Salvad0R het volgende:
achja, mij boeit het niet hoe schaapachtig jullie je hier gedragen en hoeveel marokkanen jullie kut vinden, als ik maar mn kop erbij hou en dingen objectief blijf zien.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:05 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Salvad0R, je moet stoppen met drinken. Echt.
Al die woorden hoeven niet apart opgenomen te worden. Ze vallen alle onder 'ook als eerste lid in samenst. ter aanduiding dat het in het tweede lid genoemde geringschattend wordt gekwalificeerd als iets onbenulligs: kutboodschap, kut karweitje, kutsmoes; - ook als eerste lid in samenst. ter aanduiding dat het in het tweede lid genoemde hoogst vervelend, onaangenaam is: kutvent, kutweer, kutwijf.'quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ah, zo kan je het woordenboek verdriedubbelen, gezien alles kut kan zijn.
kutdag, kutauto, kutfiets, kuttelefoon, kutstoel, etc. etc.
dat kan ook nog eens met andere scheldwoorden
maar waarom nou precies dit woordje wel? om polarisatie te versterken?
omdat mensen zich het scheldwoord kut niet kunnen bevatten?
Jodenstreek, Jodengrap etc. etc. staat er wel gewoon in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:13 schreef Clementiet. het volgende:
kankerjood
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:05 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Salvad0R, je moet stoppen met drinken. Echt.
Objectiviteit bestaat niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:00 schreef Salvad0R het volgende:
achja, mij boeit het niet hoe schaapachtig jullie je hier gedragen en hoeveel marokkanen jullie kut vinden, als ik maar mn kop erbij hou en dingen objectief blijf zien.
Anders neem je ook even de moeite de rest van de topic door te nemen alvorens iets te berde te brengen wat al tig maal voorbij is gekomen en van tegenargumenten is voorzien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat ik per week meermalen kutbus of kuttram zeg, maar ik heb de afgelopen maand nog niet het woord kut[insert menselijk ras / voorkomen / uiterlijk ] in mijn mond genomen.
Leg mij eens uit waar die hoeveelheid uitspraken geteld wordt?
Daar hebben we allang een term voor: randgroepjongere.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's toch mooi? Een aparte vermelding?
Ik baal er juist van dat ze 'kut-Nederlander' niet in de Van Dale hebben opgenomen...
Dat soort waardeoordelen doen niet ter zake.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, da's niks...
Is dat de broer van Rob?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, Rod Oudkerk denkt daar vast heel anders over...
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=holtorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Noem eens een veel gebruikt scheldwoord over homo's, dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |