abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:22:53 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31531617
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:20 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]

Ik ben ook heel knap..
[..]

Haal er daar maar 5000 vanaf qua Surinaamse woorden.
Zijn nog steeds 9000 woorden die er nieuw in zijn gekomen. Kijk maar eens bij de 'w' van 'wenden' ('hoe je het ook wendt of keert').
The love you take is equal to the love you make.
pi_31531622
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Christenhond staat er niet in hoor.
In mijn grote Van Dale deel 13 wel. Niet in de web-editie, maar goed, die is dan ook lang niet zo uitgebreid.
pi_31531643
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Nem0 het volgende:

[..]

In mijn grote Van Dale deel 13 wel. Niet in de web-editie, maar goed, die is dan ook lang niet zo uitgebreid.
in de nieuwe versie is ie mogelijk weggehaald
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31531644
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:18 schreef Meki het volgende:

[..]

ik ben geen flikker en ik ben geen woordvoerder voor flikkers
laat de flikker dat maar doen
Nee, je zei dat je niet wilde dat bevolkingsgroepen gekwetst werden door het opnemen van woorden door vandale. Als dit zo is moet je ook ageren tegen woorden als flikker. Dat doe je niet, en dus ben je hyopcriet bezig want jij maakt een scheiding tussen het ene woord en het andere woord. Flikker vind je blijkbaar niet kwetsend en kut-marokkaan wel terwijl je zoals ik al zei aangeeft dat je niet wil dat vandale voor bevolkingsgroepen kwetsende woorden opneemt.
Je bent niet alleen slecht, je bent nog hypocriet ook.
geen
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:23:56 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31531647
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Nem0 het volgende:

[..]

Zie je nou wel, mompelt Lienekien zachtjes tegen zichzelf.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:24:52 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31531671
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Meki het volgende:

[..]

in de nieuwe versie is ie mogelijk weggehaald
Mogelijk, maar dan niet omdat men het discriminerend vond.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:25:09 #127
3542 Gia
User under construction
pi_31531682
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Christenhond staat er niet in hoor.
Basseerde me op deze posting.
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nem0 het volgende:
Po(o)t, flikker, rugwerker, het staat erin. Andere niet te complimenteuze uitdrukkingen zoals gleufdier, toffelemoon, hannekemaaier, christenhond, pepermuntvreter, spathettivreter. De Van Dale vermeldt ze. Met kenmerk: Beledigend/vulgair.
pi_31531693
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Zijn nog steeds 9000 woorden die er nieuw in zijn gekomen. Kijk maar eens bij de 'w' van 'wenden' ('hoe je het ook wendt of keert').
Heb jij het niet over het Groene Boekje?
pi_31531698
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Nee, je zei dat je niet wilde dat bevolkingsgroepen gekwetst werden door het opnemen van woorden door vandale. Als dit zo is moet je ook ageren tegen woorden als flikker. Dat doe je niet, en dus ben je hyopcriet bezig want jij maakt een scheiding tussen het ene woord en het andere woord. Flikker vind je blijkbaar niet kwetsend en kut-marokkaan wel terwijl je zoals ik al zei aangeeft dat je niet wil dat vandale voor bevolkingsgroepen kwetsende woorden opneemt.
is Flikker kwestend voor Nederlanders
hebben flikkers een eigen land nee niet dus
pi_31531736
quote:

[..]

Best triest dat iedereen het al zo doodnormaal vindt dat marokkanen als "kut" omschreven worden in woordenboeken... De media heeft zijn werk goed gedaan . En het zegt me dat de mens altijd het manipuleerbare schaap is, wat hij vroeger ook al was.
Ga maar lekker 2e wereldoorlogvergelijkingen afdoen als "uitgekauwd", zij die het verleden vergeten maken dezelfde fouten als hun voorvaders .
pi_31531770
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef Meki het volgende:
Want er zijn geen flikkers onder Marokkanen..
pi_31531781
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef Meki het volgende:
hebben flikkers een eigen land nee niet dus
Nee, flikkers zou kwetsend kunnen zijn voor homoseksuelen. Homoseksuelen zijn ook een bevolkingsgroep. En dus wanneer jij zegt het niet ok te vinden dat vandale woorden opneemt die kwetsend zijn voor bevolkingsgroepen zou jij ook moeten ageren tegen een woord als flikker. Dat doe je dus niet. Je bent dus hypocriet en zoals ik al eerder zei ook slecht.
geen
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:29:18 #133
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_31531812
quote:

[..]

en als je die logica even doortrekt is meki dus degene die discrimineert door zijn eigen idee alleen te laten gelden voor "zijn" groep. Maar goed ik wens je succes Meki. Maar zoals hier al tot in den treure gemeldt is is het helemaal niet persoonlijk bedoelt. Zorg er dan voor dat al die nederlanders het woordt niet meer gebruiken, maak je meer kans.
pi_31531818
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Best triest dat iedereen het al zo doodnormaal vindt dat marokkanen als "kut" omschreven worden in woordenboeken... De media heeft zijn werk goed gedaan . En het zegt me dat de mens altijd het manipuleerbare schaap is, wat hij vroeger ook al was.
Ga maar lekker 2e wereldoorlogvergelijkingen afdoen als "uitgekauwd", zij die het verleden vergeten maken dezelfde fouten als hun voorvaders .
Nee, in dat geval zou er in vandale staan:
marokkanen: kut
Dat staat er dus niet, dus je opmerking klopt niet.
Er staat : kut-marokkanen. Is iets anders dan marokkanen die kut zijn.
geen
pi_31531841
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef natte-flamoes het volgende:
slecht.
Meki is niet slecht, Meki let niet op op school.
Da's wat anders.
pi_31531862
Slecht kan uitstekend een gevolg zijn van niet goed opletten op school.
geen
pi_31531868
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:29 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Nee, in dat geval zou er in vandale staan:
marokkanen: kut
Dat staat er dus niet, dus je opmerking klopt niet.
Er staat : kut-marokkanen. Is iets anders dan marokkanen die kut zijn.
Dus kut-marokkanen is iets anders dan marokkanen die kut zijn.
uhuh .
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:31:31 #138
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_31531870
en meki heeft het probleem wat veel mensen hebben.

Een enorme plaat voor zijn kop, en het ik weet het zelf wel beter syndroom.
pi_31531883
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Nee, flikkers zou kwetsend kunnen zijn voor homoseksuelen. Homoseksuelen zijn ook een bevolkingsgroep. En dus wanneer jij zegt het niet ok te vinden dat vandale woorden opneemt die kwetsend zijn voor bevolkingsgroepen zou jij ook moeten ageren tegen een woord als flikker. Dat doe je dus niet. Je bent dus hypocriet en zoals ik al eerder zei ook slecht.
zeg ga jij maar ook klagen bij van Dale als jij flikkers niet wilt hebben
pi_31531886
Ik snap de drukte niet helemaal. Er staat een woord in dat blijkbaar niet door iedereen op prijs wordt gesteld. Zo staan er wel meer in. Het is een woordenboek en niets anders.
stupidity has become as common as common sense was before
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')