abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:18:55 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31555663
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:16 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Moet je wel springen

Gijs, die halve cm dat je groter bent dan ik haal ik wel hoor
quote:
ps. Steef gaat ook mee naar cp

Kunnen we al boeken?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:19:21 #227
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31555670
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

*pets*

Struikrover KO

NEXXXXT !
whahahaha Zoooo droog
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_31555675
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
Snap m ook niet helemaal.. als er een brandend kruis word neergezet komen er lachsmilies tekort.
Iemand maakt een flauwe grap over negers in het donker. En dan is dat ineens not done

Het zal wel helemaal aan de persoon liggen denk ik dan die de opmerking maakt, een ander heeft misschien veel meer krediet en kan de meest harde opmerkingen maken en zal worden ontvangen met een bulderlach. Weer een ander hoeft maar een scheet te laten of de wereld vergaat.

Ik wil me niet eens mengen in de discussie, ik denk er gewoon het mijne van.
Ik vind iedereen kutmongolen, niet iemand meer dan een ander, nee allemaal kutmongolen.
Spuit 11
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:19:58 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31555683
quote:
Ik vind iedereen kutmongolen, niet iemand meer dan een ander, nee allemaal kutmongolen.
Ik ben trouwens ook klaar met jou. Dat eeuwige gezeik en geziek op Mario en Nintendo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31555717
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gijs, die halve cm dat je groter bent dan ik haal ik wel hoor
[..]

Kunnen we al boeken?
Ja, zal ff checken met Kep of de lastminutes al tot eind november lopen

Word weer leuk, als we weer zat zijn dan gaan we weer met z`n allen op Kep zitten
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:21:40 #231
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31555718
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ben trouwens ook klaar met jou. Dat eeuwige gezeik en geziek op Mario en Nintendo
Maar dat doe ik ook bewust om je helemaal gek te maken.
The truth was in here.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:22:35 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31555736
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Word weer leuk, als we weer zat zijn dan gaan we weer met z`n allen op Kep zitten
Ja... hahahaha... dat was leuk he? hahahahhaa !!111!!!!!

Daar moet je bij geweest zijn wa?
The truth was in here.
pi_31555759
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft een punt, dat gaat wel ergens over
pi_31555786
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja... hahahaha... dat was leuk he? hahahahhaa !!111!!!!!

Daar moet je bij geweest zijn wa?
Ben je gefrustreerd stuiterbal ?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:25:27 #235
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31555805
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Nee, ik wil ook rellen.. grijze duif.
The truth was in here.
pi_31555823
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oww doe dat dan bij iemand die het wel kan hebben, eikel
pi_31555834
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben best rechts maar ik beschouw mezelf niet als een racist. Ik heb in elk geval absoluut geen vooroordelen tegen jou. Man, een van mijn favoriete ooms komt uit Indonesië! Interesse in WW2 is puur militair, ideologie heb ik me nooit mee bezig gehouden.

En trouwens, de opmerkingen van bijvoorbeeld Cho en Surfer zijn veel harder en dan kun je het van mij opeens niet hebben? Tief alsjeblief op zeg! Maar goed, echt hoogte heb ik nooit van je gekregen. Stuk schijnheil. Zo, ook klaar.
Bij jou is het gewoon altijd hetzelfde...

als cho of surfer beginnen hop.... daar ben jij ook..... ff lekker meedoen.... ff lekker jezelf uitleven onder het mom van leuk geintje.... kankerracist!!! je beschouwt jezelf niet als een racist, maar je staat wel altijd vooraan in de rij om de steen te gooien!
Mussert was zeker ook familie van je en als jij ten tijde van WOII was leefde dan had je zijn paal ook wel gezogen waarschijnlijk!
Vies mannetje met je domme achterlijke vooroordelen en dat over 1 kam scheren van iedereen!

Ik hoop dat Toadette iemand vindt die ook aan haar denkt.... en neit alleen aan zichzelf!!!! Egoïstische klootzak! Je hebt nooit hoogte van me gekregen omdat het je niet intereseerd LUL! En het boeit me geen meter wat jij van me vindt..... Jij vindt het heerlijk om anderen af te zeiken, maar zodra je zelf afgezeken wordt ga je weer huilen en dan kom je even later terug met een kutsmoes dat je een overleg had ofzo Doet pijn hè als het jezelf overkomt en het geen ver van mijn bed show is

hè lekker dit

klaar nu?

of gaan we naar de volgende ronde?
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:27:28 #238
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31555846
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Las onze mails laatst weer eens.... we hebben ook gerelt Gijs.... en goed. Luchte wel op
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:28:48 #239
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31555871
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Oww doe dat dan bij iemand die het wel kan hebben, eikel
*pets* ?
pi_31555953
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

*pets* ?
ga door, ik betaal je ...
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:32:25 #241
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_31555960
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Stuiterbal WHAHAHAHAHA

... oh sorry
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
pi_31555972
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:26 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

Bij jou is het gewoon altijd hetzelfde...

als cho of surfer beginnen hop.... daar ben jij ook..... ff lekker meedoen.... ff lekker jezelf uitleven onder het mom van leuk geintje.... kankerracist!!! je beschouwt jezelf niet als een racist, maar je staat wel altijd vooraan in de rij om de steen te gooien!
Mussert was zeker ook familie van je en als jij ten tijde van WOII was leefde dan had je zijn paal ook wel gezogen waarschijnlijk!
Vies mannetje met je domme achterlijke vooroordelen en dat over 1 kam scheren van iedereen!

Ik hoop dat Toadette iemand vindt die ook aan haar denkt.... en neit alleen aan zichzelf!!!! Egoïstische klootzak! Je hebt nooit hoogte van me gekregen omdat het je niet intereseerd LUL! En het boeit me geen meter wat jij van me vindt..... Jij vindt het heerlijk om anderen af te zeiken, maar zodra je zelf afgezeken wordt ga je weer huilen en dan kom je even later terug met een kutsmoes dat je een overleg had ofzo Doet pijn hè als het jezelf overkomt en het geen ver van mijn bed show is

hè lekker dit

klaar nu?

of gaan we naar de volgende ronde?
Gijs serieus. Wat kun jij laag zinken zeg. Hier kan ik weer op in gaan met een verhaal van een A4-tje maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me naar jou toe te verontschuldigen. Je hebt je mening over mij blijkbaar al een tijd geleden gevormd en al die tijd lekker lopen opkroppen. Had ik dus toch gelijk dat je een stuk schijnheil bent. Lekker vriendelijk doen op meets en op het forum maar ondertussen achter iemands rug om lullen.

Meteen persoonlijk worden en dingen als mijn relatie erbij halen is ook zo laag. Maar goed, dat jij je blijkbaar beter voelt als je iemand onder de gordel kunt raken zeg genoeg over hoe je in elkaar steekt. Kun je trouwens nog zelf dingen fatsoenlijk formuleren of kun je alleen verwijten van andere mensen overnemen? Sommige van die dingen heb ik namelijk in precies dezelfde verwoording al eens eerder gehoord. Of waren die toen niet als grappen bedoelt?

En dat al mijn post naar jou iets met negers te maken heeft? Flikker toch op. Als je misschien eens een keer iets concreets te melden had over je leven op dit forum had ik ook een normaal kunnen reageren! Het gros van je post zijn oneliners, flauwe grappen of nietszeggende opmerkingen. Kijk maar eens naar mijn reactie op je blog, tenminste de zeldzame keren daar je wel een iets over je eigen leven en gevoelens postte, toen reageerde ik wel normaal! Niet dat ik daar ooit een reactie op krijg. Lezen wat je wilt lezen en dingen uit context quoten wanneer het in je straatje past is natuurlijk een stuk makkelijker.

Ik wil alleen afsluiten door te zeggen dat ik nooit zal weglopen voor een discussie. Ik heb nu eenmaal geen functie waar ik 9 uur per dag achter een bureau kan blijven zitten. Als ik na de lunch weg ben is het dus ook niet omdat ik wegloop maar omdat ik, inderdaad, naar een overleg moet.

Zo, nu echt klaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door Strolie75 op 19-10-2005 11:44:12 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31555993
quote:
Snap m ook niet helemaal.. als er een brandend kruis word neergezet komen er lachsmilies tekort.
Iemand maakt een flauwe grap over negers in het donker. En dan is dat ineens not done

Het zal wel helemaal aan de persoon liggen denk ik dan die de opmerking maakt, een ander heeft misschien veel meer krediet en kan de meest harde opmerkingen maken en zal worden ontvangen met een bulderlach. Weer een ander hoeft maar een scheet te laten of de wereld vergaat.

en dat respecteer ik ook van jou

gijs... die opmerking van vanochtend was gewoon de druppel van mij bij hem...... als je het als geintje doet ok! maar als je oplet op zijn posts naar mij, dan zit er altijd wel zo'n tering opmerking in.

Ik ben de laatste die zich aangevallen voelt als iemand een opmerking tegen mij maakt, maar je hebt gelijk wat betreft de credits! Het ligt idd aan de persoon die ze maakt. Strol is iemand die vanaf het begin lekker meedeed met de rest, terwijl hij mij niet eens kende...... Struik deed het eerst ook, maar die is ermee gestopt. Jij doet het ook, maar jij bent een Wigger dus daarom heb jij ook meer credits
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:39:52 #244
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31556104
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Las onze mails laatst weer eens.... we hebben ook gerelt Gijs.... en goed. Luchte wel op
Je hebt die mails bewaard ook

Ja luchtte wel op.. vind je nog steeds een kankerventje
The truth was in here.
pi_31556179
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gijs serieus. Wat kun jij laag zinken zeg. Hier kan ik weer op in gaan met een verhaal van een A4-tje maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me naar jou toe te verontschuldigen. Je hebt je mening over mij blijkbaar al een tijd geleden gevormd en al die tijd lekker lopen opkroppen. Had ik dus toch gelijk dat je een stuk schijnheil bent. Lekker vriendelijk doen op meets en op het forum maar ondertussen achter iemands rug om lullen.

Zo, nu echt klaar.
gijs.... als je goed opgelet hebt, dan heb ik jou behandeld met respect, ook al mag ik je niet! ik laat je in je waarde en zeg tegen jou wat nodig, maar meer ook niet.
Wat mij betreft kunnen we weer gewoon op dezelfde voet weer verder gaan, alleen weet jij nu hoe ik ECHT over je denk en weet ik dat nu ook van jou Jij noemt dat schijnheilig..... ok...... ik laat je in je waarde en ga gewoon verder.....
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:47:11 #246
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31556245
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je hebt die mails bewaard ook

Ja luchtte wel op.. vind je nog steeds een kankerventje
Thanks ik vind jou dik !
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:48:55 #247
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31556274
Tis smultijd voor de mods en lurkers
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:48:56 #248
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31556275
Ik had wel graag een zwarte neger willen zijn ja... beetje zoals uiterlijk Carl Cox.. lekker, groot, zwart.
The truth was in here.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:49:51 #249
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_31556292
Strol... Brown... mogen de posts wat korter... ik staar normaal nooit zolang naar mijn scherm hier...
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
pi_31556306
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:43 schreef mr_Brown het volgende:
gijs.... als je goed opgelet hebt, dan heb ik jou behandeld met respect, ook al mag ik je niet! ik laat je in je waarde en zeg tegen jou wat nodig, maar meer ook niet.
Wat mij betreft kunnen we weer gewoon op dezelfde voet weer verder gaan, alleen weet jij nu hoe ik ECHT over je denk en weet ik dat nu ook van jou Jij noemt dat schijnheilig..... ok...... ik laat je in je waarde en ga gewoon verder.....
Gijs, ik vind je een lage smerige schijnheilige eikel. Dat je nog durft om "respect" en "ik laat je in je waarde" te typen na die smerige verwijten en stoten onder de gordel die je in je vorige posts hebt neergezet, zegt mij alles wat ik over jou moet weten.

Als ik je nooit meer zie of nooit meer een woord met je wissel vind ik het prima. Als ik iemand niet mag negeer ik hem gewoon, dan zeg ik niks tegen meer tegen hem. Ik vond je toen ik je voor het eerst leerde kennen echt een toffe gast, en ik hoopte serieus dat we vrienden konden worden. Misschien dat ik daarom op dezelfde manier meedeed met grapjes maken over negers. Als ik daar niet genoeg krediet voor had opgebouwd had je dat toen moeten zeggen. En niet al die tijd gemaakt vriendelijk doen. Zowel op meets als in deze topics.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')