Gijs, die halve cm dat je groter bent dan ik haal ik wel hoorquote:
quote:ps. Steef gaat ook mee naar cp
whahahaha Zoooo droogquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*pets*
Struikrover KO
NEXXXXT !
Spuit 11quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
Snap m ook niet helemaal.. als er een brandend kruis word neergezet komen er lachsmilies tekort.
Iemand maakt een flauwe grap over negers in het donker. En dan is dat ineens not done
Het zal wel helemaal aan de persoon liggen denk ik dan die de opmerking maakt, een ander heeft misschien veel meer krediet en kan de meest harde opmerkingen maken en zal worden ontvangen met een bulderlach. Weer een ander hoeft maar een scheet te laten of de wereld vergaat.
Ik wil me niet eens mengen in de discussie, ik denk er gewoon het mijne van.
Ik vind iedereen kutmongolen, niet iemand meer dan een ander, nee allemaal kutmongolen.
Ik ben trouwens ook klaar met jou. Dat eeuwige gezeik en geziek op Mario en Nintendoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
Ik vind iedereen kutmongolen, niet iemand meer dan een ander, nee allemaal kutmongolen.
Ja, zal ff checken met Kep of de lastminutes al tot eind november lopenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, die halve cm dat je groter bent dan ik haal ik wel hoor
[..]
Kunnen we al boeken?
Maar dat doe ik ook bewust om je helemaal gek te maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook klaar met jou. Dat eeuwige gezeik en geziek op Mario en Nintendo![]()
Ja... hahahaha... dat was leuk he? hahahahhaaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Word weer leuk, als we weer zat zijn dan gaan we weer met z`n allen op Kep zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar hij heeft een punt, dat gaat wel ergens overquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook klaar met jou. Dat eeuwige gezeik en geziek op Mario en Nintendo![]()
Ben je gefrustreerd stuiterbal ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja... hahahaha... dat was leuk he? hahahahhaa![]()
![]()
!!111!!!!!
Daar moet je bij geweest zijn wa?
Nee, ik wil ook rellen.. grijze duif.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd stuiterbal ?
Owwquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook rellen.. grijze duif.
Bij jou is het gewoon altijd hetzelfde...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben best rechts maar ik beschouw mezelf niet als een racist. Ik heb in elk geval absoluut geen vooroordelen tegen jou. Man, een van mijn favoriete ooms komt uit Indonesië! Interesse in WW2 is puur militair, ideologie heb ik me nooit mee bezig gehouden.
En trouwens, de opmerkingen van bijvoorbeeld Cho en Surfer zijn veel harder en dan kun je het van mij opeens niet hebben? Tief alsjeblief op zeg! Maar goed, echt hoogte heb ik nooit van je gekregen. Stuk schijnheil. Zo, ook klaar.
Las onze mails laatst weer eens.... we hebben ook gerelt Gijs.... en goed. Luchte wel opquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook rellen.. grijze duif.
*pets* ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Owwdoe dat dan bij iemand die het wel kan hebben, eikel
Stuiterbal WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd stuiterbal ?
Gijs serieus. Wat kun jij laag zinken zeg. Hier kan ik weer op in gaan met een verhaal van een A4-tje maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me naar jou toe te verontschuldigen. Je hebt je mening over mij blijkbaar al een tijd geleden gevormd en al die tijd lekker lopen opkroppen. Had ik dus toch gelijk dat je een stuk schijnheil bent. Lekker vriendelijk doen op meets en op het forum maar ondertussen achter iemands rug om lullen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Bij jou is het gewoon altijd hetzelfde...
als cho of surfer beginnen hop.... daar ben jij ook..... ff lekker meedoen.... ff lekker jezelf uitleven onder het mom van leuk geintje.... kankerracist!!! je beschouwt jezelf niet als een racist, maar je staat wel altijd vooraan in de rij om de steen te gooien!
Mussert was zeker ook familie van je en als jij ten tijde van WOII was leefde dan had je zijn paal ook wel gezogen waarschijnlijk!
Vies mannetje met je domme achterlijke vooroordelen en dat over 1 kam scheren van iedereen!
Ik hoop dat Toadette iemand vindt die ook aan haar denkt.... en neit alleen aan zichzelf!!!! Egoïstische klootzak! Je hebt nooit hoogte van me gekregen omdat het je niet intereseerd LUL! En het boeit me geen meter wat jij van me vindt..... Jij vindt het heerlijk om anderen af te zeiken, maar zodra je zelf afgezeken wordt ga je weer huilen en dan kom je even later terug met een kutsmoes dat je een overleg had ofzoDoet pijn hè als het jezelf overkomt en het geen ver van mijn bed show is
hè lekker dit![]()
klaar nu?
of gaan we naar de volgende ronde?
en dat respecteer ik ook van jouquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:
Snap m ook niet helemaal.. als er een brandend kruis word neergezet komen er lachsmilies tekort.
Iemand maakt een flauwe grap over negers in het donker. En dan is dat ineens not done
Het zal wel helemaal aan de persoon liggen denk ik dan die de opmerking maakt, een ander heeft misschien veel meer krediet en kan de meest harde opmerkingen maken en zal worden ontvangen met een bulderlach. Weer een ander hoeft maar een scheet te laten of de wereld vergaat.
Je hebt die mails bewaard ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Las onze mails laatst weer eens.... we hebben ook gerelt Gijs.... en goed. Luchte wel op
gijs.... als je goed opgelet hebt, dan heb ik jou behandeld met respect, ook al mag ik je niet! ik laat je in je waarde en zeg tegen jou wat nodig, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs serieus. Wat kun jij laag zinken zeg. Hier kan ik weer op in gaan met een verhaal van een A4-tje maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me naar jou toe te verontschuldigen. Je hebt je mening over mij blijkbaar al een tijd geleden gevormd en al die tijd lekker lopen opkroppen. Had ik dus toch gelijk dat je een stuk schijnheil bent. Lekker vriendelijk doen op meets en op het forum maar ondertussen achter iemands rug om lullen.
Zo, nu echt klaar.
Thanksquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt die mails bewaard ook
Ja luchtte wel op.. vind je nog steeds een kankerventje
Gijs, ik vind je een lage smerige schijnheilige eikel. Dat je nog durft om "respect" en "ik laat je in je waarde" te typen na die smerige verwijten en stoten onder de gordel die je in je vorige posts hebt neergezet, zegt mij alles wat ik over jou moet weten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:43 schreef mr_Brown het volgende:
gijs.... als je goed opgelet hebt, dan heb ik jou behandeld met respect, ook al mag ik je niet! ik laat je in je waarde en zeg tegen jou wat nodig, maar meer ook niet.
Wat mij betreft kunnen we weer gewoon op dezelfde voet weer verder gaan, alleen weet jij nu hoe ik ECHT over je denk en weet ik dat nu ook van jouJij noemt dat schijnheilig..... ok...... ik laat je in je waarde en ga gewoon verder.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |