Whahahahaha... d'r zitten echt leuke tussenquote:
Weet je wat ik raar vind..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
" Kut-Marokkaan " nieuw op Van Dale woordenboek
Dat vind ik ook raar inderdaad... Misschien iets dat je zelf mag kiezen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind..
Dat als Samir Azzouz in beeld komt hij word afgeblokt, onherkenbaar in beeld.
En Big Willem van de Hells Angels kan gewoon met zn tronie vol in beeld
Ik denk niet dat ze dat vragen aan een verdachte eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar inderdaad... Misschien iets dat je zelf mag kiezen?
ook maf inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind..
Dat als Samir Azzouz in beeld komt hij word afgeblokt, onherkenbaar in beeld.
En Big Willem van de Hells Angels kan gewoon met zn tronie vol in beeld
En dan gaan ze weer zitten zeiken hier dat het allemaal voorkomen had kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
Enige wat ze deze keer van Samir hebben is een afscheidsvideo en een gasmasker. Zal dus dankzij onze wereldvreemde rechters wel weer vrijspraak worden. Kan hij zich volgende week in een volle metro tussen het gepeupel opblazen.
En dat "Er nu echt eens goed gepraat moet worden"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
En dan gaan ze weer zitten zeiken hier dat het allemaal voorkomen had kunnen worden
En dat "we dit niet kunnen en moeten tolereren in onze maatschappij"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat "Er nu echt eens goed gepraat moet worden"
En "Donner wederom mag aanblijven ondanks de rake vragen van Groep Wilders tijdens het spoeddebat"
Ja we kennen het verloop wel.
Gezellige familie heeft die vent, vrouw en kind leven ook voor de jihad.. jiiiihaaa.. dquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:40 schreef Strolie75 het volgende:
Enige wat ze deze keer van Samir hebben is een afscheidsvideo en een gasmasker. Zal dus dankzij onze wereldvreemde rechters wel weer vrijspraak worden. Kan hij zich volgende week in een volle metro tussen het gepeupel opblazen.
*gunt*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds niemand aanwezig en geen reacties op de mail...
Ik denk dat het een complot is Gijs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog steeds niemand aanwezig en geen reacties op de mail...
Heerlijk woord ook.. Demonisatie... lekker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
En dat "we dit niet kunnen en moeten tolereren in onze maatschappij"
dat "we niet moeten overgaan tot bagatalisatie en demonisatie"
dat "we kalm moeten blijven en ons richten op bezinning"
blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |