Iets?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:02 schreef IntroV het volgende:
In Europa is Ajax inderdaad nog iets beter dan PSV.
eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:49 schreef Cart_man het volgende:
Laten we het erop houden dat zowel ajax als psv weinig te zoeken hebben in de C(?)L. psv acht seizoenen lang uitgeschakeld worden in de eerste ronde, met 1 incidentele uitschieter (het gaat namelijk niet nog eens gebeuren de komende jaren) naar boven toe vorig seizoen. ajax dat al 12 of was het 13 wedstrijden niet heeft weten te winnen in de C(?)L. Beide ploegen is gewoon niks, mag best gezegd worden...
En laat Feijenoord hierbuiten, daar heb ik het nu niet over
Ik zei helemaal niks over Europa, daar begon iemand anders over.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:49 schreef Cart_man het volgende:
Laten we het erop houden dat zowel ajax als psv weinig te zoeken hebben in de C(?)L. psv acht seizoenen lang uitgeschakeld worden in de eerste ronde, met 1 incidentele uitschieter (het gaat namelijk niet nog eens gebeuren de komende jaren) naar boven toe vorig seizoen. ajax dat al 12 of was het 13 wedstrijden niet heeft weten te winnen in de C(?)L. Beide ploegen is gewoon niks, mag best gezegd worden...
En laat Feijenoord hierbuiten, daar heb ik het nu niet over
Dat eerste denk ik ook, dat tweede is wat overdreven, hij scoort wel trouwens.quote:
Wel een lekker oud wijf dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef IntroV het volgende:
Feyenoord lijkt trouwens meer een oud wijf.
Ajax laat zich zondag inmaken door PSV, omdat zij Heerenveen belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:45 schreef Nashje het volgende:
psv laat zich morgen inmaken door Milan, omdat ze Ajax belangrijker vinden.
Hahaha.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax laat zich zondag inmaken door PSV, omdat zij Heerenveen belangrijker vindt.
Je bent al bangquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:36 schreef Radegast het volgende:
Ik hoop morgen op een paar blessures. Cocu, Farfan en Afellay ofzo. Hup Gattuso!
Tuurlijk hoop je daar op, dan heb je misschien nog een klein beetje kans.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:36 schreef Radegast het volgende:
Ik hoop morgen op een paar blessures. Cocu, Farfan en Afellay ofzo. Hup Gattuso!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |