quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit programma heet Big-brother.
Maar het heeft niet veel meer met BB te maken.
Denk je toch niet over na tijdens de bevalling.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:20 schreef Ashy het volgende:
[..]
Kan ik me eerlijk gezegd niet eens herinneren
ahhh nee dat is zielig maar Tanja kan nu wel op rantsoen Baby een flesjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Leuk de baby een week op noodrantsoen
Volgens mij ligt ze in de babykamer, maar door de geweldige regie zou ik het niet weten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ligt Tanja in die badkamer dan?
Ik erger me nu al weer mateloos...
in het ziekenhuis is alles in de kamer aanwezig nu moeten ze heen en weer lopen en ik kan me voorstellen dat het dan vervelend is dat je over andere struikeld die haren willen wassen of scheren ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt me beetje overdreven, als je in het ziekenhuis gaat bevallen is ook niet alles stil!
Er is niks te zien en horen wat betreft tanja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:22 schreef GI het volgende:
Screen van mama beschikbaar of is het alleen te horen ?
Daar zijn ze bezig met wat in elkaar aan het prutsenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:24 schreef Inca het volgende:
waarom moeten ze niet in de tuin zitten lekker fris voor ze
Neehee ! Extra nominatie rondequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:25 schreef Sassefras het volgende:
nu een geheime missie erin!!!!!!!
of..
BBstem: Jongens, verder gaan met de weekopdracht!!!!!!
Dixiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Daar zijn ze bezig met wat in elkaar aan het prutsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |