gelukkig werkt die andere link wel http://www.zippyvideos.co(...)log.net_duvel/*biemequote:Deze website is tijdelijk onbereikbaar wegens overmatig gebruik
het zijn wel Duvels natuurlijk..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:32 schreef vosss het volgende:
Wat een knakworst; na 7 pilsjes al omvallen
quote:De bierbrouwer is behoorlijk pissig over het filmpje: "Dergelijk drankgebruik is onverantwoord en absoluut geen reclame voor ons bier".
Ik zat meer te denken aan een Hertog Jan Grand Prestige.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef ThE_ED het volgende:
Ja stond al op flabber een tijdje terug. Vkmag heeft het ook pas vandaag opgepakt. Wel bizar inderdaad, blijft toch sterk spul die duveltjes. Het Kanon gaat ie volgende keer zeker proberen?
Delerium Tremensquote:
biergist overleeft niet boven de ~12%.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik had een keer een frans(?) biertje op genaamd lucifer: zo'n 15%.
Ik heb ooit een bier gehad van 20% (naam vergeten) was niet lekker. Bier (normaal alcohol%) wordt ingevroren, daarna langzaam ontdooid. De alcohol ontdooid het eerste, daarom is het smeltsel sterker dan het originele bier (als je op tijd stopt met ontdooien tenminste)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef electricity het volgende:
[..]
biergist overleeft niet boven de ~12%.
Er bestaan bieren die 25% alcohol bevatten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef electricity het volgende:
[..]
biergist overleeft niet boven de ~12%.
Hey kankermongool, maak je eigen avatar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:40 schreef FuTilE het volgende:
Suf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |