Lijkt me prachtig bij Woodstock deze zomer! Kampvuurtje erbij!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:41 schreef Bluezz het volgende:
Meet op het strand mensen
Ze liggen weer in een deuk![]()
![]()
![]()
Ze nemen Menno nu in de zeik... vanwege zijn uitdrukkingen tijdens het breien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:42 schreef Wup het volgende:
ik heb de grap gemist?
Toen was Riche al erg fout maar de fooien waren geweldig en dat bracht ik weer naar 69quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Club Riche??? Dat is echt een foute tent (geworden) ! 69 heeft echt leuke dingen gehad lekker trommelen bij het kampvuur! Veel memoiresdaar!
Ja... beide hebben nu voorgoed afgedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:46 schreef Wup het volgende:
nou ja, Dido heeft One Flew Over the Cuckoo's Nest niet gezien en menno kan zich die film niet meer zo herinneren
Gebrek aan opvoedingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:46 schreef Wup het volgende:
nou ja, Dido heeft One Flew Over the Cuckoo's Nest niet gezien en menno kan zich die film niet meer zo herinneren
Lieske mag van mij ook winnen na deze avond.... Zoveel herkennig bij mij... Lekker slap ouwehoeren. Echt een mens zoals ze zich gedraagt en maakt ook de mens los in de andere mensen! Zeer positief. De zogenaamde camera bewustheid is echt losgelaten imo. Mede omdat de BITCH er niet bij is!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:42 schreef scanman01 het volgende:
Lieske kent Cuckoo's nest ook nog....
LIESKE WINNEN!!!!!!!!!!!!!
Zal alleen niet gebeuren. Ze wordt op tv behoorlijk genegeerd. Tijdens de discussie-avond was ze ook vrij sterk, maar is er helemaal uitgeknipt op tv. Ik vraag me ook af of dit moment van vannacht in de uitzending gaat komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lieske mag van mij ook winnen na deze avond....
aha, dit dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:45 schreef scanman01 het volgende:
Ze nemen Menno nu in de zeik... vanwege zijn uitdrukkingen tijdens het breien.
One Flew Over the Cuckoo's Nest (1975) is een pracht film veel herkennignquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:49 schreef scanman01 het volgende:
edit: foto mislukt
Breinaalden & Abortusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:54 schreef scanman01 het volgende:
Lieske snijdt even een heel ander anderwerp aan en brengt het gesprek toch weer op gang: abortus.
hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:55 schreef BBscanner het volgende:
Wow nu in een keer over aboruts!![]()
Boeiend na met die beinaalden!
![]()
inderdaad, blij dat ik toch nog effe de streams heb aangezet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:06 schreef BBscanner het volgende:
Wordt de door Nathalie gewenste diepgang nu toch bereikt? Ze hebben het nu even vluchtig over aborus en ongewenst kinderschap gehad. Schrik er zelf van, zoveel diepgang maar het wordt vluchtig weg gelachen door de rest.
wat heb jij een wilde avond:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:22 schreef BBscanner het volgende:
"Zal Tanja haar kindje toch breiend arborteren" lijlkt me wel wat![]()
idee voor degene die de topic opent of mag/moet ik het een keer doenis me eerste keer
en ik nog jarig ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |