Shit, daar heb je een punt...Hmm...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:44 schreef Wup het volgende:
[..]
maar dat gun ik Roel zijn ego niet zo, een bank overleven
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
Als de potentiële lover van Chantal straks Leroy blijkt te heten, ga ik toch serieus aan doorgestoken kaart denken hoor.![]()
De rest ook..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja het ligt toch niet aan mij toch, hij is gewoon sneaky, alleen speelt hij het zo goed, dat we/de bewoners het nauwelijks zien.
En Ingrid moet alleen zijn, maar goed, dit verhaal vertel ik elke dag zo'n beetje hier, word nu echt voorspelbaar![]()
haha nee ik begon dus ook al te twijfelen omdat hij vorige week al helemaal flipte toen Joost hem genomineerd had.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
Shit, daar heb je een punt...Hmm...![]()
Maar wekenlang bankvrij gunnen we hem ook niet toch?![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
Ow mên, knaag- en smakgeluiden.
Daarom eet ik dus Kletskoppen als m'n man niet thuis is.![]()
Sleepy time.![]()
Ingrid heeft een enorme grote en zogenaamd zelfverzekerde bek als ze een ruzie of kleine discussie heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:46 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
De rest ook..en Menno en Ingrid negeren elkaar nu al 2-3 dagen.. dus je kan al een soort idee hebben hoe Ing is zonder Menno..
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Shit, daar heb je een punt...Hmm...![]()
Maar wekenlang bankvrij gunnen we hem ook niet toch?![]()
pakje boter kilo suiker en bloemquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:48 schreef Gert het volgende:
Wat een walgelijke smakgeluiden weer zeg.
Het is zelfgemaakte caramel geloof ik.
Doeiquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
Sleepy time.![]()
het rare aan die twee is dat Ingrid zegt dat ze meer afstand moet nemen van menno omdat ze andersd buiten de groep valt, terwijl ik daarf dus niks van merk [dat ze afstand neemt dus]quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
Ingrid heeft een enorme grote en zogenaamd zelfverzekerde bek als ze een ruzie of kleine discussie heeft.
Dat is wel anders als haar maatje weggaat, dan zijn 2 van Rob iemands woorden genoeg om haar weer te doen janken... "Maar er is helemaal niks met me![]()
![]()
Waarom zegt iedereen dat toch elke keer weer
![]()
![]()
"
Ja dat is waar.. maar zwake zielige Ingrid lijkt me heel irritant om naar te staren..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ingrid heeft een enorme grote en zogenaamd zelfverzekerde bek als ze een ruzie of kleine discussie heeft.
Dat is wel anders als haar maatje weggaat, dan zijn 2 van Rob iemands woorden genoeg om haar weer te doen janken... "Maar er is helemaal niks met me![]()
![]()
![]()
![]()
"
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"
Als rob weg is dan moet er veel meer door andere de huishouding worden gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
En het spijt me overigens heel erg, maar Rob mag NIET naar huis.
Dat is de enige grote ergernis van Tanja, dus hij moet gewoon blijven.![]()
ze wordt waarschijnlijk niet als bedreiging gezien?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:52 schreef -Delta- het volgende:
Nathalie mag van mij naar huis, dat zou ook weer het vrouwenkippenhok kleiner maken, maar goed die wordt gewoon niet genomineerd
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:47 schreef CartWOman het volgende:
Sleepy time.![]()
Dat duurt nog te lang, veeeeel te langquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
Want tanja is na de bevalling gewoon weg.
Nou ze heeft al 4 dagen niet in zn bed geslapen.. Laatst Menno smeekte Ingrid zo een beetje om weer bij hem te slapen.. en ze zit ook niet zo snel meer naast hem..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:52 schreef Wup het volgende:
[..]
het rare aan die twee is dat Ingrid zegt dat ze meer afstand moet nemen van menno omdat ze andersd buiten de groep valt, terwijl ik daarf dus niks van merk [dat ze afstand neemt dus]
Terwijl Menno rustig de een na de ander inpakt......
Ja dat willen we dan toch?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Het wordt hoe dan ook een drama als of Ingrid of Menno wegmoet, dan moet de ander zich weer positioneren in de groep.
Vind niet dat er echte groepsvorming is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Het wordt hoe dan ook een drama als of Ingrid of Menno wegmoet, dan moet de ander zich weer positioneren in de groep.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
pakje boter kilo suiker en bloem
werd er misselijk van lijkt mij niet te vreten.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de illusie gehad dat ik ook zou kunnen leren koken en heb een kookcursus gedaan. Daar moest ik dat ook maken voor op een toetje
![]()
Ik had m'n geld beter kunnen besteden aan een paar avondjes restaurant, want ALLES mislukte![]()
Ik kook dus niet meer![]()
Dat bedoel ik, Ingrid gaat er misschien wel aan onderdoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat willen we dan toch?![]()
Nee Ingrid wordt toch niet of nauwelijks genomineerd de komende tijd, dus het wordt Menno.
Ingrid is veel leuker om naar te kijken, die is zo onzeker als de pest, helemaal alleen.
Maar je kunt wel breiënquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de illusie gehad dat ik ook zou kunnen leren koken en heb een kookcursus gedaan. Daar moest ik dat ook maken voor op een toetje
![]()
Ik had m'n geld beter kunnen besteden aan een paar avondjes restaurant, want ALLES mislukte![]()
Ik kook dus niet meer![]()
Drama is precies wat we willen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, Ingrid gaat er misschien wel aan onderdoor![]()
Van mij had ze al lang het huis mogen verlaten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat duurt nog te lang, veeeeel te lang![]()
Eerst bevallen en dan nog dagen die baby en Tanja in beeld![]()
ergoquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat willen we dan toch?![]()
Nee Ingrid wordt toch niet of nauwelijks genomineerd de komende tijd, dus het wordt Menno.
Ingrid is veel leuker om naar te kijken, die is zo onzeker als de pest, helemaal alleen.
Wat zijn jullie gemeen zeg..quote:
Dat is een goeie voor het fake-topicquote:
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:59 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Wat zijn jullie gemeen zeg..
Sukkels..
Aldus Michelle..![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:59 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Wat zijn jullie gemeen zeg..
Sukkels..
Aldus Michelle..![]()
Jij en nog 267 anderen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:02 schreef FuTilE het volgende:
(Vreemd genoeg voelde ik al aan dat het vertrek van Linda de doodsteek was voor het programma, en dat blijkt ook nog echt zo te zijn)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |