Die de hele week niet naar sjan omkijkt, maar achter Dido aanlooptquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Straks de loser-lover voor Chantal.![]()

Hoe stom dat ook is, het is iig weer nieuw vermaak en een beetje frisse wind door de keetquote:

quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:33 schreef pinkplatinum het volgende:
Die de hele week niet naar sjan omkijkt, maar achter Dido aanloopt![]()

Volgens de regels moegen ze eigenlijk helemaal niet met elkaar over de nominaties praten, of geldt dat niet meer als de nominatie een feit is ???????/quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En de meesten hebben aangegeven niet meer te zeggen wie ze hebben genomineerd.
Genoeg reden voor roddel en achterklap.![]()

quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eerst de bevalling CW![]()
Stel je toch eens voor dat die kerel het huis inkomt en dán de vliezen breken. Twee verhaallijnen door elkaar trekt de regie niet.

quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob, Nathalie en Chantal in de finale bv

Ze mogen het na die tijd gewoon zeggen, inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:33 schreef area51 het volgende:
[..]
Volgens de regels moegen ze eigenlijk helemaal niet met elkaar over de nominaties praten, of geldt dat niet meer als de nominatie een feit is ???????/

[..]

Ben wel benieuwd hoeveel er gereageerd hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe stom dat ook is, het is iig weer nieuw vermaak en een beetje frisse wind door de keet![]()

Zou me niet verbazen dat talpa nog niet de juiste kandidaat heeft gevonden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eerst de bevalling CW![]()
Stel je toch eens voor dat die kerel het huis inkomt en dán de vliezen breken. Twee verhaallijnen door elkaar trekt de regie niet.

Chantal moet Menno nomineren, ze vond hem toch zo'n ontiegelijke hufter, hij heeft haar bedrogenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niemand.
En ze wil vast Lieske eruit hebben.

quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook slapen...
Tot morgen dan maar weer...

[..]

Naar de logeerkamer, dat trekt Chantal niet........quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel er gereageerd hebben.
En of 'de winnaar' in het huis zelf mag of dat ze samen naar de logeerkamer moeten.

Kan me voorstellen, er zal geen drol meer gebeuren vanavond+vannachtquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook slapen...

quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook slapen...

Slaap lekker flugel, tot morgen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook slapen...

Zie ik hier nu een Scan opvolgerquote:

Er zijn er hier ook genoeg metquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik las ergens dat ze met wat kandidaten in gesprek zijn van wie er minstens één al gevoelens voor Chantal zegt te hebben![]()

Slaap lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ook slapen...

Oh ja.. vooral omdat Sjan Lieske niet zo mocht wegens het leeftijdsverschilquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Of achter Lieske aangaat.. Nog leukerEn ondertussen wanhopig de vragen van roddeltante Chantal probeert te ontwijken. Heerlijk.. ik zie het nu al voor me

Ik wilde net zeggen.. ik heb ook hartstikke veel gevoelens voor Chantal.. Het zijn alleen geen positievequote:Op maandag 17 oktober 2005 23:36 schreef area51 het volgende:
[..]
Er zijn er hier ook genoeg metgevoelens voor Chantal

Ja...en ook éen die graag een kind met haar wilde maken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik las ergens dat ze met wat kandidaten in gesprek zijn van wie er minstens één al gevoelens voor Chantal zegt te hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |