Da's toch nog niet zó lang geleden? Begin vorig jaarvolgens mij nogquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
D
Valt best mee als je begint over topics van 256 posts
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
GNA A! A! A! A! A!![]()
AAAAAA!!!!!! NG! NG NG! NG!![]()
GNAAAAA A! A! A! A!![]()
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:25 schreef Maerycke het volgende:
Wanneer moeten ze weer nomineren? Woensdag?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
GNA A! A! A! A! A!![]()
AAAAAA!!!!!! NG! NG NG! NG!![]()
GNAAAAA A! A! A! A!![]()
Ik wil echt wel kijken, maar het beeld verandert niet. Ze breien nog steedsquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ik zat niet achter de computer, dan kijk ik niet nee.
Ik post hier als ik ook de streams volg.
Jullie zitten te kleppen maar kijken niet, snap de lol daar niet echt van in maar goed.![]()
Daarom ben ik blij, dat er straks elke week genomineerd wordt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, hoe hard ze ook beweren dat "ze het begrijpen", er zijn er maar heel weinig die goed met een nominatie kunnen omgaan.
En de meesten hebben aangegeven niet meer te zeggen wie ze hebben genomineerd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, zodra er weer genomineerd wordt en er voor een paar een spannende week (eventuele exit) aankomt, komt de spanning wel weer.
Vorige week waren er een aantal echt lekker op dreef met irritaties, roddels en spanningen.
Komt ws ook snel en helemaal als er elke week genomineerd gaat worden.
Nu is het allemaal gezellig, want er is geen reden voor spanningen.
In het begin keken we uren, toen lagen ze alleen maar te zonnen in de tuin, deden ze nog minder.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil echt wel kijken, maar het beeld verandert niet. Ze breien nog steeds![]()
Dat mag iig niet van de VWAquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:26 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Garnalen pellen.. haha geef mij maar iets fysieks.. dat niet in groepsverband kan worden gedaan..
want zo zijn ze om te![]()
Neu, toen wasquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
In het begin keken we uren, toen lagen ze alleen maar te zonnen in de tuin, deden ze nog minder.![]()
Maar goed, dan ken je de bewoners nog niet zo goed en is alles nog wat boeiender.
Komt die Leeroy eik nog, als er niemand vrijwillig uitgaat? Nee toch?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
In het begin keken we uren, toen lagen ze alleen maar te zonnen in de tuin, deden ze nog minder.![]()
Maar goed, dan ken je de bewoners nog niet zo goed en is alles nog wat boeiender.
Komt die Leeroy eik nog, als er niemand vrijwillig uitgaat? Nee toch?
...schapen.....wol..........breien........ och ik word er ook melig vanquote:
Ja dan gaan ze weer speculerenquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En de meesten hebben aangegeven niet meer te zeggen wie ze hebben genomineerd.
Genoeg reden voor roddel en achterklap.![]()
Eerst de bevalling CWquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Straks de loser-lover voor Chantal.![]()
Niemand! Kan het ook niet geloven.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:30 schreef Loedertje het volgende:
En, wat is de Missie van Chantal déze nomineerweek?
Wie wil ze eruit hebben? Wie is nu het onderwerp van haar roddels?
We roepen je wel als er wat gebeurd..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:31 schreef D.Rose het volgende:
ik vertrouw erop dat ze niet meer zullen doen dan breien en slapen dus ik kan met een gerust hart naar bed
zorgen dat iedereen op rob stemt en zelf op lieske stemmen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:30 schreef Loedertje het volgende:
Niemand.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:30 schreef Loedertje het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob, Nathalie en Chantal in de finale bv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |