Voor de liefhebbersquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:23 schreef Tiemie het volgende:
lijkt me een beetje nutteloos om een topic te openen ivm de downtime.
Ze zijn niet altijd even slim bij fokradio!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:23 schreef Tiemie het volgende:
lijkt me een beetje nutteloos om een topic te openen ivm de downtime.
ik geloof nooit dat die van qwea zijn...quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:40 schreef frixir het volgende:
[..]
Ze zijn niet altijd even slim bij fokradio!!
[afbeelding]
zwangerschap mogelijk door nbevlekte ontvangenis he!quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:43 schreef Tique3 het volgende:
De volgende opties omtrent Sara's misselijkheid zijn genoemd:
1. Zwangerschap
2. Misselijkheid door onervarenheid met deepthroat
optie 2 lijkt me heel onwaarschijnlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:43 schreef Tique3 het volgende:
De volgende opties omtrent Sara's misselijkheid zijn genoemd:
1. Zwangerschap
2. Misselijkheid door onervarenheid met deepthroat
These are mine. Ask Mikeymoquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat die van qwea zijn...![]()
![]()
Als je MM ziet, doe hem de groetenquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:57 schreef Lady_tena het volgende:
[..]
These are mine. Ask MikeymoOr kixass
[afbeelding]
Nu alles uit graagquote:
Ga weg spammertquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:52 schreef SunChaser het volgende:
Concurentie voor FOK!-radio
samenwerking met CompleetFM is Flabber iedere vrijdagavond te horen in het weekendprogramma van CompleetFM. Paulo neemt met Nick opmerkelijk nieuws en weblogontwikkelingen door. Dit is soms schokkend, lachwekkend of gewoon totaal inhoudloos. Janus sluit daarna af met zijn altijd gezellige en verfrissende luisteraarsvraag.
Het unieke aan dit concept is de samensmelting van technieken. Het programma wordt behalve via de ether, ook middels de kabel, een live-stream en uiteindelijk als podcast aangeboden. We noemen dat Totalcasten, want het beestje moet een naampje hebben.
Info
Tijd programma: iedere vrijdag, 19:30 tot +/- 20:00
Presentatie: Peter van Leeuwen, Nick (StarSignLeo), Paulo en Janus
Frequenties: 107.2 (ether) - 89.0 (Kabel), beschikbaar van Alkmaar tot pak hem beet Amsterdam
Landelijke live-stream: Hierrrr klikken.
quote:
*snif*quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jordy-B, hoe zou jij het nog moeten overleven als er geen internet meer was
*Knuf*quote:
never mind the buzzcocks, joh...quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:34 schreef nixxx het volgende:
sara.. jij met je buzzcocks.. ik vind et maar niets
Niets van gemerkt, heb eindelijk mijn favourites/bookmarks kunnen sorterenquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:20 schreef Jordy-B het volgende:
We zijn d'r weer...
YES!
(dat echte leven was echt eng, man!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |