Voor zover ik weet komt deze niet legaal uit voor de S100/S110. Qtek, of elk willekeurig ander bedrijf moet namelijk gewoon de licentie betalen voor WM5 als ze deze als upgrade gaan aanbieden aan hun 'gebruikers'. Ze hebben uiteraard liever dat je gewoon een nieuw toestel koopt met WM5 erop. WM5 voor de S100 zal er wel komen alleen niet via de legale weg. Het is wel de vraag of het een beetje vooruit te branden is, op de 9090 van een ex-collega draaide het wel alleen merkbaar langzamer.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:12 schreef FlowDesign het volgende:
@ Mex
Komt WM5 ook uit voor de S100 / S110 dat jij weet?
(Dan ga ik wel wachten op een nieuwere versie van TomTom)
Lees de vorige pagina dan nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:01 schreef FlowDesign het volgende:
ALS ER GODVERDOMME NOG 1 IEMAND HET GORE LEF HEEFT OM HIER OVER DIE DOMME KUTDISCUSSIE OVER MOTOR VERSUS AUTO TE BEGINNEN!!!
Stelletje kutkinderen, bah.![]()
quote:En Laurens, je moet maar tegen een grapje kunnen en er niet zo serieus op in gaan. Hoe oud ben je nou? 4? Iedere keer weer begin je er over te zeuren. Ga toch een eind motorfietsen man.
Mijn Vario heeft ook WM5 erop staan. Gaat TomTom 5 straks dan wel gewoon werken?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet komt deze niet legaal uit voor de S100/S110. Qtek, of elk willekeurig ander bedrijf moet namelijk gewoon de licentie betalen voor WM5 als ze deze als upgrade gaan aanbieden aan hun 'gebruikers'. Ze hebben uiteraard liever dat je gewoon een nieuw toestel koopt met WM5 erop. WM5 voor de S100 zal er wel komen alleen niet via de legale weg. Het is wel de vraag of het een beetje vooruit te branden is, op de 9090 van een ex-collega draaide het wel alleen merkbaar langzamer.
Jep, zie:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mijn Vario heeft ook WM5 erop staan. Gaat TomTom 5 straks dan wel gewoon werken?
Legaliteit?quote:1. Download the latest version of the TomTom Navigator application and modules from here: "van de Gmail account: bestandje ttn51_gracioso".
Ik heb ook die release van gracioso. (TomTom 5 + ttn cracked cabje + 5.10 update)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:19 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Jep, zie:
http://www.ppc-phones.nl/forum/index.php?topic=920.0
Een illegale versie van TomTom zal best lastig worden hoor. Flink prutsen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mijn Vario heeft ook WM5 erop staan. Gaat TomTom 5 straks dan wel gewoon werken?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef r8ality het volgende:
Ik stel voor dat ze zowiezo even 5 systemen bijkopen. Zodat we misschien _iets_ meer snelheid hebben? Dan lopen hete discussies wat beter.
Amenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:21 schreef daNpy het volgende:
"reageren" betekende ooit het feit dat je een berichtje aan het tiepen was.
Nu betekent het dat je aan het wachten bent op je eigen post nádat je op "invoeren" hebt geklikt
S zelf TFUquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:01 schreef FlowDesign het volgende:
ALS ER GODVERDOMME NOG 1 IEMAND HET GORE LEF HEEFT OM HIER OVER DIE DOMME KUTDISCUSSIE OVER MOTOR VERSUS AUTO TE BEGINNEN!!!
Stelletje kutkinderen, bah.![]()
En Laurens, je moet maar tegen een grapje kunnen en er niet zo serieus op in gaan. Hoe oud ben je nou? 4? Iedere keer weer begin je er over te zeuren. Ga toch een eind motorfietsen man.
.
Hmm lekker geluidje!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:20 schreef daNpy het volgende:
Ok zal zo ff een mailtje sturen.
Volvo 850 met teveel vermogen voor een FWD:
http://media.putfile.com/overloaded85013
Ik zal me maar weer aanpassen en inhouden want rekening houden met anderen dan wel andermans mening dat heb jij nog nooit geleerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:29 schreef omegaproject het volgende:
S zelf TFU
Ik mag best zeggen als iets mij niet bevalt! Daar is niks kinderachtigs aan en waar bemoei jij je GVD eigenlijk mee?! Bovendien ging de discussie tussen Joost en mij niet over motoren vs autos.
En als ik ophoud over motoren houd jij dan eindelijk eens op over die kut PDA van je?! Damn .. als ik ergens misselijk van wordt
Ik weet wel zeker dat ik die nog ga halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:04 schreef daNpy het volgende:
Motorrijden lijkt me best vet, ik ga ook zeker nog een keer mn rijbewijs halen
Ik had het al zien staanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:27 schreef blieblie het volgende:
Floris... Heb jij misschien een LAN tentamen en eventueel uitwerkingen hiervan??
Vaag.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:37 schreef blieblie het volgende:
maandag 1ste & 2de uur geloof ik.
Kwam ik ook gisteren pas achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |