oja, en een dude die een miata wilquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:08 schreef blieblie het volgende:
tvp
De B16A2 had hij denk ik niet gedaan voor 2500 incl swap, hij had van OBD2 naar OBD1 moeten swappen + andere motorsteunen + contactslot. Ietsje lastiger dan in een 5th gen dus.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja en serieus in overweging genomen aangezien marco ook kan swappen. Maarja, ik wil ook nog een huis kopen he
2000 euro voor een B16A2 met bak, ecu en kabelboom is best goedkoop, 2500 met inbouw..als ik mijn geld niet ergens anders liever aan zou willen besteden dan deed ik het...160pk
Maarja..een K20 in je 5th gen civic..ook leuk200pk
![]()
Ik hou het nog wel ff bij 90pk![]()
Hij is al verkocht lees ik nu btw
Ik heb altijd gedacht dat ik OBD1 had... :squote:Op maandag 17 oktober 2005 21:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De B16A2 had hij denk ik niet gedaan voor 2500 incl swap, hij had van OBD2 naar OBD1 moeten swappen + andere motorsteunen + contactslot. Ietsje lastiger dan in een 5th gen dus.
Je hoeft het dus niet te zien als gemiste kans
Katvervanger en evt achterlichtjes
http://www.streetlegalkhk.nl/forums/index.php?showtopic=20131
Oeps, niet dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat ik OBD1 had... :s
B16B importeren danquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:03 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Oeps, niet dusJe startblokkering zit in de ECU en in je contactslot. Als je dus naar van OBD2 naar OBD1 of 0 gaat dan zijn er nogal wat aanpassingen nodig om dat te kunnen laten werken.
Waar blijven de heldere knippers? Daar heb je toch nog wel geld voor
Sinds wanneer rij je al zonder zijwieltjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:06 schreef omegaproject het volgende:
Ik wil óók in de OP!!!
[afbeelding]
Sneller dan die andere rode motorvoertuigen op deze pagina![]()
Amenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gevoelsmatig vind ik die minder okee.
Ondanks dat de verschillen op detailniveau zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |