Oh shit dat feest van Ivoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef errrrr het volgende:
Owja idd, dat zei je al... ik ben benieuwt of die Ivo + vrienden ook nog richting de koog gaan
Vast wel, tussen 12 en half 1 wou ie iedereen z'n huis uit schoppen richting de Koog.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef errrrr het volgende:
Owja idd, dat zei je al... ik ben benieuwt of die Ivo + vrienden ook nog richting de koog gaan
Daar zal je wel wat missen denk ik ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:48 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Oh shit dat feest van Ivo.... weer feest dat ik moet missen
![]()
we shall seequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Vast wel, tussen 12 en half 1 wou ie iedereen z'n huis uit schoppen richting de Koog.
wat staat er dan allemaal geplant?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar zal je wel wat missen denk ik ja.
Anders ff een belletje heen en weer ofzo.quote:
Tsjaah.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
wat staat er dan allemaal geplant?
Ik leg niks bij hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Oeh, das niet zo leuk. Snel bijleggen dan maar?
gewoon cel4 en dan de wijsneus waarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:34 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga nu werken.
Wat zijn jullie uitgaans-plannen?
Goed idee, ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:34 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga nu werken.
Wat zijn jullie uitgaans-plannen?
Dat merkte ik niet andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, dat zal wel.
Goh fijn, is mijn zus er één dagje sinds zo'n 2 maanden, hebben we ruzie. Altijd gezellig met haar.
niet zo melodramatisch niels. het is toch hartstikke gezellig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:57 schreef NerdoNielso het volgende:
Weet ik nog niet, ik denk dat ik Suuz en Erwin even ga bellen. Denk dat we gezellig met z'n 3'en in de Jell gaan zitten ofzo![]()
Werken is trouwens leuk... Geld enzo![]()
En natuurlijk zien hoe Jacques zijn dochter probeert te voeren
Zegt de dame die niet eens naar een kroeg is geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:26 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
niet zo melodramatisch niels. het is toch hartstikke gezellig.
congrats!quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:24 schreef DearPrudence het volgende:
Wow! Ik sta geloof ik voor het eerst op een wijsneus foto.
[[url=http://img479.imageshack.us/img479/8094/wijsneus0np.th.png]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |