Tssskk. ben je een pizzabezorger of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou..vooruit dan maar, moet je ze wel zelf komen halen.
Das natuurlijk wat anders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tssskk. ben je een pizzabezorger of niet?
quote:
Das een understatement.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Nioz tegen Kobeko met 2-1 gewonnen, en Tevoko tegen Bremakker met 3-0 verloren, maar damn, wat een pot. Ging echt supergoed, iedereen deed z'n best en Bremakker moest echt vechten voor ieder punt
.
Ging echt lekker.
Ja, prima wedstrijd, eindelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:35 schreef MrAli het volgende:
We hebben met 2 - 0 van FC Thun gewonnen, we hadden wat meer goals mogen maken, want de kansen kregen we wel, en bij vlagen speelden we zelfs heel goed, maar met 2 - 0 zijn we ook blij.
Niet zeggen Ruben, níet zeggen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:35 schreef MrAli het volgende:
We hebben met 2 - 0 van FC Thun gewonnen, we hadden wat meer goals mogen maken, want de kansen kregen we wel, en bij vlagen speelden we zelfs heel goed, maar met 2 - 0 zijn we ook blij.
Ik denk, om Ruben te vermaken zeg ik het extra vaak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet zeggen Ruben, níet zeggen!
we.
hihiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Niet zeggen Ruben, níet zeggen!
we.
Waarom zeg jij het extra vaak als je denkt dat het geen indruk maakt het vaker te roepen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk, om Ruben te vermaken zeg ik het extra vaak.
Maar denk je nou echt dat het meer indruk of zoiets maakt als je het vaker blijft roepen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Edit - misschien toch niet zo'n goed idee.
Die eerste zin sloeg alleen maar op die ene post, niet in z'n algemeenheid.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hihi
[..]
Waarom zeg jij het extra vaak als je denkt dat het geen indruk maakt het vaker te roepen?
Ik ook.quote:[..]Nu ben ik benieuwd naar wat er stond!
Waarom vraag je het als je het zelf doet, dan kun je toch zelf ook wel een antwoord erop verzinnen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Die eerste zin sloeg alleen maar op die ene post, niet in z'n algemeenheid.
Dat zei ik al (2x trouwens), dan hapt Ruben weer zo lekker.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Waarom vraag je het als je het zelf doet, dan kun je toch zelf ook wel een antwoord erop verzinnen?![]()
Ali, soms ben jij echt stom.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zei ik al (2x trouwens), dan hapt Ruben weer zo lekker.
Dank je, is een toelichting ook mogelijk?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ali, soms ben jij echt stom.
No hard feelings eh?
Niet nodig, het spreekt voor zich.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:57 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dank je, is een toelichting ook mogelijk?
Oh, niets bijzonders op zich. Was m'n Engelse brief.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Nu ben ik benieuwd naar wat er stond!
gna gna gnaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Oh, niets bijzonders op zich. Was m'n Engelse brief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |