schrijf mijn naam eens goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:04 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens Esmee, weet je al waar 132499 op slaat?
http://forum.fok.nl/user/profile/132499![]()
Als jij in je ondertitel / sig een e met streepje erop wil doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
schrijf mijn naam eens goed.
Nee, jij moet je keymaps eens goed instellen, luiwammes.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Als jij in je ondertitel / sig een e met streepje erop wil doen![]()
Op m'n windows pc's heb ik die ook uit staanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nee, jij moet je keymaps eens goed instellen, luiwammes.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Op m'n windows pc's heb ik die ook uit staan
En weet je wel hoe gigantisch brak dat programmeren is![]()
Mwuahahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:08 schreef DearPrudence het volgende:
[hello...wat is dit? Waarom zitten er hier twee haakjes...]
AAAAAAAARGH! Ik word achtervolgd!!!!
![]()
Eindelijk iemand die de meerwaarde van 2 e's zietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef iwantmeowmix het volgende:
[..]
Mwuahahaha, Yesh I'm Esmee's new STALKER
![]()
en het is zo simpelquote:hmm.. ik snap dit quoterings systeem dus niet![]()
Nee hoor, sinds vandaag niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Rome is nog steeds een schitterende stad.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:31 schreef iwantmeowmix het volgende:
[..]
Mwuahahaha, Yesh I'm Esmee's new STALKER
![]()
Tu es stupide. Like duh.quote:hmm.. ik snap dit quoterings systeem dus niet![]()
Kees is er niet meer?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds vandaag niet meer.
Don't youquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:47 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de meerwaarde van 2 e's ziet
Waarom is Rome geen mooie stad meer?quote:
whoopsquote:
Wat jij wil meidquote:En nee, ik heb genoeg aan 1 e mits het met een streepje wordt geschreven/getypt.
我聪明, 我知道汉语quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:50 schreef DearPrudence het volgende:
[hihihi wat een grappige haakjes..]
Tu es stupide. Like duh.
De / gaf het einde van de quote aanquote:ik quote deze tekst
Esmee met lijntje onder de ee'squote:Hier quote ik weer
Hier zelfs bold
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ik quote deze tekst [/quote] De / gaf het einde van de quote aan [quote] Hier quote ik weer [b]Hier zelfs bold[/b] [/quote] [u]Esmee met lijntje onder de ee's[/u] |
I acceptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef iwantmeowmix het volgende:
[..]
Is er iemand jaloers?![]()
Niels.... trouwen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |