Je kijkt wel vrij maf op de tweede foto.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:23 schreef DearPrudence het volgende:
[[url=http://img343.imageshack.us/img343/7808/img000255ln.th.jpg]afbeelding][/URL]
Redelijk goed klaargemaakt, voor een eerste keer een hele maaltijd zelf voorbereiden heeeeelemaal in mijn eentje.
[[url=http://img343.imageshack.us/img343/8207/img000291ge.th.jpg]afbeelding][/URL]
Aangebrandde nuggets, the way I like 'em best!
Ik zag jou nog, alleen liep je toen nog (naar Marit) in de Hema.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef errrrr het volgende:
Zo, weer geleerd hoe het zou moeten... pff, wat een werk als je dat allemaal precies zo doet
En daarna nog even gezellig in de 12 balcken gezeten
Nee hoor, want mijn woensdagavond is nu ook al opgevuld.quote:
Tja, beetje ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je kijkt wel vrij maf op de tweede foto.
Vertel..vertel..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee hoor, want mijn woensdagavond is nu ook al opgevuld.
Das grappig, ik dacht gister al, wat zou dat zijn.quote:[..]
Tja, beetje ja.Check de groene stipjes.. Droppie's ogen.
![]()
Was jij ook nog naar de bios ofzo met Jelle enzo dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik zag jou nog, alleen liep je toen nog (naar Marit) in de Hema.
Halloween harryquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:16 schreef MrAli het volgende:
Vanmiddag kreeg ik opeens zin om oude spelletjes te gaan downloaden.
Crystal Caves bijv., een 2D-platformspelletje uit 1991 van 156 KB groot wat ik vroeger op m'n oude 386 helemaal dood gespeeld heb. Best wel grappig om dat nog eens te doen.
En dan zie je toch het verschil in grafisch vormgeving (en systeemeisen) tussen die oude spelletjes en bijv. Quake IV wel héél erg goed.In een kleine 15 jaar.
Lotus?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Halloween harry
En natuurlijk het 4 kleurige racespel wat broeders en ik beide vaak speelden (een van de eerste 3D games, was op 2 floppy's, maar weet niet meer hoe het heette
Dunnoquote:
A2 Racer is van Davilex, dat soort rommel moet ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dunno
Later in het vroege grafische tijdperk viel A2 racer zelfs onder redelijke kwaliteit
En nog een ander mega goed spel.. Daar kon je auto's uit kranten kopen enzo... Gigantisch goed bedacht, alleen ook daar weet ik de namen niet meer van....
Broerders en ik hebben wel de nodige kilometers afgelegd in Lambourgini![]()
Welkom!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |