16 november, vanaf 21:00u notabene in Nighttown:
Lacrimosa
To/die/for
The Dreamside
Malochia
The breath of life (o.v.)
Meer info
Lekker dichtbij voor me, kan ik na afloop bijna naar huis kruipen.
komen net uit belgie.
Superconcert!!!!
quote:Yep! Echt waanzinnig gave show gisteren. Leuke zaal ook.
Op vrijdag 16 november 2001 02:36 schreef yvonne het volgende:
Gaan!!!!!!!!!!!!
komen net uit belgie.
Superconcert!!!!
Aangezien ze vandaag met meer bands in een soort van festivalletje optreden, vroeg ik me af of het een volledig optreden zou zijn of een verkort. Ik heb even contact opgenomen met de Baroeg (die het zaakje organiseren) en volgens hun gaat het om een volledig optreden.
CD handel Velvet had vanmiddag nog voldoende kaartjes, dus vanavond kaartjes aan de deur halen moet ook nog wel lukken denk ik.
En dit geval heb ik maar 1 advies: GAAN!
quote:Van hun laatste album spelen ze vrij veel: Fassade. Dat is sowieso een waanzinnig goede CD.
Op dinsdag 13 november 2001 11:51 schreef Arr het volgende:
Geloof dat ik net heb toegezegd dat ik meega, dus ik zal nu wel moeten![]()
Ken heel de band niet eigenlijk, heeft iemand tips voor albums die ik zeker moet beluisteren van ze ?
quote:Het heeft mij wel van iets overtuigd ja... Sorry, Yvonne.
Op vrijdag 16 november 2001 16:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Enkele impressies, voor wie nog overtuiging nodig heeft:
(Nog meer plaatjes te vinden op de tour gallery
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:jawissikveel
Op vrijdag 16 november 2001 22:30 schreef yvonne het volgende:
Ja, zit ze helemaal alleen, had haar dan meegevraagd
Waar was je nou yvonne? Je hebt echt wat gemist hoor. Ze speelden zo'n beetje dezelfde set, alleen geen vuurwerk Zal wel niet mogen in Nighttown of zo. En als je naar outfits had willen kijken dan heb je *echt* wat gemist. Er waren echt schitterende uitdossingen te bewonderen. (Speciaal voor yvonne: mannen in lange leren rokken.)
Verder was 'The Dreamside' een erg goede band. De zangeres heeft duidelijk goed geluisterd en gekeken naar Kate Bush
Ik heb ruim 120 foto's geschoten. Ik ga dit weekend ff uitzoeken welke goed gelukt zijn en die zet ik dan wel online.
Ja Yvonne qua outfit kijken heb je heel wat gemist (een hele lange jongen met een leren rok en corset
)
quote:ja dat was Leander, die kan je niet missen
Op zaterdag 17 november 2001 13:11 schreef Keroppi het volgende:Ja Yvonne qua outfit kijken heb je heel wat gemist
(een hele lange jongen met een leren rok en corset
)
quote:
Op zaterdag 17 november 2001 16:00 schreef xLenorex het volgende:ja dat was Leander, die kan je niet missen
Hier trouwens het verslagje van mijn avond Gothic voor een avond (tips nodig) (hoewel het meer erover gaat hoe ik 'omgetoverd' werd )
Maar om nou cd's ervan te gaan kopen, nee. Het 'doet' me toch niet genoeg.
Maar het was wel ontzettend gaaf om te zien hoe al die mensen helemaal uit hun dak gingen
quote:Geef mij maar de schuld
Op zaterdag 17 november 2001 23:09 schreef yvonne het volgende:
Ja, was in Antwerpen ook al zo
Ik had ze graag gezien in Nighttown, maar Gurgeh kon niet op me wachten
Stomme Gurgeh
quote:Hij staat op 1 van de publieksfoto's die we hebben gemaakt. (Jammer dat dat meisje die een hele tijd bij hem in de buurt stond niet op de foto wilde. Die had een hele mooie PVC outfit aan. Van een paar andere mooi uitgedoste mensen hebben we wel mooie foto's.) Ik heb vandaag even een snelle schifting gemaakt tussen de echt mislukte en de (redelijk) goede. Een stuk of 70 zijn er aan te zien.
Op zaterdag 17 november 2001 16:00 schreef xLenorex het volgende:[..]
ja dat was Leander, die kan je niet missen
Grrrr heb ik zo'n mooi verhaal getypt in het andere topic... 1 miezerige reactie
quote:Url?
Op zondag 18 november 2001 20:50 schreef Keroppi het volgende:
Oh leuk! ben benieuwd
Grrrr heb ik zo'n mooi verhaal getypt in het andere topic... 1 miezerige reactie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |