Yep!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:55 schreef lubje25 het volgende:
Kaiser chiefs?
quote:Novum) - De Britse band Kaiser Chiefs werkt aan een film. Het verhaal is 'losjes gebaseerd op de historie' van de band, melden de Kaiser Chiefs op hun website. De film wordt in november uitgebracht en verschijnt direct op dvd.
De negentig minuten durende productie, die de titel 'Enjoyment' krijgt, bevat onder meer backstage videobeelden. Daarbij is er ook materiaal te zien van de bandleden van de periode 'BKC': 'Before Kaiser Chiefs'.
De dvd bevat ook live beelden van optredens over de hele wereld. Zo zijn registraties te zien van het geheime concert in Leeds, het concert in San Francisco en de show op het Britse festival Glanstonbury. Ook de videoclip van het nummer 'Modern way' staat op de dvd
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Johnny Guitar Watson
quote:Is your breath fresh? Do you have spinach on your teeth? Is your deodorant strong
enough?
Die dan weer welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:08 schreef cafca het volgende:
Jimmy Page dan?
euuuh 2x achter elkaar dezelfde vragen doe ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:16 schreef Berkery het volgende:
Jeff Beck?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:18 schreef cafca het volgende:
[..]
euuuh 2x achter elkaar dezelfde vragen doe ik niet
Oeh, jammer dat ik net weg wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Johnny Guitar Watson
Ik heb gewoon 2 punten misgelopen, hoe durf je lubquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:37 schreef lubje25 het volgende:
Wie mag dit dan zijn, niet al te moeilijk lijkt me
[afbeelding]
Ach ik heb er ook een paar gemist en ik zie geen plaatjesquote:
Is t niet DLIV..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
DXLIV, klopt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |