Hoe was Letland, wat moet ik zeker doen als ik daar terecht kom? en wat kan ik net zo goed laten?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:11 schreef Rnej het volgende:
heren,
ben net terug van 9 dagen letland....
jullie zitten btw niet stil
heb net de buyers guide van transworld aangeschaft :-)
en ik wil de DC park boot in het wit!
hmmm ik ga er donderdag ff heen. Ach zal dan wel niet zo heel erg druk zijnquote:Op maandag 24 oktober 2005 00:35 schreef beerke het volgende:
Vandaag mijzelf en wat familieleden beziggehouden in Landgraaf. Wat is het stiekem toch leuk om daar een paar keer per jaar te gaan boarden. Ook voor mensen die nog niet freestyle georienteerd zijn is het daar goed toeven. Fakie rijden zit er nu echt wel lekker in en zelfs mijn carve-bochten kwamen er zeer acceptabel uit. Ook de vernieuwde highbacks van mijn CP1's hebben hun dienst bewezen.
Ik stond wel te kijken van de drukte die in de loop van dag toenam. Toen ik om een uurtje of 9 de baan op stapte was het absoluut niet druk. Om een uurtje of 2 waren er wachtrijen voor de stoeltjeslift naar boven. Ze wisten mij daar te vertellen dat die drukte de komende weekenden alleen maar toe zou nemen. Voor de mensen die volgende week zondag daar heen gaan zou ik mijn voordeel met deze informatie doen.
Die ligt toch bij redelijk veel winkels.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:30 schreef Thermo het volgende:
Waar heb je die transworld aangeschaft Rnej?
Ik ga zondag, hopelijk lekker vroeg.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm ik ga er donderdag ff heen. Ach zal dan wel niet zo heel erg druk zijn
Moet toch een keer een boardje testen he![]()
[..]
Die ligt toch bij redelijk veel winkels.
Ik heb hem bij de Bruna gekocht op CS Utrecht, maar ik heb hem al bij meer Bruna's zien liggen
Nou nog de nederlandse bladen en de tests
Die meet was toch al op 21 februari, 10:00 voor de Hotzone in Gerlos? Slapen bij Komakie.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:07 schreef Thermo het volgende:
hmm maybe minimeet zondag houden dan?
Beerke is niet zo voor het park.quote:Beerke hoe was het park?
Het park ontkennen is een image!quote:
hehe wordt een drukke dag danquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:13 schreef XL het volgende:
[..]
Die meet was toch al op 21 februari, 10:00 voor de Hotzone in Gerlos? Slapen bij Komakie.
maar ik ben er zondag sowieso
[..]
Beerke is niet zo voor het park.
Hmm ik weet nog wel wat leuke runnetjes daar in de buurtquote:Op maandag 24 oktober 2005 13:29 schreef Thermo het volgende:
Gratis backcountry les dan he komakie?
Hey NoComment, waarom kom jij ook niet ff langs????quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef NoComment het volgende:
Djeez, dan moet ik ook maar gaan zeker?
Klotetentamens...
Heen last season boardje? wat bedoel je daarmee...quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:19 schreef PatrickAlavi het volgende:
ok.....
heen last season boardje, maar waarschijnlijk de nieuwe custom x........
Ik snap er niks meer van, gast in de winkel zei, je kan er goed mee off-pste en is een goede freeride plank.
Maar op sommige site staat hij aangegeven als freestyle...
Snowworld heeft webcamsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:05 schreef Thermo het volgende:
Maybe doe ik gewoon weer Peer komende zondag....
Ik wil beetje zekerheid over de staat van het park en ik heb betere bronnen in Peer dan in Landgraaf.
Ze spelen nu al 5 shows een identieke setlist. Leer hem dus maar vast uit je hoofd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:00 schreef BrakkeAap het volgende:
Jej, ziet er best leuk uit
Kijken of ze volgende week een beetje hetzelfde spelen. Ik zou er wel tevreden mee kunnen zijn..
Maar eerst: boarden in Landgraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |