quote:
Die bestaat niet meerquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:49 schreef NoComment het volgende:
Hmm, dan heb ik dus de beste film nog niet gezien!![]()
Owja Lars, klasgenoot van me heeft net zo'n iPod nano gekocht... damn wel een vet apparaat (maar ik zou zelf toch voor de ouwe trouwe 20gig gaan denk ik)
Zelfde als de 20 gig.. 309 eetjes ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:54 schreef NoComment het volgende:
Wat gaat die 30gig video kosten eigenlijk? Je moet natuurlijk wel je favo boardfilm kunnen zien in de trein op die 3 inch
maar je hem schoon met een droge doek? dat zou volgens mij ook meer/eerder krassen gevenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
p de 1 of andere manier komen er altijd hele kleine krasjes aan de binnenkant van me lens. Waarschijnlijk door het schoonmaken, maar dat doe ik gewoon met het bijgeleverde doekje. Dus dat zou goed moeten gaan. Erg vaag....
trein?.. trein?! stoeltjeslift!quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:54 schreef NoComment het volgende:
Wat gaat die 30gig video kosten eigenlijk? Je moet natuurlijk wel je favo boardfilm kunnen zien in de trein op die 3 inch
Onderwijsshop moet je natuurlijk hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:48 schreef NoComment het volgende:
Hmm, zag net @ Apple site 329E voor de 30 gig. Doe mij maar zo'n zwarte
Je kent toch wel die hoesjess die gelijk ook schoonmaakdoekjes zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar je hem schoon met een droge doek? dat zou volgens mij ook meer/eerder krassen geven
btw: *meldt* (eindelijk beginnen de snowboardcellen weer te leven![]()
die 2e chick![]()
Ik maak mijn goggle nooit schoon.. hij beslaat nooitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je kent toch wel die hoesjess die gelijk ook schoonmaakdoekjes zijn?
Daar heb ik hem altijd mee schoon gemaakt. Ander heb ik er ook nooit bijgekregen en dat moet gewoon werken...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:04 schreef 360sjors het volgende:
blegh ik drink nooit meer bierbij dezen bekeer ik mezelf. rammadan is zo slecht nog niet, overdag slapen, 's nachts eten/leven...
welterusten
Kom je nu thuis, of sta je op?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:04 schreef 360sjors het volgende:
blegh ik drink nooit meer bierbij dezen bekeer ik mezelf. rammadan is zo slecht nog niet, overdag slapen, 's nachts eten/leven...
welterusten
Dan moeten we ze post zien te editten.... dan is ie straks gewoon weer vergeten wat voor rare dingen hij heeft gezegd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:51 schreef beerke het volgende:
... ik denk dat ie thuis kwam...
A good snowboarder is a good drinkerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:04 schreef 360sjors het volgende:
welterusten
Probeer de shoarmatent eensquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:17 schreef NoComment het volgende:
(gelukkig weet ik wel waar ie ligt.. denk ik) [/sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |