abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31830908
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 08:31 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Een zwaarbevochten 0-0 kan een veel spannendere wedstrijd zijn dan een 8-0.
Precies, dat verdient dan een lange samenvatting. Dat meot je per wedstrijd afwegen en dus geen eisen gaan stellen dat een samenvatting minimaal zo lang moet duren.
pi_31831016
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:33 schreef SCH het volgende:

Ik zie geen 99 dingen, was het maar waar.
Ow jawel. Die dingen zie je wel. maar aangezien daar niks raars aan te zien is, vallen die niet op.
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:40:40 #282
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_31831022
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:37 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als er bij Talpa een wissel niet in beeld is, dan brengen ze dat ook met een titel in beeld.
Uh, ik moest gisteravond na Talpa op TT lezen dat Sparta in de rust had gewisseld.
pi_31831052
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:40 schreef Stpan het volgende:

Uh, ik moest gisteravond na Talpa op TT lezen dat Sparta in de rust had gewisseld.
Nou dan hebben ze misschien een titel overgeslagen of vergeten. Bij Willem II - Feyenoord kwam het netjes onder in beeld te staan in een titel.
Het is dus niet zo dat ze het standaard maar niet melden.
pi_31831091
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow jawel. Die dingen zie je wel. maar aangezien daar niks raars aan te zien is, vallen die niet op.
Dus jij bepaalt wat ik wel en niet zie. Als ze niet opvallen en ik zie ze niet, dan hebben ze blijkbaar niet al te veel waarde he
pi_31831165
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:45 schreef SCH het volgende:

Dus jij bepaalt wat ik wel en niet zie.
nee hoor. Ik redeneer, weliswaar redelijk simpel, dat aangezien bij Talpa alle wedstrijden minimaal 5 camera's hebben en er meer geschakeld wordt. Daarbij gebruiken ze bij Talpa ook nog eens de virtuele mogelijkheden veel meer afstand tot doel, afstand van het muurtje.
Gewoon een optelsom dat er bij Talpa veel meer te zien is dan bij de NOS.

Niet alles wat nieuw of anders is, valt meteen op.
pi_31831199
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:50 schreef calvobbes het volgende:
Niet alles wat nieuw of anders is, valt meteen op.
Dat is zeker zo maar het seizoen loopt al een tijdje en ik zie echt geen 99 verbeteringen, maar een paar - met wat meer verslechteringen daar tegen over.
pi_31831215
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:52 schreef SCH het volgende:

Dat is zeker zo maar het seizoen loopt al een tijdje en ik zie echt geen 99 verbeteringen
Goed lezen wat ik zei. Ik had het helemaal niet over 99 verbeteringen....
Jij en anderen lopen te klagen dat ze vinden dat de actie van Polak niet goed in beeld was gebracht.
Ik zei toen dat er door de nieuwe aanpak van Talpa 99 andere dingen wel beter in beeld waren dan bij de NOS.
pi_31831269
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:53 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Goed lezen wat ik zei. Ik had het helemaal niet over 99 verbeteringen....
Jij en anderen lopen te klagen dat ze vinden dat de actie van Polak niet goed in beeld was gebracht.
Ik zei toen dat er door de nieuwe aanpak van Talpa 99 andere dingen wel beter in beeld waren dan bij de NOS.
Ik heb het niet over Polak gehad.

Wat ik wel weet is dat programmamakers (waaronder ik) en technici vaak vreselijk kunnen freaken op vernieuwingen en daarbij wel eens het belang van kijkers en luisteraars uit het oog verliezne.
pi_31831370
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 09:56 schreef SCH het volgende:

Wat ik wel weet is dat programmamakers (waaronder ik) en technici vaak vreselijk kunnen freaken op vernieuwingen en daarbij wel eens het belang van kijkers en luisteraars uit het oog verliezne.
En op welke manier zie jij technici freaken bij Talpa?

Afstand tot doel en afstand tot muurtje wilden veel mensen hebben toen de NOS dat niet deed.
Statistieken vinden veel mensen ook leuk.
Ik zie geen gefreak bij Talpa.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:04:25 #290
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_31831424
Is er iemand die bij 'programma gemist' op de site van talpa WEL andere wedstrijden kan bekijken dan NEC - Sparta en bij de zaterdag aflevering RKC - NAC?
pi_31831440
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:02 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En op welke manier zie jij technici freaken bij Talpa?

Afstand tot doel en afstand tot muurtje wilden veel mensen hebben toen de NOS dat niet deed.
Statistieken vinden veel mensen ook leuk.
Ik zie geen gefreak bij Talpa.
Dat zijn de duidelijkste veranderingen maar jij had het over dingen die ik niet zou zien, wat dus meestal technische frobeltjes zijn. Bijvoorbeeld dat er meer camera's bij wedstrijden zijn, dat is leuk voor insiders.
pi_31831606
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:04 schreef SCH het volgende:

Dat zijn de duidelijkste veranderingen maar jij had het over dingen die ik niet zou zien, wat dus meestal technische frobeltjes zijn. Bijvoorbeeld dat er meer camera's bij wedstrijden zijn, dat is leuk voor insiders.
Nee hoor. Dat is ook leuk voor de kijker. Daardoor kun je veel vaker acties close zien. Een gevecht om de bal bij de cornervlag bijvoorbeeld. Of je kunt in de slomo beter zien of een strafschop terecht was of niet etc. Die extra camera's zijn echt geen gefreak die "het belang van de kijkers schaden", integendeel.
pi_31831622
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is ook leuk voor de kijker. Daardoor kun je veel vaker acties close zien. Een gevecht om de bal bij de cornervlag bijvoorbeeld. Of je kunt in de slomo beter zien of een strafschop terecht was of niet etc. Die extra camera's zijn echt geen gefreak die "het belang van de kijkers schaden", integendeel.
Dan zou het toch moeten opvallen en dat gebeurt nauwelijks tot niet.
pi_31831718
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:11 schreef SCH het volgende:

Dan zou het toch moeten opvallen en dat gebeurt nauwelijks tot niet.
Het valt dus niet op, want het gebeurt vaak tot erg vaak.
pi_31831746
Er komen nu dingen langs die jullie allang hebben besproken/bevochten, jullie punten zijn wel duidelijk. En het is ook wel duidelijk dat jullie er niet uitkomen. Kunnen jullie er een einde aan maken?
That's all folks!
pi_31831818
Heb je er last van dat mensen een discussie voeren op een discussie forum?
pi_31831851
Dat niet, maar wel als alles tien keer langs komt, dan kan je beter op msn verder gaan. Het is haast niet meer mogelijk voor anderen om eens iets te melden omdat het alleen een topic over jullie lijkt te worden.
That's all folks!
pi_31831920
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:04 schreef Prosac het volgende:
Is er iemand die bij 'programma gemist' op de site van talpa WEL andere wedstrijden kan bekijken dan NEC - Sparta en bij de zaterdag aflevering RKC - NAC?
Als de samenvatting is afgelopen wordt deel 2 van het programma automatisch geopend. Gewoon even naar vlak voor het einde van deel 1 scrollen.
pi_31831925
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is haast niet meer mogelijk voor anderen om eens iets te melden omdat het alleen een topic over jullie lijkt te worden.
Wat een onzin.... Er posten zat andere mensen hier....
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:28:32 #300
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_31831937
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:27 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als de samenvatting is afgelopen wordt deel 2 van het programma automatisch geopend. Gewoon even naar vlak voor het einde van deel 1 scrollen.
i know, maar schijnbaar werkt dat dit keer niet?
pi_31831980
Niet alles nu afkappen konijntje
pi_31832000
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:27 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat een onzin.... Er posten zat andere mensen hier....
Dat klopt, vooral als er niet die constant herhalende discussie tussen jullie is. Is een mailwisseling geen betere optie eigenlijk?
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')