Ik heb de titel van dat Mugabe topic aangepast zodat jouw nieuwsbericht ook duidelijk is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:42 schreef Meki het volgende:
Heey
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb de titel van dat Mugabe topic aangepast zodat jouw nieuwsbericht ook duidelijk is.
Dank je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef nixxx het volgende:
Samir A. mishandeld tijdens arrestatie
"ik hoop dat hij vermoord wordt" kan die niet even weggemod worden?
bvd
Gesloten thnxquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Aanslag in Nijmegen verijdeld hoge nieuwswaarde dit...
Die worden gemerged zodra een donkerblauwe knakker wakker wordquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:10 schreef Doderok het volgende:
Werkeloosheid - Linkse Luie Loeders
Dubbel topic:
Werklozen na dreiging weer aan het werk (eindelijk)
Edit: wat zeg ik, tripel topic:
Weinig werklozen willen tuinbouw in
Met zo'n OP hebben we er niets aan nee, anders zou "kat poept naast boom" ook nieuws zijn niewaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:33 schreef Kreator het volgende:
Sofware-ontwerper noemt baby Google
Het is geen nieuws?Moet er soms het woord boomknuffelaar of moslim in voorkomen...
.
Nou, beste god, ik denk dat ik voor de komende 3 jaar wel weer genezen ben. Toch bedankt voor je enorme goede wil dat ik het nog een keer mag proberen hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
p en je mag het van mij nog een keer proberen.
Geen dank hoor disciplequote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, beste god, ik denk dat ik voor de komende 3 jaar wel weer genezen ben. Toch bedankt voor je enorme goede wil dat ik het nog een keer mag proberen hoor.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was niet grappig bedoeld, infantiel raamlikkend stamppotbrein.
Moet eerst ff bespreken met een FA als ik die te pakken krijgquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:54 schreef Mannee het volgende:
hé zet die topic over Oranje eens terug.
oké danquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet eerst ff bespreken met een FA als ik die te pakken krijg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |