ja maar dat was dan ook een notore aandachtsgeiler, een artiest. dat is meer van het nivo van meneer Cohen, niet van mevrouw Verdonkquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:14 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar je moet geen mogelijkheden bij voorbaat uitsluiten. Ik herinner me een hoop dreigbrieven naar nederlandse artiesten, gevolgd door de zogenaamde ontvoering van één van hen door neo-nazi's. Hij dook terug op in België, met hakenkruizen op z'n lijf getekend, na een heldhaftige ontsnapping uit de riolen van Charleroi.
Heeft hij later nog geld mee verdiend door er een boek over te schrijven.![]()
In Frankrijk hebben we enige tijd geleden een gelijkaardig voorval gezien.
ja dat zeiden jullie ook van wilders en aha, bedreigingen werden omgevormd tot populisme en achterlijke complotgedachtes. maar toen halsema en cohen extra werden beschermd hoorde ik een angstvallige stilte. die twee maten en valse insinuaties beginnen mensen beheurlijk de keel uit te hangen, kan ik je vermelden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef Monidique het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het zodangi verdraaid wordt dat het lijkt alsof zij bedreigd wordt.
word ze ook, elke dag.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef Monidique het volgende:
Het zou mij niet verbazen als het zodangi verdraaid wordt dat het lijkt alsof zij bedreigd wordt.
Ik suggereer ook helemaal niet dat Verdonk er zelf iets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:17 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ja maar dat was dan ook een notore aandachtsgeiler, een artiest. dat is meer van het nivo van meneer Cohen, niet van mevrouw Verdonk
je suggereerd het wel, maar je krabbelt nu terug, waarom? omdat je misschien toch inziet dat je poep loopt te praten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:20 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik suggereer ook helemaal niet dat Verdonk er zelf iets mee te maken heeft.
Alles lezen:quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je suggereerd het wel, maar je krabbelt nu terug, waarom? omdat je misschien toch inziet dat je poep loopt te praten?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:27 schreef Doderok het volgende:
[..]
Opvallend dat er nog steeds geen verdere details bekend zijn ivm deze 'beschieting'.
Het voorval kwam wel zeer gelegen voor de aanhangers van Verdonk, nu er zoveel kritiek op haar uitspraken was.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dus: domme actie van een tegenstander, of intelligente actie van een medestander.![]()
Dat Verdonk hierdoor aangeslagen is speelt geen rol in het grotere geheel.
Dat is toch appels en peren vergelijken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat zeiden jullie ook van wilders en aha, bedreigingen werden omgevormd tot populisme en achterlijke complotgedachtes. maar toen halsema en cohen extra werden beschermd hoorde ik een angstvallige stilte.
Ah, Monidique van Gogh.quote:die twee maten en valse insinuaties beginnen mensen beheurlijk de keel uit te hangen, kan ik je vermelden.
ik vind dit soort verdachtmakingen dus echt niet kunnen. die Monidique is de hele middag al zo bezigquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk: Meteen een mooi excuus om islamieten voor de rest van hun leven in concentratiekampen te plaatsen.
hoezo is dat appels en peren vergelijken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is toch appels en peren vergelijken?
[..]
Ah, Monidique van Gogh.
nog meerquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Dat deze rellen er zijn ligt aan de Koran, waarin wordt opgeroepen de ongelovigen te bekeren en invalde vrouwen in de fik te steken.
ik snap ook niet dat dit kan...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:53 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik vind dit soort verdachtmakingen dus echt niet kunnen. die Monidique is de hele middag al zo bezig
Hm?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
dat je jezelf met iemand die echt wat te vertellen had vergelijktis absurd, maar ga je gang, je hebt immer de vrijheid door mensen die jou dadelijk gaan beschermen.
Ik wel: vijftig euro overmaken naar de moderators.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat dit kan...
ik doe er 10 bijquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wel: vijftig euro overmaken naar de moderators.
dank u welquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:00 schreef Dagonet het volgende:
Je kan kappen of opflikkeren Monidique.
Grootheidswaanzin, me dunkt, en daar laat ik het bij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:00 schreef Dagonet het volgende:
Afrikanen in opstand , Rellen in meer Franse steden ( 4 )quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met dat verschil dat flripas een lesbie is met de drang naar een trio, dat maakt de boel toch een stuk lekkerder dan een stenegooier met een stinkende jas.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:15 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ah vandaar dat Florpas ook zo vaak genoemd word in de pol verkiezingen en monidique helemaal niet. iedereen probeert in haar broekje te komen
Niet happen en niet voeren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin, me dunkt, en daar laat ik het bij.
u kunt niet tegen een grapje?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:04 schreef Doderok het volgende:
Denigrerende opmerkingen over users die niet eens aan de discussie deelnemen zijn ook niet gewenst:
Afrikanen in opstand , Rellen in meer Franse steden ( 4 )
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:04 schreef Doderok het volgende:
Denigrerende opmerkingen over users die niet eens aan de discussie deelnemen zijn ook niet gewenst:
[..]
[..]
lijkt me fijn.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik stel voor dat in deel 5 dat soort posts gewoon ver weg blijven...
nog zo'n mooie van Monique in datzelfde topic. en zo zijn er nog een aantal van hem te vindenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
Ondertussen is dus gebleken dat dit topic er niet is om te praten over de rellen in Parijs, maar dat het een forum is geworden voor propagandisten die hopen dat door middel van een burgeroorlog eindelijk eens afgrekend kan worden met die minderheid van islamitische untermenschen, zoveel is wel duidelijk.
Doe even normaal joh.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:00 schreef Dagonet het volgende:
nouja zeg. 'racistische topics'. dat is wat u er zelf van maakt. en Mondiqiequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe even normaal joh.
Wat is dat nou voor reactie? Racistische topics bv. rond Frankrijk mogen zonder ingrijpen gevuld worden al probeert Klowjow er af en toe wat aan te doen en types als Wolffenstein mogen zonder weerspreken de superioriteit van het blanke ras hier prediken maar al wat je doet is Monidique uitkafferen?
Jij bent ook een van de onbehouwen racisten hier die voortdurend op minderheden inbeukt. Waarschijnlijk ben je een of andere kutkloon, in ieder geval geen aanwinst voor Fok! met je domme one-liners en haatzaaierige geneuzel. Er komt wel weer een tijd dat jouw soort racisme wordt doodgedrukt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nouja zeg. 'racistische topics'. dat is wat u er zelf van maakt. en Mondiqie
nounou. wat een verdachtmakingen allemaal bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent ook een van de onbehouwen racisten hier die voortdurend op minderheden inbeukt. Waarschijnlijk ben je een of andere kutkloon, in ieder geval geen aanwinst voor Fok! met je domme one-liners en haatzaaierige geneuzel. Er komt wel weer een tijd dat jouw soort racisme wordt doodgedrukt.
In Belgie word je daar zeker niet zo vaak meer op aangesproken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:57 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nounou. wat een verdachtmakingen allemaal bij elkaar.
Je zou je ranzige taalgebruik moeten keuzen. Van wie ben je eigenlijk een kloon?quote:echt schandalig dat dit allemaal zomaar kan. dit sujet legt mij en anderen constant uitspraken in de mond. en dan vind hij het raar dat we er op reageren.
hier doet dat SCH figuur het weer. mijn woorden verdraaien of ze lezen zoals het hem uitkomt. en mij dan in een kwaad daglicht afschilderenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft het nergens over werkschuw tuig. Integendeel.
Vals quoten is zo triest.
uw nickname jatten? heeft u ze nog allemaal wel op een rijtje?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef SCH het volgende:
Doe je best nog maar even mens, ook nog mijn nickname jatten
geeft u mij 1 geldige onderbouwde reden waarom men mij zou 'bannen'. 1 redenquote:Het zal niet lang duren eer je geband bent.
het gaat mij helemaal niet om wel of geen moslims. het gaat mij er om dat dat tuig in Frankrijk gewoon de school niet afmaakt en liever op straat rond hangt en drug dealt en het daarom helemaal niet zo gek is dat ze geen baan krijgen en onderaan de ladder belanden. SCH probeert er constant een moslimonderwerp van te maken, met name door anderen woorden in de mond te leggenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef DarkDancer het volgende:
kijk dat moet je de moslims wel weer nageven. zij staan met zijn allen met de neus een richting op. ondertussen zitten wij ruzie met elkaar te maken en zal strak en hard optreden dus ook niet mogelijk zijn.
1-0 voor de moslimfundi's
Nou ja zegquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:41 schreef schanuleke het volgende: SCH probeert er constant een moslimonderwerp van te maken
tsja vrind, het is toch zo, als bedoel je het niet zo. je domme gelul begint me zwaar de keel uit te hangen.quote:
Boeiuh.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsja vrind, het is toch zo, als bedoel je het niet zo. je domme gelul begint me zwaar de keel uit te hangen.
iddquote:
Ik vind met name Swetsenegger best netjes aan de offtopic discussie deelnemen. Het heeft allemaal echter niets met het onderwerp te maken en zal dus verwijderd worden.quote:Op zondag 6 november 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Kan je niet iets doen tegen Swetsenegger en The General ---> er is geen normale discussie mogelijk als die twee opduiken.
Best netjes???? Hij zuigt alleen maar en komt niet met argumenten maar goed, het rechtse geschreeuw en geflame viert weer hoogtij these days. Dansen op de lijken, het zal ze wel goed doen.quote:Op zondag 6 november 2005 12:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vind met name Swetsenegger best netjes aan de offtopic discussie deelnemen. Het heeft allemaal echter niets met het onderwerp te maken en zal dus verwijderd worden.
Waarom zou ik de topic van iemand anders op die manier veranderen. Een politieke discussie over de schipholbrand of het beleid van Verdonk kan prima in POL. Sterker nog, die lopen er al.quote:Op zondag 6 november 2005 12:51 schreef robh het volgende:
Kun je de titel van dat topic niet gewoon wijzigen in "Illegale BBQ Schiphol schuld van Verdonk", Klowjow, dan is het weer ontopic.
Ik heb het niet zozeer over jou maar ik vind het wel jammer dat je je niet verdiept in de materie en zegt dat penitentiair recht er niks mee te maken heeft.quote:Op zondag 6 november 2005 12:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, mag ik erop wijzen dat ik allerminst rechts ben, maar dat ik jouw geblaat ook veel te ver vind gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |