quote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Je KOMT Natuurlijk een keer de verkeerde tegen. Zeg maar net als Theo
Doe het dan ook niet man? Betekent dat dat je er zelf van op de hoogte bent? Je doet het er gewoon om. Het slaat helemaal nergens op.quote:
laat die SCH sujet z'n mond houden dan!quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
O my god, shut up! Jullie verneuken Feedback!
Wow, da's een mooie opmerking! Ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit een direct probleem voor lopende discussies in jouw afdeling. Heb je geen zin ofzo? Of ben je moe? Of ben je gewoon simpel?quote:Op maandag 7 november 2005 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
O my god, shut up! Jullie verneuken Feedback!
Jammer dat je het niet goed citeert maar dan nog was het in mijn ogen een ontopic opmerking in een discussie waarin je liet blijken keihard over mensen te oordelen, niks om mensen te geven die het toevallig wat minder hebben getroffen en dus is de vraag over liefdeloosheid relevant. Of niet - maar dan waren die bashes van jou daarvoor ook niet relevantquote:Op maandag 7 november 2005 10:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh, die mag je uitlkeggen. Jij zegt "Dat is typerend voor de liefdeloze manier waarop je je kinderen opvoedt" Hoe zou ik dat NIET op mijn persoon kunnen betrekken. Het heeft namelijk geen enkele betrekking op het onderwerp.
Mooi dat je toegeeft dat het geen flikker met het onderwerp te maken had, maar puur met jouw beleving. Een moderator had immers al geconstateert dat ik niet aan het bashen was.quote:Op maandag 7 november 2005 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet goed citeert maar dan nog was het in mijn ogen een ontopic opmerking in een discussie waarin je liet blijken keihard over mensen te oordelen, niks om mensen te geven die het toevallig wat minder hebben getroffen en dus is de vraag over liefdeloosheid relevant. Of niet - maar dan waren die bashes van jou daarvoor ook niet relevant
quote:Op maandag 7 november 2005 10:37 schreef _The_General_ het volgende:
Dank aan de moderators voor het kundig ingrijpen in deze situatie.
quote:Op maandag 7 november 2005 04:14 schreef Doderok het volgende:
[..]
[afbeelding]
You're doing a
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Now get back to work! [afbeelding]
quote:Op maandag 7 november 2005 08:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik vind je avatar leuk.
Zoiets?
quote:Op maandag 7 november 2005 10:35 schreef Doderok het volgende:
Open er een topic over, eikels!
jezus, is er geen meta-feedback topic waar ik kan gaan klagen over het feedbacktopic? Maar dat zouden ze waarschijnlijk ook verkloten!![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mutant01 is een moslim en kan dus niet onpartijdig modereren, hij moet weg. Je zet ook geen nazi hier neer als mod, dus waarom wel een moslim?
Heerlijk belachelijk ben je, dat laat je hiermee maar weer eens zien.quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mutant01 is een moslim en kan dus niet onpartijdig modereren, hij moet weg. Je zet ook geen nazi hier neer als mod, dus waarom wel een moslim?
boeit dat ook maar iets als het uit jouw muil komt?quote:Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heerlijk belachelijk ben je, dat laat je hiermee maar weer eens zien.²
Kinderachtig Dagonet.quote:Op maandag 7 november 2005 13:30 schreef Dagonet het volgende:
Dag Kugari Ken
heb jij het nog nodig om je in te likken?quote:Op maandag 7 november 2005 13:46 schreef SCH het volgende:
Dagonet is kanjertje, een toppertje, een te-gekke-coole-gerse-vriend
Nou, je kan me nog meer vertellen, maar mijn vrouw heeft gisteren toch heerlijk Marokkaans brood gemaakt.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
boeit dat ook maar iets als het uit jouw muil komt?
Nog meisjes verkracht BansheeBoy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |