abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:35:03 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31508033
quote:
Stewardess Calls In Threat To Get Day Off
(AP) COLOMBO, Sri Lanka A SriLankan Airlines stewardess called in a bomb threat because she wanted a day off, a newspaper reported Sunday.

Investigators traced the call and found that it was made from a mobile phone belonging to the stewardess' boyfriend, Colombo's Sunday Times weekly reported.

"The inquiry reveals that the stewardess had given the false alarm because she did not want to fly that day," it said.

The stewardess was fired, it reported.

SriLankan Airlines spokeswoman Ruvini Jayasinghe declined to either confirm or deny the report and referred the call to senior officials, who were not immediately reachable.

In recent months, two bomb threats forced aircraft to return to the ground in Sri Lanka.

On Oct. 3, a London-bound SriLankan Airlines plane returned to Colombo's international airport after a telephone caller said there was a bomb on board. The aircraft landed safely and no explosives were found.

On Sept. 8, one passenger was killed and 20 others were injured in a stampede to evacuate a Saudi Air plane at the same airport after a similar bomb threat.

SriLankan Airlines is 40 percent owned by Dubai-based Emirates Airlines and 60 percent by Sri Lanka's government.
Bron: CBS2Chicago

Ze komt er nog makkelijk vanaf met slechts ontslag, voor hetzelfde geld waren er weer doden gevallen. Zou ze ook achter de twee andere gevallen zitten?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31508080
Geit

Volgens mij zijn daar snipperdagen voor uitgevonden. Of meld je desnoods een dagje ziek...
Uhm...
pi_31508762
Ik vraag me af of zulk soort mensen wel helder nadenken voor ze zoiets doen?
World Wrestling Entertainment
pi_31509244
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:10 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik vraag me af of zulk soort mensen wel helder nadenken voor ze zoiets doen?
Nou op de middelbareschool waren we die mensen anders erg dankbaar! Tegenwoordig heb je een hoop gezeik als je zo'n geintje uithaalt. Maarja vroeger.......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31509271
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:43:42 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31509303
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nou op de middelbareschool waren we die mensen anders erg dankbaar! Tegenwoordig heb je een hoop gezeik als je zo'n geintje uithaalt. Maarja vroeger.......
geen dank
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')