quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:00 schreef DocPzql het volgende:
Het is gewoon bijdehante
quote:Pascal is een vieze hond
ik bedoel idd het bijvoeglijk naamwoord. Maar waarom is het bijdehantequote:Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef Lienekien het volgende:
Let op: 'zij is bijdehand' (dus met een d) maar 'zij is een bijdehante tante' (dus met een t).
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ik bedoel idd het bijvoeglijk naamwoord. Maar waarom is het bijdehantehet moet bijdehandte zijn!
Niet dus.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:21 schreef SuperFruitig het volgende:
het is rood: rode, blauw: blauwe, geel: gele, bijdehand: bijdehandte
SuperFruitig is het er niet mee eens.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:25 schreef aswin het volgende:
Volgens de Woordenlijst Nederlandse Taal :
bij·de·hand, bnw., bij·de·han·te, bij·de·han·ter, bij·de·handst
je vergeet o.a. nog:quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:41 schreef Mwanatabu het volgende:
bijdehand
bijdehant
beidehant
beidehand
bijdehandt
beidehandt
Heerlijk
Op de 1 of andere manier verwachtte ik jou al in dit topicquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef Lienekien het volgende:
Let op: 'zij is bijdehand' (dus met een d) maar 'zij is een bijdehante tante' (dus met een t).
Heel bijdehand van je.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:10 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier verwachtte ik jou al in dit topic
(...)
verwachte? verwachdte? verwachttte?quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:10 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier verwachtte ik jou al in dit topic
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook voor bijdehand/bijdehante zou gaan, maar vooral omdat de andere mogelijkheden er gewoon niet uit zien, voor mijn gevoel kunnen die niet kloppen
ik heb even geen gevat antwoord hierop bij de handquote:
Nee, die's leuk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:41 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
ik heb even geen gevat antwoord hierop bij de hand
of is dat te voor de hand liggend ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |