Wot??? Gezopen???quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:16 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Hmmm .. meer iets van:
er komt een vrouw bij de dokter,
of: een vrouw komt op het perron.
Een vrouw komt in de kroeg en gaat aan de bar zitten.
Dat soort zinnen veranderen nu ons wereldbeeld.
Zij komt gelijktijdig met de trein uit Hamburg.
Speedcore.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:50 schreef Aventura het volgende:
Zijn er al suggesties wat voor muziek op dit apparaatje te zetten. Ik zelf denk dat het repertoir van Celine Dion in elk geval niet zo geschikt is
Thrash Metal.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:50 schreef Aventura het volgende:
Zijn er al suggesties wat voor muziek op dit apparaatje te zetten. Ik zelf denk dat het repertoir van Celine Dion in elk geval niet zo geschikt is
Je zou dat eigenlijk door je partner moeten laten bepalen (Uiteraard als jij en je partner even niet samen kunnen zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Thrash Metal.De Vijfde Symfonie van Beethoven.
Happy hardcore met heel veel bpm.
Dat moet dan wel een erg heftig orgasme zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:48 schreef ThE_ED het volgende:
Was er niet een tijd geleden een vrouw flauwgevallen in een supermarkt door zo'n soort trilei?
Misschien stond ze bij de komkommers, ik zal eens even zoeken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een erg heftig orgasme zijn geweest.
't Lijkt mij niet dat het nou heel anders is dan een gewone vibo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:14 schreef Boobobob het volgende:
Maar zijn er geen dames die er al ervaring mee hebben???
hahahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:54 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Misschien stond ze bij de komkommers, ik zal eens even zoeken...
Edit; http://www.standaard.be/A(...)elId=DMA18052005_026
Stond ook op de FP geloofik, maar probeer dat maar eens te vinden...
ik denk dat de lol is dat je het kunt dragen en kunt klaarkomen zonder dat anderen dat doorhebben [niet flauwvallen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
't Lijkt mij niet dat het nou heel anders is dan een gewone vibo.
Tsja, misshcien in een discotheek inderdaad nog, maar zomaar op straat ofzo valt het toch wel op dat je ineens wat raar doet denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik denk dat de lol is dat je het kunt dragen en kunt klaarkomen zonder dat anderen dat doorhebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |