Ik denk niet dat HA zelf een criminele organisatie is. Maar wel een makkelijk netwerk voor de ruige jongens om hun criminele activiteiten te kunnen bespreken en mischien ook wel hun afzetgebied af te spreken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Als een stel witte boorden criminelen hun vileine plannen op de golfclub bespreken waar ze lid van zijn, is de golfclub dan een criminele organisatie?
volgens mij noem je alle ingredienten op voor een criminele organisatie. Toch vind je het geen criminele organisatie?quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:41 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk niet dat HA zelf een criminele organisatie is. Maar wel een makkelijk netwerk voor de ruige jongens om hun criminele activiteiten te kunnen bespreken en mischien ook wel hun afzetgebied af te spreken.
Hoezo zouden de HA een criminele organisatei zijn als ze hun omzet alleen maken door het verkopen van merchandise? Dat er dan wat ruige jongens bij elkaar komen in het clubhuis en het over andere zaken hebben heeft dan toch niets meer te maken met een criminele organisatie. Dan zou de politie ook heel veel van die vage kroegen waarvan mensen wel weten dat er dingen verhandeld worden die eigenlijk niet gedoogd worden ook als criminele organisatie bestempeld moeten worden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
volgens mij noem je alle ingredienten op voor een criminele organisatie. Toch vind je het geen criminele organisatie?
Dat is de hele insteek van het HA-verweer als het aankomt op de "criminele-organisatie-discussie": "Ja, onze leden flikken wel eens wat, maar dat heeft niks te maken met ons clubverband an sich. Ze doen het op eigen titel hoor. Bewijs maar anders."quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
volgens mij noem je alle ingredienten op voor een criminele organisatie. Toch vind je het geen criminele organisatie?
Dat is een aanname van jouw kant. Blijkbaar en gezien de invallen van vanochtend heeft justitie andere vermoedens/bewijzen. Dat jij een andere mening bent toegedaan is heel leuk voor je hoor, maar het doet er eigenlijk weinig tot niks toe.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:58 schreef Basp1 het volgende:
Dat er dan wat ruige jongens bij elkaar komen in het clubhuis en het over andere zaken hebben heeft dan toch niets meer te maken met een criminele organisatie.
* Pietverdriet voelt aan SCH zijn voorhoofd, het joch zal toch geen koorts hebben, dit soort dingen zegt ie anders nooit.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
Eindelijk eens een rigoreuze actie tegen die lui die denken dat ze boven de wet verheven zijn.
Correct, en het laat meteen zien dat men tegenwoordig niet per se uit het middenoosten hoeft te komen om aangepakt te worden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
Eindelijk eens een rigoreuze actie tegen die lui die denken dat ze boven de wet verheven zijn.
Dan doet geen enkele opmerking meer ergens toe. En is opdeze manier een discusie wel heel snel om zeep geholpenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dat is een aanname van jouw kant. Blijkbaar en gezien de invallen van vanochtend heeft justitie andere vermoedens/bewijzen. Dat jij een andere mening bent toegedaan is heel leuk voor je hoor, maar het doet er eigenlijk weinig tot niks toe.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet voelt aan SCH zijn voorhoofd, het joch zal toch geen koorts hebben, dit soort dingen zegt ie anders nooit.
Ja he, ik snap deze hele discussie dan ook niet, zie mijn eerste post.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:20 schreef Basp1 het volgende:
Dan doet geen enkele opmerking meer ergens toe. En is opdeze manier een discusie wel heel snel om zeep geholpen
Tering wat ben jij simpel. Je neemt gemakshalve maar even aan dat de actie van de politie zinloos was, omdat het al eerder bewezen is? Werkt dat zo bij jou? Indat geval mag je als politie helemaal NIKS meer doen wat in jouw ogen is de andere partij altijd niet verkeerd bezig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:20 schreef Basp1 het volgende:
Als we maar compleet naar de pijpen van de overheid dansen dan zijn we allemeaal juist bezig.![]()
We hebben al vaak gezien hoeveel fouten het OM al gemaakt heeft, en vaak niet met een goede zaak komt aanzetten.
Oh, en op welke feiten baseer je dat?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:23 schreef SCH het volgende:Ik heb het altijd razend irritant gevonden dat de politie niks durft te ondernemen tegen 1. woonwagenbewoners en 2. Hells Angels - en vooral de laatste waarvan het zonneklaar is dat een groot deel zich met zwaar criminele praktijken in laat.
Media niet gevolgd wat de kampen betreft?? Kampbewoners die een eigen belasting tarief voor zichzelf instellen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:34 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Oh, en op welke feiten baseer je dat?
IK zeg niet dat Hells Angels niet crimineel zijn, als individuen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:48 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Media niet gevolgd wat de kampen betreft?? Kampbewoners die een eigen belasting tarief voor zichzelf instellen?
Hilarisch hoor dat pietverdriet heel interessant een discussie wil voeren over of justitie het wel bij het rechte eind heeft, maar tering man, wat nemen we onszelf weer serieus hier zeg.![]()
![]()
En toch blijf je reageren hier... Hup, wegwezen!quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:25 schreef natte-flamoes het volgende:
Alsjblieft zeg, ga hier lekker discusseren om de discussie. Stelletje interessante lui op fok
Dat kan je niet weten..... we kennen alleen de tv beelden maar of die een weerspiegeling zijn van de waarheid dat weet je niet.....quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:37 schreef ShaoliN het volgende:
Willem B is ook aangehouden hoor ik net. Die had toch geen reet meer met die gasten te maken?
Vervelend.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:14 schreef Kadesh het volgende:
De politie is met hun lamme schofel tegen mijn bmw aan gereden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |