Als ik het me goed herinner wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:18 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zat Theo ook al in Interview???
Ik dacht dat dat die film Met Schuurman en Bokma was.......
hans teeuwenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke cabaretier speelde Sinterklaas in Jiskefet?
quote:
Juffrouw Jannie, Jos, Edgar, Meneer Stormquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:26 schreef dolle_hond het volgende:
wat waren de namen van de characters in debiteuren/crediteuren?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:32 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Juffrouw Jannie, Jos, Edgar, Meneer Storm
Weet ik, maar het ging me om de "hoofdprijs". Maar oke, noem de andere prijzenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef DeTolk het volgende:
Televizierring. Maar het zijn meerdere prijzen hoor
In welk programma werd ook altijd de gouden stuiver uitgedeeld ? en door wie ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:18 schreef DeTolk het volgende:
De Gouden Stuiver, het beste jeugdprogramma
Dat was toch de gouden eikel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:30 schreef DeTolk het volgende:
Ook dat Nog ?
ria bremer tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was toch de gouden eikel?
Stuif es in? Door Brozius dan.
quote:
quote:
Was allemaal voor mijn tijd.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ben jij nog zo jong dan?
ren je rot, met als assistent Lars Boom
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:18 schreef DeTolk het volgende:
De Gouden Stuiver, het beste jeugdprogramma
De Zilveren Televizier Ster, beste tv-vrouw
De Zilveren Televizier Ster, beste tv-man
De Gouden Televizier Ring, het beste tv-programma
tuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ren je rot dan. Martin
Renzo en Oscar zijn inderdaad de kinderen. Mara is de vriendin van een van beide, dacht ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Renzo, Oscar en Mara?
ja, is goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Magic Unlimited geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |