Dan is het goedquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:16 schreef Faux het volgende:
@PdeHoog: PRE-CIES! En dat wil ik natuurlijk niet...![]()
Vandaag gaat niet doorquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen pea en Flash
Veel succes vandaag peaBen benieuwd naar de uitkomsten
Nee als jij er niet bent gebeurt er helemaal niks natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef Re het volgende:
zow, weer min of meer online
hier nog iets gebeurd verder?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Vandaag gaat niet doorHelaas pindakaas
Nee hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef Re het volgende:
zow, weer min of meer online
hier nog iets gebeurd verder?
doe ik daar zo mn best voor om een beetje lollig over te komenquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee als jij er niet bent gebeurt er helemaal niks natuurlijk![]()
anders ook niet eigenlijk
verhuizing op zich prima, hier aangekomen bleek ik niet eens een telefoon aansluiting te hebben en de elektriciteit is ook een zooitje. Dus zit nu ff op een 52k modempje even te wachten totdat ze een salontafel hebben gebracht en daarna kan ik naar mijn werk.quote:
Ach...beter dan een laptop + mobiel hequote:Op maandag 17 oktober 2005 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
een 52k modempje dat is nogeens wat
Die zie je niet veel
of alleen mobielquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...beter dan een laptop + mobiel he
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik geloof niet dat er ooit 52k modempjes gemaakt zijn
nou ik ben toch echt connected met 52Kbps dusse....quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik geloof niet dat er ooit 52k modempjes gemaakt zijn
wel lekker weer iig, maar wel koud geloof ik... ben erachter... verwarming doet het hierquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:47 schreef pea4fun het volgende:
Zo, nu eerst koffie en een koek. Dan ff denken wat ik vanavond ga eten en daar wat dingetjes voor halen. En dan ga ik vanmiddag maar eens buiten fotootjes maken.
moggequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
mogge![]()
zow nou ik zit leuke dingen te verzinnen om met kids te gaan doen
word dierentuin denk ik![]()
is je tafel al gebracht (las t een paar posts geleden )
nee , ja in mn telefoonquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:59 schreef Re het volgende:
[..], nee, tafel is nog niet gebracht, ze hebben nog 2 minuten... en dierentuin is leuk
, heb je al een camera?
Ik doe mijn winterjas wel aanquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
wel lekker weer iig, maar wel koud geloof ik... ben erachter... verwarming doet het hier
als die net zulke crappy foto's maakt als mijn foon heb je er niet veel aan, maar als die net zulke foto's maakt als die van mijn zus is het helemaal niet verkeerd. Dus maar net welke foon je hebt he?quote:
nokia 6670 is 1 megapix dus t gaat wel maar mn telefoon is een beetje gaar ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als die net zulke crappy foto's maakt als mijn foon heb je er niet veel aan, maar als die net zulke foto's maakt als die van mijn zus is het helemaal niet verkeerd. Dus maar net welke foon je hebt he?
en dat kan je net niet gebruiken bij die supersnelle kids van jequote:Op maandag 17 oktober 2005 11:07 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nokia 6670 is 1 megapix dus t gaat wel maar mn telefoon is een beetje gaar ook
iedere x wil ik iets op de foto zetten en dan issie langzaam joh , dat t moment dat je vast wilt leggen alweer voorbij is
quote:
juistquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en dat kan je net niet gebruiken bij die supersnelle kids van je
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ja je zult maar een langzame camera hebben
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
Ja je zult maar een langzame camera hebben
[afbeelding]
't zit je ook allemaal niet mee hequote:Op maandag 17 oktober 2005 11:38 schreef Re het volgende:
gvd...foutje in de planning... tussen 12 en 2 nu... alsof ik gvd nix anders te doen heb
nee, niet echt nee... ADSL is ook al week vertraagd, hadden ze per ongeluk ook niet doorgegeven... maar ja zijn wel andere dingen om naar uit te kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
't zit je ook allemaal niet mee he![]()
Net als een gewichtslimiet voor leggings vind ik ook dat er een minimum IT-IQ moet worden ingesteld bij de aankoop van een computerquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik word een beetje droevig![]()
gisteren al de halve dag bezig geweest met die PC van mn zus, maar goed zij heeft een IT-IQ van rond het vriespunt, en haar vriend is nog erger. Dus nou hangt ze voor ieder kuttigheidje aan de telefoon
Iemand al eens telefonisch, blind, drivers voor een "ja weet ik veel wat voor merk" draadloze muis voor windows 98 gedownload en geīnstalleerd?
Ik word zowat moreel verplicht om m'n werk maar m'n werk te laten en naar Maastricht te gaanom het te regelen daar.
Ik met m'n stomme kop ookHad NOOOOOOOOIT moeten zeggen "ja hoor, breng maar langs, dan kijken we wel effe"
![]()
![]()
Ik DOE het niet meerECHT Niet
godver
Mijn zus woont op 10 minuten afstand en ik weiger het ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik word een beetje droevig![]()
gisteren al de halve dag bezig geweest met die PC van mn zus, maar goed zij heeft een IT-IQ van rond het vriespunt, en haar vriend is nog erger. Dus nou hangt ze voor ieder kuttigheidje aan de telefoon
Iemand al eens telefonisch, blind, drivers voor een "ja weet ik veel wat voor merk" draadloze muis voor windows 98 gedownload en geīnstalleerd?
Ik word zowat moreel verplicht om m'n werk maar m'n werk te laten en naar Maastricht te gaanom het te regelen daar.
Ik met m'n stomme kop ookHad NOOOOOOOOIT moeten zeggen "ja hoor, breng maar langs, dan kijken we wel effe"
![]()
![]()
Ik DOE het niet meerECHT Niet
godver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |