Ga jij ff iemand pesten die wel enthousiast reageert op je infantiele opmerkeringen, met je autistische verbale gezwerf.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
zeg jij altijd van die onzinnige dingen
En als ze apart zit, dan vergeet de rest haar te nomineren. Aan het einde van de rit is het "oja, die is er ook nog"quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geweldig, dus Tanja blijft zolang ze mag blijven![]()
Ah oke thxquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die gaan allemaal op het einde van de dag de prullenbak in.
Hm, ik denk dat je het topic niet goed leest!quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies.
Echt oldbies schamen zich namelijk niet voor hun postverleden![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies.
Lijkt mij idd erg duidelijk dat m;n nick niet zomaar uit de lucht is komen vallenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:52 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Loedertje je bent een meid van mijn hart
![]()
Ze werd net al door Ingrid 'oma' genoemd.quote:
Geen van beide dusquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
Kribbet: Wie heeft dat lapje zitten breiën, jij of je vrouw?
Toen werkte het nog allemaal bij jou.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:51 schreef Loedertje het volgende:
quote:
Wat Naat vertelde, dat haar oma al oma werd op d'r 42e ofzo...quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ze werd net al door Ingrid 'oma' genoemd.
Daar baalde ze flink van!
Wat is, is niet altijd wat ik vind hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lijkt mij idd erg duidelijk dat m;n nick niet zomaar uit de lucht is komen vallen
Tempo zit er niet in bij dat stelletje bank-zitzak-bed hangers daar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
Elf stuks af van de 275?
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:57 schreef cuall het volgende:
Lieffies (speciaal Loedertje) ik ga naar bed, gisteren een heftige nacht gehad en met mijn leeftijd moet ik echt aan mijn nachtrust denken![]()
Maak er wat van en tot later![]()
Kick jij op blauwtjes lopend jongens? :quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
Roel is echt niet een klein beetje gefrustreerd nog steeds, blauwtje lopen, oh oh jongen wat zit het je dwars he
Komende dagen dag en nacht doorwerken, anders redden ze het niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tempo zit er niet in bij dat stelletje bank-zitzak-bed hangers daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |