Okay, Joden is dus een 'no go area'quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Over Joden. En dat sommige mensen niet kunnen lezen. En dat er een aantal hier zijn die nog achterlijker zijn dan Johan Vlemmix. En nu zeg ik 't aardig.
Klopt! Even aan mijn vriend gevraagd (is fysio).quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rechts, linkerbeen tik je de grond dan ws niet mee aan en dus ondersteun je met de kruk extra je been waar je al je kracht op zet.
Heb ik ook een keer een nuttige bijdrage geleverdquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Even aan mijn vriend gevraagd (is fysio).
De censuur op de streams is vandaag milder dan op fokquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, Joden is dus een 'no go area'
Weten we dat ook weer.
Joost doet nu overigens een soort Hitler na op de streams.
Dat is in ieder geval een bewijs dat je dus wel degelijk ook logisch kunt denken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer een nuttige bijdrage geleverd![]()
Ik heb nog nooit op krukken gelopen,maar leek me wel het meest logisch.
Maar wiens tekst is er dan gedelete??quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
De censuur op de streams is vandaag milder dan op fok
Huhquote:
Ja dat jij daar aan twijfelde, daar twijfel ik dan weer niet aanquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een bewijs dat je dus wel degelijk ook logisch kunt denken.
Bedankt dat je me daar even aan herinnerde. Ik begon Menno namelijk net iets leuker te vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:59 schreef APK het volgende:
Bizar overigens, dat Menno niet over zijn liefde voor Pim Fortuyn mag praten, terwijl Joost gewoon door mag gaan met zijn Hitler-gedoe.![]()
Denk dat als ze bij de groep ze, ze te veel zit te kletsen en ze wil echt een poging doen om de opdracht te halen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zit Chantal eigenlijk zo afgezonderd? WIl ze er niet meer bijhoren (waar ik me overigens iets bij kan voorstellen)?
Maar Hitler frequenteerde geen darkrooms!!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
ik ben nog aan het breien hoor.
Bizar overigens, dat Menno niet over zijn liefde voor Pim Fortuyn mag praten, terwijl Joost gewoon door mag gaan met zijn Hitler-gedoe.![]()
Aan de kant van je goeie beenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik me ook altijd afvraag: als je iets met je linkerbeen hebt en je hebt maar één kruk. Moet die kruk dan aan je rechter arm of linkerarm?
Ik had je er nog niet eerder op betrapt... vandaar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat jij daar aan twijfelde, daar twijfel ik dan weer niet aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |