Met of zonder Makeup: zogauw ze begint te praten gaat de stream mooi op 'Mute'quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vreemd. Dat vind ik dus helemaal niet.
Kijk eens die beelden van de intro van de dagelijkse uitzendingen, dat verschil is zó groot.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is waar!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kijk eens die beelden van de intro van de dagelijkse uitzendingen, dat verschil is zó groot.![]()
Alleen jij vindt haar ws altijd gewoon een leuke mooie meid.
Maar het verschilt wel.![]()
Dat stond er in het begin van BB ook al, maar het is dus 3 geworden.quote:
Bedoel ook niet dat het raar is dat ze nu beter met hem omgaat. Dat kan idd in de loop der tijd door allerlei gebeurtenissen makkelijk omslaan. Maar het feit dat ze hem toen ze moest nomineren zo'n beetje dood wenste en toch Lieske nomineerde aan wie ze geen hekel had. Dat vind ik raar.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou zo raar is het niet, je mening kan veranderen, zeker als je beter met iemand op kan schieten.
En Lieske nomineerde ze in het begin steeds, dus is ook niet raar, dat ze die nog steeds weg wilt.
Alleen vind ik, dat ze slechter met Menno omgaat en hem een grotere eikel vindt dan Lieske, dus moet ze hem nomineren.![]()
Ligt er maar net aan wat je mooi vindt. Ik hou dus minder van die opgepoetste dames. En Lieske heeft wat mij betreft die poeder niet nodig om mooi te zijn. Dat zie je dacht ik ook wel aan de caps die ik hier allemaal geplaatst heb.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kijk eens die beelden van de intro van de dagelijkse uitzendingen, dat verschil is zó groot.![]()
Alleen jij vindt haar ws altijd gewoon een leuke mooie meid.
Maar het verschilt wel.Chantal zei het laatst ook al.
Komt ook omdat ze blond haar heeft en hele lichte wenkbrauwen, dan ben je bijna altijd zonder make-up heel erg flets.
Ja ze wist het nog niet zeker zei ze, ze wilde eerst alles goed uitpluizenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
Maar het feit dat ze hem toen ze moest nomineren zo'n beetje dood wenste en toch Lieske nomineerde aan wie ze geen hekel had.
Qua bel en sms inkomsten is dat wel slimmer ja, ga nog is zoeken morgen (ja ik ben eigenwijsquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat stond er in het begin van BB ook al, maar het is dus 3 geworden.
Is ook verstandiger van BB, want 3 levert denk ik meer bellers op dan 2.
Mag ook andersom hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Aantal opmerkingen verwijderd en even wat lieden een note gegeven vanwege wat opmerkingen.
More make-up!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Big brother is watchingquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Aantal opmerkingen verwijderd en even wat lieden een note gegeven vanwege wat opmerkingen.
Dan moet je wel even zeggen wie je een note gegeven hebt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:43 schreef golfer het volgende:
Ja dat wil ik ondertussen ook wel weten. Ik heb niets schokkends gelezen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel even zeggen wie je een note gegeven hebt.
Idd. Mij ook?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel even zeggen wie je een note gegeven hebt.
Rechts, linkerbeen tik je de grond dan ws niet mee aan en dus ondersteun je met de kruk extra je been waar je al je kracht op zet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik me ook altijd afvraag: als je iets met je linkerbeen hebt en je hebt maar één kruk. Moet die kruk dan aan je rechter arm of linkerarm?
Rechtsquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik me ook altijd afvraag: als je iets met je linkerbeen hebt en je hebt maar één kruk. Moet die kruk dan aan je rechter arm of linkerarm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |