Hier opa! Die heb je verdiend!!!quote:Op zondag 6 november 2005 04:43 schreef OpaLing het volgende:
AAAAARGH
*deur dichtsmijt*
IK WIL NU EEN DRIEDUBBELE BORREL (en een tissue)
K*t regie...
Ja. Mag ik nou éindelijk dat tequilaatje?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:59 schreef OpaLing het volgende:
Iemand een drankje?
Gut, heer Gert, als iemand hier de weg achter de bar (en in de kelderquote:Op woensdag 9 november 2005 18:15 schreef Gert het volgende:
Ja. Mag ik nou éindelijk dat tequilaatje?![]()
Ik had geen bardienst, en daar is hier in dit duistere hol al eens eerder grote bonje over geweest.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:30 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Gut, heer Gert, als iemand hier de weg achter de bar (en in de kelder) moet kennen, bent u dat wel. Maar vooruit, al is het vroeg, alstublieft.
*tequila voor Gert inschenkt*
Ja lekker, heb je bosvruchten?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:30 schreef OpaLing het volgende:
Neen. U bent iets te vroeg, maar dat geeft niet.
Borreltje?... och nee, dat mag (nog) niet... u bent in opleiding. Zal ik ff snel thee zetten?
*thee zet*
ja, lekker...quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:36 schreef OpaLing het volgende:
*borrel inschenkt*
Gut, wat een stemming, dalijk een koekje erbij?
ach mop, trek het je niet aan.... Je krijgt hier vast heel veel pluspunten voor in de servival-game....quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:34 schreef teamlead het volgende:
Goedemiddag
Kan ik hier een stevige borrel krijgen?
* enigszins depressief aan bar plaatsneemt
Blauw staat jou ook geweldig hoor... en als je inderdaad minpunten krijgt, zal ik je wel pluspunten gevenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ach mop, trek het je niet aan.... Je krijgt hier vast heel veel pluspunten voor in de servival-game....
en ik even zoveel minpunten i.v.m. inlikken in de crew
Ach gut, u trilt er van. Haal snel een doekje uit de keuken. (dit is een AANwijzing) Dan schenk ik een nieuwe borrel in.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
maar t voelt toch als een afwijzing he...
gezien het seizoen zou een vermoming als dezequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:47 schreef OpaLing het volgende:
[..]
Ach gut, u trilt er van. Haal snel een doekje uit de keuken. (dit is een AANwijzing) Dan schenk ik een nieuwe borrel in.
Ik bedenk me net... Als u zich schaamt voor uw afwijzing, dan kunt zich voorlopig vermommen als u de straat op gaat. Er hangt toevallig nog een burka aan de kapstop. Is dat wat?![]()
![]()
wat??? waar??quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:50 schreef Gert het volgende:
* wakker schrikt.
Er zijn hier gewoon..... ménsen!
Lekker!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:57 schreef OpaLing het volgende:
Hallo Gert, lekker aan het knutselen met Mirrorman?![]()
Prima dat jullie de kleurtjes, schaar en plaksel uit de Clib gebruiken, maar houden jullie het een beetje netjes? Anders moet onze nieuw mod een waarschuwing in de TT (nsfw oid?) zetten.![]()
Zal ik een bekertje ranja voor jullie maken? De koekjes zijn bijna klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |