quote:Op woensdag 2 november 2005 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een oudje van 2003
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef OpaLing het volgende:
*koffie zet en peuken van cuall verstopt*(je bent toch Sjankwal niet?)
Alsjeblieft meid: [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:56 schreef OpaLing het volgende:
Die Seroxat al geslikt? Zo nee, HUP! Zo ja, neem er nog maar 1tje.
Want je loopt hiernaast ook al te stuiteren zie ik
T.v.p.? *Internethandboekje openslaat*quote:Op donderdag 3 november 2005 14:27 schreef just me het volgende:
t.v.p.
Borreltje?quote:"Sinds een update van de RDE-software waar Fok!Forum op draait is het gebruik van TVP's niet meer nodig."
Zeg opa, zoek je ruzie?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:23 schreef OpaLing het volgende:
*schuddebuikend en met tranen over zijn wangen van het lachen binnenstormt*
Geweldig! Dit gelezen? Wat een kansloze figuren die twee. Werkelijk, waar moet dat heen met deze wereld...![]()
Heeft er iemand zin in een borrel of thee met een keokje koekje? oeps, bekende fout
*stevige borrel inschenkt*![]()
Hoezo?quote:
Wat ben jij voor rare user, hoor jij wel in BB5 thuisquote:Op donderdag 3 november 2005 19:51 schreef worker het volgende:
wat is dit voor een raar topic, hoort dit wel in BB5 thuis?
Of ben je soms alleen maar binnen gewandeld omdat je geintresseerd was in de stijve van Coos ?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:51 schreef worker het volgende:
wat is dit voor een raar topic, hoort dit wel in BB5 thuis?
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of ben je soms alleen maar binnen gewandeld omdat je geintresseerd was in de stijve van Coos ?![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Of ben je soms alleen maar binnen gewandeld omdat je geintresseerd was in de stijve van Coos ?![]()
Heb je dat glasgerinkel niet gehoord?quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:09 schreef fashionably_late het volgende:
Iets met Coos en een stijfuh???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |