Wat hij allemaal zegt. Wat een kutfilm.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:03 schreef Marble het volgende:
Deze film is gewoon zo slecht dat het weer hilarisch wordt. Eragon zelf gaat op zeker de Razzie winnen voor belabberdste acteerprestatie van het jaar. Hoe hij acteert is te genant voor woorden, maar daarom wel komisch. En hij geeft Ridge Forrester een run for his money met veelzeggend in de leegte staren.
Jeremy Irons en John Malkovich mogen ook zonder meer op de Razzie-nominatielijst. Had... iemand... Malkovich... niet... even... kunnen... vertellen... dat... zo... sloom... en... monotoon... mogelijk... praten... niet... automatisch... gelijk... staat... aan... een... goede... acteerprestatie?.
Maar: er zit wel de nodige eyecandy in de film, waaronder zeer mooie natuurplaatjes en special effects en niet te vergeten Sienna Guillory. Dus dat is dan nog wel positief. En de draak is erg vet (en superschattig toen ze nog klein was), zo één wil ik er ook wel.
Ooit van interpunctie gehoord?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:24 schreef borisz het volgende:
net de film gezien wel aardig, maar je download hem een keer ziet hem en dan gooi je hem weer weg
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:35 schreef Patch het volgende:
Young British hunk Ed Speleers, the star of last year's fantasy epic "Eragon", is now working as a building labourer in East Sussex says The Sun. He's awaiting scripts for consideration at present.
![]()
geef die knul aub geen scripts meer![]()
iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
Jammer dat een goed boek zo verziekt kan worden door een film.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef BorisSoad het volgende:
Ik vond het echt een goede film. De gevechten zaten goed in elkaar, er zaten ook leuke special effects bij (bijv. de draak van die evil-gast). Maar het haalde niet het niveau van Lord Of The Rings, vind ik.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef BorisSoad het volgende:
Ik vond het echt een goede film. De gevechten zaten goed in elkaar, er zaten ook leuke special effects bij (bijv. de draak van die evil-gast). Maar het haalde niet het niveau van Lord Of The Rings, vind ik.
ik ging zoeken welke acteur Potentie heetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:50 schreef Patch het volgende:
kan me niet voorstellen dat er een deel 2 komt...
misschien direct to video/dvd, zonder Malkovich, Hounsou, Irons en Potentie
Komt door de hoofdletterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:53 schreef Herald het volgende:
[..]
ik ging zoeken welke acteur Potentie heet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |