Ik zie mezelf al helemaal in z'n sterke armen liggenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je wel! Dokter McDreamy to the rescue!.
Hmmz. Wat gek, ik zie mezelf ook in z'n armen liggen. Maar jou zie ik niet hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al helemaal in z'n sterke armen liggen"oooohhh dr dreamy, dank u!" en dat ie dan zo'n dip-'n-kiss uitvoert op me
*duwt beav uit de fantasie* Anastasia Beaverhausen! Ga terug naar de taco-zaak waar je vandaan komt!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz. Wat gek, ik zie mezelf ook in z'n armen liggen. Maar jou zie ik niet hoor..
*nog eens kijk*
Nope..
Taco zaak?!! Leugens zijn het!! Allemaal grove leugens!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*duwt beav uit de fantasie* Anastasia Beaverhausen! Ga terug naar de taco-zaak waar je vandaan komt!!!!
Ik heb je d'r zien zitten! Samen met Alexis/Joan Collins/Helena!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Taco zaak?!! Leugens zijn het!! Allemaal grove leugens!!.
Je hebt heul niks gezien hoor je me?! Ik ontken alles!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je d'r zien zitten! Samen met Alexis/Joan Collins/Helena!!!
*veegt de taco-saus van je kin* Voordat dr dreamy langskomt en de onbedwingbare neiging krijgt het er af te likkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt heul niks gezien hoor je me?! Ik ontken alles!.
.
Preciesquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
als je er toch niks tegen kunt doen kun je je beter nu uitleven.. voordat hette laat is![]()
Bedankt voor je hulpquote:
Kut. Verkeerde saus gemorst.quote:
Had je de extra hot 'n spicy tabasco saus weer naast de guacamole staan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kut. Verkeerde saus gemorst..
Knoflooksaus?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kut. Verkeerde saus gemorst..
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*zwijmel*
So follow me home
You'll never be lost
We'll weather the storm
Whatever the cost
I won't walk away
I'll stand by your side
I'm here for you
The rest of our lives
t zijn de sugababes, dan mag tquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]en ook helemaal niet afgezaagd en gezapig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |