bij de EO nog wel !quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:11 schreef Weemz het volgende:
* Weemz heeft zich opgegeven voor That's The Question...
Heb hem net gekeken. Gaat donderdag hier in NL in premiere maar het is niet echt persé een biosfilm. Sowieso wil ik dit soort films altijd liever thuis (alleen) rustig bekijken en niet in een met popcorn, cola en M&M's gevulde zaal met evt krijsende figuren.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gave film he?
Heb m al 2x gezien en net op DVD gekregen
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:48 schreef Ang3l het volgende:
(en damn ik jankte bij die auto scene met Thandie Newton en Matt Dillon).
stelletje sentimentele oude mannenflikkerts!quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik pinkte ook een traantje weg..maar vond Thandie wel iets TOO MUCH
ik heb net gay the movie ggezien.. ik moet de laatste 12 minuten nog nuquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is een mooie film hoor !
ruk slaap ze!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:11 schreef Stroekie het volgende:
Zo en na bovenstaande blunder ga ik mij nu op bed liggen schamen dat ik weer niet beter op mijn spullen gelet had
Sweet dreams voor jullie allemaal![]()
Die schijnt echt zoooooo ontzettend slecht te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb net gay the movie ggezien.. ik moet de laatste 12 minuten nog nu
Issie ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die schijnt echt zoooooo ontzettend slecht te zijn
Ik vond hem wel geinig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die schijnt echt zoooooo ontzettend slecht te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |