abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31493573
Sommige mensenweten al dat HAARP en weer modificatie met chemtrails al jarenlang plaatsvind. Nu is er een bill (soort Amerikaans wetvoorstel) ingediend waarin het straks ook nog legaal word!
quote:
It is the purpose of this Act to develop and implement a comprehensive and coordinated national weather modification policy and a national cooperative Federal and State program of weather modification research and development.
gequote van:
http://www.radarmatrix.com/

HAARP en weer modificatie bestaat, dat is nu wel duidelijk. Mocht je zo (pardon) naïef zijn dat je het nog niet geloofd klik hier).

Ze pompen in Alaska zoveel EM de atmosfeer in, dat er een veiligheidssysteem op zit dat de hele boel uitgaat wanneer er een vliegtuig overvliegt. Zonder dat veiligheidssysteem zouden ze dat hele vliegtuig frituren. Zo zijn honderden, zo niet duizenden van deze HAARP basissen over de wereld.
Hoe zou het dan zitten met de death towers?

Het lukt ze om honderden HAARP sites te bouwen zonder dat iemand ernaar kraait.

Als overheden/groeperingen jarenlang verzwijgen dat zij het weer kunstmatig beinvloeden al dan niet beheersen. Wat voor andere dingen doen zij dan???
pi_31493633
de EM die van buiten de atmosfeer komt is vele malen sterker. Ik geloof niet dat het direct kwaad kan maar wel dat ze daarmee het probleem verplaatsen naar andere gebieden. Dit verklaart meteen USA's nonchalante houden t.o.v. Kyoto en andere protocollen/voorstellen.
Calm down, please!
pi_31493911
Hehehe, ik droomde kort geleden nog dat ik foto's maakte van vliegtuigen die chemtrails aan het sproeien waren en dat ik vervolgens opgepakt werd en mijn camera in beslag genomen...vaag en weird.

Maar ontopic. Zoek nu toch niet overal wat achter wanneer de Amerikanen een vaag project starten. Sowieso vind ik de gepostte links nu niet echt overtuigend te noemen voor jouw theorie:
quote:
HAARP is a scientific endeavor aimed at studying the properties and behavior of the ionosphere, with particular emphasis on being able to understand and use it to enhance communications and surveillance systems for both civilian and defense purposes.
En ja, het wordt ook voor defensie doeleinden gebruikt. Maar geef ze eens ongelijk! En nog iets, de mensen die aan project HAARP werken zijn normale mensen als jij en ik, ook veel studenten en wetenschappers verbonden aan universiteiten werken hier aan mee. Normale mensen als jij en ik die, zeker in de VS, een gezin hebben. Zouden die mensen nu echt meewerken aan een wereld waarin men de gedachtes van mensen onder controle kan houden, lijkt me niet!? En kom niet met de opmerking dat er een piramidestructuur wordt gehandhaafd en dat dus de 'werkers' niet op de hoogte zijn van het uiteindelijke doel want dat is ook onzin als je het mij vraagt. De mensen die er aan werken zijn echt niet dom en hebben ook toegang tot internet, denk je echt niet dat als ze ook maar het vermoeden hadden of zelfs bewijzen hier voor dat HAARP echt was wat mensen als jij beweren dat ze dan niet naar voren waren getreden (zinsopbouw klopt niet helemaal, maar mijn punt is neem ik aan duidelijk)?

Nog even een extra opmerking. Het is aannemelijk dat er onderzoek wordt gedaan naar weermodificatie. Als dit gebeurt vind ik dit fout, de natuur zal er helemaal van over de zeik gaan denk ik zo. Maar als er onderzoek wordt gedaan zal dit echt niet zijn om mensen te hersenspoelen bijv. (ik geloof dat dit zo'n beetje het sterktste argument is van de "tegenstanders") want dat lijkt me onmogelijk. Ik kan me wel voorstellen dat ze het weer onder controle willen krijgen om de klimaatveranderingen tegen te gaan. En heel misschien dat de Amerikaanse defensie er mogelijkheden in ziet om hun vijanden te vernietigen door bijv. een orkaan op ze af te sturen, maar mochten de VS zulke technologie ooit in handen krijgen en voor de verkeerde doeleinden gebruiken en de wereld komt er achter (wat zal gebeuren) hebben ze toch echt een zwaar probleem, weersmodificatietechnologie of niet.

[ Bericht 20% gewijzigd door Plotinus op 16-10-2005 19:33:21 ]
pi_31494056
Whatever needs to be done.

God bless America.

To Protect and to Serve.

War Corporatism
Calm down, please!
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:08:59 #5
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31494796
wist niet dat ze al zover waren.

het was vorige jaar tijdens de winter periode wel zo dat ze het artificieel lieten sneeuwen in de zonnigste staten van amerika omdat daar nooit sneeuwt. ze sproeide een goedje in de wolken om het te laten sneeuwen. dit was overigens in het nieuws

als het inderdaad al zover is dan gaan we problemen krijgen. ethische problemen vooral. wie zijn wij om de natuur naar onze wil te buigen? helemaal als het mensen zijn die er weinig verstand van hebben en alleen het kleine plaatje zien van "mooi weer voor iedereen met af en toe een regenbuit dat net voldoende is voor de landbouw" zonder het grotere plaatje in te zien. simpel weg de Butterfly theorie van als je hier een vlinder neermept het aan de andere kant van de planeet onweert. alleen dan op grotere schaal met grotere gevolgen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31498041
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:08 schreef Enyalius het volgende:

het was vorige jaar tijdens de winter periode wel zo dat ze het artificieel lieten sneeuwen in de zonnigste staten van amerika omdat daar nooit sneeuwt. ze sproeide een goedje in de wolken om het te laten sneeuwen. dit was overigens in het nieuws
En dat is gelukt? Het klinkt mij een beetje vreemd in de oren. Dat ze een wolk kunnen laten sneeuwen geloof ik dan wel, maar als de luchttemperatuur een graadje of 30 is dan kun je lang wachten op sneeuw, hoogstens dat je wat regen krijgt maar echt geen sneeuw. Verder geef ik je ook gelijk wat betreft het Butterfly effect en dat wij met onze poten van het weer af moeten blijven. Dadelijk krijg je een rijke oliesheik die een zachte bries koopt zodat hij kan gaan zeilen, ik noem maar wat.
pi_31498403
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef Plotinus het volgende:

[..]

En dat is gelukt? Het klinkt mij een beetje vreemd in de oren. Dat ze een wolk kunnen laten sneeuwen geloof ik dan wel, maar als de luchttemperatuur een graadje of 30 is dan kun je lang wachten op sneeuw, hoogstens dat je wat regen krijgt maar echt geen sneeuw. Verder geef ik je ook gelijk wat betreft het Butterfly effect en dat wij met onze poten van het weer af moeten blijven. Dadelijk krijg je een rijke oliesheik die een zachte bries koopt zodat hij kan gaan zeilen, ik noem maar wat.
Volgens het Butterfly Effect moet die sheik dan een vlinder aanschaffen die op een bep. tijdstip met een bep. kracht en op een bep. locatie z'n vleugel van bep. grootte flapt waardoor de sheik een paar maanden later z'n gewenste briesje heeft.

Butterfly Effect is gebaseerd op de Chaos Theory. Niet echt vantevoren te bestellen
Calm down, please!
  zondag 16 oktober 2005 @ 23:16:53 #8
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_31499556
hehe, in 2003 had ik hie een topic geplaatst met dezelfde titel

Angels don't play this HAARP
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_31513785
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:26 schreef Plotinus het volgende:
Hehehe, ik droomde kort geleden nog dat ik foto's maakte van vliegtuigen die chemtrails aan het sproeien waren en dat ik vervolgens opgepakt werd en mijn camera in beslag genomen...vaag en weird.
[..]
Toevallig is mij dat overkomen, alleen bij mij werd het bandje met film in beslag genomen.
  maandag 17 oktober 2005 @ 21:42:23 #10
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_31518025
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:03 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Toevallig is mij dat overkomen, alleen bij mij werd het bandje met film in beslag genomen.
Vertel!, dat soort dingen overkomt mij nou nooit!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:53:25 #11
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31526643
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 20:08 schreef Enyalius het volgende:

als het inderdaad al zover is dan gaan we problemen krijgen. ethische problemen vooral. wie zijn wij om de natuur naar onze wil te buigen? helemaal als het mensen zijn die er weinig verstand van hebben en alleen het kleine plaatje zien van "mooi weer voor iedereen met af en toe een regenbuit dat net voldoende is voor de landbouw" zonder het grotere plaatje in te zien. simpel weg de Butterfly theorie van als je hier een vlinder neermept het aan de andere kant van de planeet onweert. alleen dan op grotere schaal met grotere gevolgen.
Eens, ik vind niet dat wij voor weergod moeten spelen, je weet nooit wat voor een gevolgen dat heeft. Wie zegt dat al die natuurrampen die er de laatste tijd zijn geen indirect gevolg zijn van het experimenteren met de natuur?

Butterfly effect geloof ik persoonlijk erg sterk in. Elke actie geeft een reactie, of het nou in jouw directe omgeving is of niet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31527098
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef Metro2005 het volgende:
Eens, ik vind niet dat wij voor weergod moeten spelen, je weet nooit wat voor een gevolgen dat heeft. Wie zegt dat al die natuurrampen die er de laatste tijd zijn geen indirect gevolg zijn van het experimenteren met de natuur?
Experimenteren met de natuur ?
Ga je er nu vanuit ze wat experimenteren maar niet weten wat de gevolgen zullen zijn ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:24:16 #13
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31527166
Okáy dan
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:32:56 #14
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31527353
@ unclescorp.
Denk je dat ze precies weten wat ze doen dan? Ik weet wel zeker van niet, anders waren het geen experimenten
Volgens mij weet niemand wat de gevolgen zijn van het aanpassen van het weer, dat is een dermate complex systeem, alles werkt in en met elkaar en sommige verbanden zijn niet zo doorzichtig als je som s zou denken (zie het butterfly effect)
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31527780
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:32 schreef Metro2005 het volgende:
@ unclescorp.
Denk je dat ze precies weten wat ze doen dan? Ik weet wel zeker van niet,
Ik verschiet van niets meer tegenwoordig ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:08:48 #16
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_31534025
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:21 schreef UncleScorp het volgende:

Experimenteren met de natuur ?
Ga je er nu vanuit ze wat experimenteren maar niet weten wat de gevolgen zullen zijn ?
Niet zo heel erg raar, weet je nog hoe het ging in de begintijd van het atoomtijdperk?

"If I knew then what I know now..."
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_31534784
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 21:42 schreef ChOas het volgende:

[..]

Vertel!, dat soort dingen overkomt mij nou nooit!
Nou ik was chemtrail vliegtuigen aan het flimen vlakbij Hilversum CS. Stopt er een undercover auto met pliesie en die vroegen mij wat ik aan het filmen was. Ik zei dat dat niet hun zaken waren, maar ze bleven lastig doen. Uiteindelijk vertelde ik ze dat ik die chemtrails filmde, waarop ze summeerde dat ik moest vertrekken.

Ik ben meteen naar de pliesie gegaan om aangifte te doen van stalking, gezien dit de 2e keer was dat ik staande was gehouden zonder reden. Alleen daar wouden ze er niets over horen, de hoofdagent -die zijn naam niet wou geven- gebood mij weg te gaan en weigerde proces verbaal op te maken. Enfin.

Ik ben toen naar een verlaten bouwterrein gegaan bij mij in de buurt. Op een gebouw geklommen die nog in aanbouw was en ben daar relax gaan flimen. Bouwterrein is verboden toegang, stonden camera's.. Randon mannetje kwam kijken, ik loop naar hem toe.... pliesie gebelt.. Ik verstop het bandje zodat de pliesie hem niet in beslag kan nemen.. pliesie komt.. uiteraard zelfde agent die geen proces verbaal op wou maken. ik naar het pliesie buro (terwijl hij ook ter plekke een boete uit kon schrijven)... Heeft die randon figuur het bandje aan de agent gegeven.. tijdje gewacht in zo'n celletje.. 14 of 30 euro boete ofzo.. Tijdje verhoord over het bandje.. ZE probeerde mij te dwingen afstand ervan te doen.. Alleen maar vragen over die chemtrails, waarom ik ze film etc etc..

Ze hebben tot 2 maal toe een verklaring getikt en mij gevraagd die te ondertekenen terwijl dat niet eens mijn verklaring was..

Bandje in beslag genomen en een paar weken later teruggekregen..

Maar dit verhaal is niet echt spannend ofzo. 't bewijst maar weer dat het politie, net als de media, educatie, werk etc etc gewoon nog een arm is van de illumati...

Er zijn telkens meer mensen die zeggen dat er binnen een paar jaar een soort noodtoestand gaat worden uitgeroepen.. Dan zul je pas zien wie je beste vriend is . Concentratie kampen zijn er al.. mind control is er al.. alle plannen voor genocide liggen er al.. En 99.9% van de mensen houden zich nog bezig met wat er volgende week in GTST gaat komen..

Nu nog een ramp en dan kan de illumati hun gang gaan.

ja.

Nederland is al een politiestaat, overal ID kaart net als in WO II gebaseerd op een leugen (nasleep van 9/11). Pim fortuyn vermoord door Van der G, leugen. Pim fortuyn is vermoord de illumatie. Het media park is 1 en al camera's alles is opgenomen. Hoge gast uit de media wereld is afgetreden omdat alle bandjes zoek waren geraakt.

Van der G is een gemindcontrollede illumati slaaf die gecontroleerd wordt (of werd) door een vooraanstaande Nederlandse psychiater.

Sluierbewolking is een leugen.. dat is HAARP. Ga maar na hoe vaak er sluierbewolking in het nieuws stond en sinds wanneer dat is begonnen.. HAARP. Zolang word het weer aan kunstmatig beinvloed.

wake up
pi_31535252
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:26 schreef Plotinus het volgende:

Maar ontopic. Zoek nu toch niet overal wat achter wanneer de Amerikanen een vaag project starten. Sowieso vind ik de gepostte links nu niet echt overtuigend te noemen voor jouw theorie:
[..]

En ja, het wordt ook voor defensie doeleinden gebruikt. Maar geef ze eens ongelijk!
Inderdaad je hebt gelijk, naast kernbommen, EMF wapens, virussen en sateliet wapens kan het leger ook nog eens een geheel continent zo koud of warm maken dat het onleefbaar wordt. Groot gelijk hebben ze!
quote:
En nog iets, de mensen die aan project HAARP werken zijn normale mensen als jij en ik, ook veel studenten en wetenschappers verbonden aan universiteiten werken hier aan mee. Normale mensen als jij en ik die, zeker in de VS, een gezin hebben. Zouden die mensen nu echt meewerken aan een wereld waarin men de gedachtes van mensen onder controle kan houden, lijkt me niet!?
Ten eerste wordt je vanaf geboorte luciferiaans geprogrammeerd. Door media, je ouders, school, vrienden etc etc.. Je hersenhelfden worden gesplitst.

Heb je welles gehoord van SAP? Bijna elk bedrijf werkt ermee. SAP betekend eigenlijk:
Dit is je werk, dit zijn je richtlijnen en zo verloopt alles. Een normale werker die lab testjes uitvoerd, om maar iets te noemen. Die heeft bepaalde procedures en protecollen die hij moet doorlopen en richtlijnen waar hij zich aan moet houden..
Laten we zeggen dat deze persoon bloedmonsters controlleerd of deze sero positief zijn. Die man doet gewoon zijn werk. Hij doet alles volgens procedures..
Dat het gehele aids virus (bijna hoax te noemen) gemaakt is om mensen ziek te maken en uit te buiten, dat weet die man niet. Maar hij helpt er wel aan mee! Beter nog, het gehele bedrijf waar hij in werkt doet eraan mee.
quote:
En kom niet met de opmerking dat er een piramidestructuur wordt gehandhaafd en dat dus de 'werkers' niet op de hoogte zijn van het uiteindelijke doel want dat is ook onzin als je het mij vraagt. De mensen die er aan werken zijn echt niet dom en hebben ook toegang tot internet, denk je echt niet dat als ze ook maar het vermoeden hadden of zelfs bewijzen hier voor dat HAARP echt was wat mensen als jij beweren dat ze dan niet naar voren waren getreden (zinsopbouw klopt niet helemaal, maar mijn punt is neem ik aan duidelijk)?
Nog even een extra opmerking. Het is aannemelijk dat er onderzoek wordt gedaan naar weermodificatie. Als dit gebeurt vind ik dit fout, de natuur zal er helemaal van over de zeik gaan denk ik zo. Maar als er onderzoek wordt gedaan zal dit echt niet zijn om mensen te hersenspoelen bijv. (ik geloof dat dit zo'n beetje het sterktste argument is van de "tegenstanders") want dat lijkt me onmogelijk. Ik kan me wel voorstellen dat ze het weer onder controle willen krijgen om de klimaatveranderingen tegen te gaan. En heel misschien dat de Amerikaanse defensie er mogelijkheden in ziet om hun vijanden te vernietigen door bijv. een orkaan op ze af te sturen, maar mochten de VS zulke technologie ooit in handen krijgen en voor de verkeerde doeleinden gebruiken en de wereld komt er achter (wat zal gebeuren) hebben ze toch echt een zwaar probleem, weersmodificatietechnologie of niet.
Hier weten de mensen niet wat het effect van hun werk is. Een universiteit die 2 miljoen subside krijgt om software te maken waarmee dolfijnen met mensen kunnen praten en andersom weten niet dat die software later gebruikt gaat worden door kamikaze dolfijnen die elektronisch worden aangestuurd.
pi_31535517
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:32 schreef Googolplexian het volgende:
Whatever needs to be done.

God bless America.

To Protect and to Serve.

War Corporatism
Amerika is al sinds 1800 eigendom van Engeland.
pi_31536244
weet je wel zeker dat je bent afgekickt ?
zelfs voor een TRUther praat je behoorlijk veel poep
pi_31536615
De film Arrival gaan zien, als je deze nog niet gezien hebt.

Dejavu.....
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:28:04 #22
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31537078
Junkie19, ik denk dat je aangehouden bent omdat je je verdacht gedroeg (vliegtuigen filmen, bouwplaatsen oplopen wat niet mag). Niet zo heel raar dat je aangehouden bent lijkt me.
Na 9-11 is de politie toch wat alerter op dergelijk gefilm van bv vliegtuigen.
Maar dat is slechts mijn mening hierover, ik weet niet hoe het precies gelopen is maar ik zou gewoon tegen die agenten gezegd hebben dat ik vliegtuigen aan het spotten was. Niet dat ik chemtrails aan het filmen ben, dan verdenken die agenten je gelijk van van alles en nog wat (het zijn nou eenmaal niet de slimste figuren helaas, de meeste weten waarschijnlijk niet eens wat het zijn )
pi_31540571
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:28 schreef Metro2005 het volgende:
Junkie19, ik denk dat je aangehouden bent omdat je je verdacht gedroeg (vliegtuigen filmen, bouwplaatsen oplopen wat niet mag). Niet zo heel raar dat je aangehouden bent lijkt me.
Na 9-11 is de politie toch wat alerter op dergelijk gefilm van bv vliegtuigen.
Maar dat is slechts mijn mening hierover, ik weet niet hoe het precies gelopen is maar ik zou gewoon tegen die agenten gezegd hebben dat ik vliegtuigen aan het spotten was. Niet dat ik chemtrails aan het filmen ben, dan verdenken die agenten je gelijk van van alles en nog wat (het zijn nou eenmaal niet de slimste figuren helaas, de meeste weten waarschijnlijk niet eens wat het zijn )
Als ik op straat liep met een AK 47, dan gedraag ik me "verdacht". Iets filmen is geen verdacht gedrag. De politie is (samen met 90% van Nederland) gebrainwasht om uit te kijken naar "terreur" verdachten en groeperingen. Die niet bestaan.

Wij hebben wel een ID plicht gekregen en alles wordt opeens geregistreerd (zoals vliegverkeer).

Hofstad groep is kul. Balkenende is een facistische leugenaar á la Bush. Dat hij die leugens over terreur durft te verkondigen is echt niet te begrijpen. Maar dat is nu eenmaal zo. Liegen tegen de burgers en ze bang maken voor zogenaamde terreur.

De boodschap is:
Wees bang voor terreur aanslagen! Sta je rechten en vrijheden af voor een dreiging die er niet is, zodat wij je nog makkelijker kunnen controleren.

Het Yugoslabvië tribunaal is 1 grote toneelshow. Er zijn 7000 duizend moslims afgeslacht daar, maar dat was een illumati ritueel / opoffering.. Leuk detail: Beatrix (hoog in de illumati) was erbij.

illumati verdiend aan oorlogen.. iedere mens die dood gaat in Irak is een offer aan hun "god" set / baal/ duivel/ lucifer.. Denk je echt dat het klopt wat ze in het nieuws zeggen "bom aanslag in Irak zoveel dood bla bla bla..". Er gaan duizenden mensen dood daar! Het is een keiharde en bloedige oorlog.. Schoenen van dode burgers worden met shovels weggeveegd...

De illumati reageerd de wereld en ziet ons als een kudde. Ze houden ons (de kudde) slapend. Ze aanbidden lucifer en proberen iedereen datzelfde te laten doen door de maatschappij zo te conditioneren.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:12:27 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31540709

Fijn leven heb je als je dat gelooft
Maargoed, als jij met die gedachtes wilt leven hou ik je niet tegen.
pi_31541958
and another one bites the dust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')