Dragon was een aktie game van SEGA voor de ps2 (jammergenoeg niet xbox) maar het spel wat jij bedoeld was 99 night's. En daar waren ze erg enthaisiast over, ze waren het er allemaal over eens dat het wel eens de allerbeste X360 game was en zelfs de aller beste game van de TGS.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe heet dat spel wat gister te zien was bij Gamekings dat je met je mannetje met een zwaard hordes vijanden neerslaat? Ik dacht Dragon, maar ik kan daar niks mee vinden.
Ninety-Nine Nights?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe heet dat spel wat gister te zien was bij Gamekings dat je met je mannetje met een zwaard hordes vijanden neerslaat? Ik dacht Dragon, maar ik kan daar niks mee vinden.
Wie zei dat dat de beste game van de TGS was? Van wat ik hoorde viel het uiteindelijk grafisch wat tegen. Gameplay is ook niet echt vernieuwend.... mijn interesse heeft het ook niet echt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dragon was een aktie game van SEGA voor de ps2 (jammergenoeg niet xbox) maar het spel wat jij bedoeld was 99 night's. En daar waren ze erg enthaisiast over, ze waren het er allemaal over eens dat het wel eens de allerbeste X360 game was en zelfs de aller beste game van de TGS.
Ik dacht eerst dat het een RPG werd maar het zag er wel mega bruut uit als aktiegame.
OH was het de PUquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:39 schreef H.Flick het volgende:
Mij boeit 99 nights ook niet, maar de mensen van de PU wel blijkbaar.
Het was tijdens gamekings. Als zelfs die Ninty fanboys niet anders konden zeggen dat het er niet alleen fantastisch uitzag maar ook speelde dan geloof ik het wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wie zei dat dat de beste game van de TGS was? Van wat ik hoorde viel het uiteindelijk grafisch wat tegen. Gameplay is ook niet echt vernieuwend.... mijn interesse heeft het ook niet echt.
Niet allemaal maar er zitten er 2 tussen en die leken nog het meest enthausiast.quote:
Die ene gozer van de PU had toch een gigantisch Nintendo logo op z'n been staan? Althans, dat was een paar jaar geleden toen ik het blad nog wel eens las.quote:
Als zij zeggen dat het tof is, dan is het ook tof. Mij leek NNN ook wel tof namelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet allemaal maar er zitten er 2 tussen en die leken nog het meest enthausiast.
Yup, maar das er maar één natuurlijk. Die brede gast, die ook de PU Awards organiseert haat Nintendoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die ene gozer van de PU had toch een gigantisch Nintendo logo op z'n been staan? Althans, dat was een paar jaar geleden toen ik het blad nog wel eens las.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Afstandsbedieningen worden dé hype van 2006
Ik gebruik de PU wel als ik hem had voor een andere functie op de WCquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de PU heerlijk leesmateriaal voor op de WC
Overigens, fuck de controller van M$ zelf, ik heb een veel toffere gezien :
[afbeelding]
http://www.logitech.com/i(...)=2084,CONTENTID=9933
Ach, het leest wel aardig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:48 schreef H.Flick het volgende:
Is het nog wat eigenlijk, de PU? Want volgens mij is het veel te veel een "TMF"-achtig gebeuren geworden terwijl het vroeger gewoon hilarisch was.
Istie geschikt voor alle providersquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de PU heerlijk leesmateriaal voor op de WC
Overigens, fuck de controller van M$ zelf, ik heb een veel toffere gezien :
[afbeelding]
http://www.logitech.com/i(...)=2084,CONTENTID=9933
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |