Ja, mijn idee... maarja je weet nooit wat die meiden allemaal uitspoken met kleren en persoonlijke spulletjes... (Tuin is wel zo veilig.... ik mag hopen dat de lampen niet vervangen hoeven te worden als ze stuk zijn door de bewoners... Roel zal dan wel vooraanstaan om ze te gaan vervangen...)quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:08 schreef Suuz_ het volgende:
he ik weet niet of dit al vaker gezegt is hoor maar ff over dat geld van roel. hij had toch een kostuum tas ofzo van zichzelf? waarom stopt ie het daar niet gewoon in of in zijn toilet tas er zijn toch geen mensen die in zijn spullen gaan rommelen??? waarom stopt ie het dan in een pot in de tuin buiten waar iedereen wel eens aan kan gaan zitte ofzo.
ik zou het tussen mijn persoonlijke spullen droppe ergens daar komt toch niemand aan...
Waarom alleen tanja en de rest niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:12 schreef demins het volgende:
Ik ben geen fan van Tanja (om me maar eens mild uit te drukken) maar ik kan haar tyoch moeilijk kwalijk nemen dat HUMMIE haar foto's stuurt! Toch?
Bleurghquote:
Peter blijf nou eens van dat wachtwoord van Gert af...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:15 schreef Gert het volgende:
Wat léuk voor Tanja, die foto's!!
Hartstikke goed idee van de redactie, om juist haar die foto's te geven.
Ze heeft het tenslotte al zwaar genoeg, met die zwangerschap!
Dat doet ze dan weer wél goed.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:13 schreef bunnyma het volgende:
Joost huppelde verwachtingsvol en belangstellend naar Tanja om de foto's te bekijken maar hij kreeg meteen toegesnauwd: "Eerst wil ik zelf kijken"
heel ergquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:16 schreef Bocaj het volgende:
Breien is wel een beetje saai vinden jullie niet?....
GERT.......DC37. Wil Gert naar de kelder in de clip komen voor een onderhoudsbeurtquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:15 schreef Gert het volgende:
Wat léuk voor Tanja, die foto's!!
Hartstikke goed idee van de redactie, om juist haar die foto's te geven.
Ze heeft het tenslotte al zwaar genoeg, met die zwangerschap!
Hoho.... ik heb het nagevraagd en er zijn meer die er van gehoord hebben. Ik sta alleen erg te kijken dat het zo is daar ik hier nooit iets over gehoord of gelezen heb... Dat het slecht is, dat weten we allemaal wel, alleen die afkickverschijnselen bij een baby...quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En jouw zus staat model voor heel zwanger Nederland in het algemeen en zwangere Tanja in het bijzonder? Roken tijdens zwangerschap is slecht....heel slecht. Je brengt een verslaafd kind ter wereld dat lichter is dan oorspronkelijk bedoeld. Om van alle andere medische gevolgen nog maar te zwijgen. Of een kind lief is of niet heeft er niet zoveel mee te maken.
Niet generaliseren ajb....quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:18 schreef Anitra het volgende:
Jemig wt een gezeik om die foto's. Was het vorige week niet zo dat Lieske foto's had gehad? En daar werd niks van gezegd. Maar omdat het nu Tanja is die ze krijgt begint heel het forum gelijk te zeiken.
Helemaal mee EENSquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:18 schreef misterDre het volgende:
Wat een kutmongoluh opdracht! Is het al fucking saai gaan we gezelligsaampjes breien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |