ik weet niet waarom, maar ik vind haar wel een beetje op maxima over een jaar of tien lijken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ja maar jongens er zitten me een partij geile wijven onder die burka's daar wordt je niet gezond van! daarom dragen ze die dingen ook anders geilen wij westerse mannen er teveel op!
[afbeelding]
JA inderdaad! Na je het zegt, het is sprekend die argentijnse stoepHoer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet niet waarom, maar ik vind haar wel een beetje op maxima over een jaar of tien lijken.
OMFG Beev ik had het kunnen weten.quote:
Die onderste foto :/ het lijken wel ninja's gek.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:45 schreef Ivatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat eng...![]()
Misschien denken de ouders hiermee de kans van het kind op de arbeidsmarkt te vergrotenquote:Op zondag 13 november 2005 17:48 schreef zoalshetis het volgende:
die ene heet jihad, wat is dat nou voor naam om je kind te geven denk ik dan?
Meer dan ik tellen kan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:31 schreef Junkie het volgende:
Ooit eens een knappe moslima gezien?
quote:ik nog nooit!
Nee, dat ze hun schoonheid verhullen. Dat is iets anders.quote:Op zondag 13 november 2005 18:06 schreef Bolderbast het volgende:
tis dan ook de bedoeling van hun "vermomming" he dat ze er lelijk en afstotelijk van worden
Dan zou ik maar snel verhuizen.quote:maar ze verpesten toch zo'n beetje dagelijks mijn uitzicht buitenshuis
Achmed?quote:Op zondag 13 november 2005 17:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Meer dan ik tellen kan.
[..]
Dan moet je es uit je doppen leren kijken.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |