abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31525481
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:53 schreef Kluupkluup het volgende:
die flitsboetes vind ik trouwens prima..
- Zoalng je je aan de snelheid houdt, is er niks aan de hand.
- Het verhoogt de veiligheid, vooral binnen de bebouwde kom (erbuiten, en dan vooral op de snelwegen, mag de max. wel iets omhoog)
- Als er geen flitsboetes zouden zijn, dan zou de poitie meer geld van de overheid moeten krijgen, dus meer belasting. Dan maar liever geld afpakken van 'schuldige' mensen..
Of ze geven gewoon eens uit wat er binnenkomt, en niet meer, in plaats van kwistig met geld rond te strooien omdat ze het toch kunnen afpakken van hardwerkende burgers. Geld nodig? Ach joh dan verhogen we de belastingen toch! Die zijn met een gemiddelde belastingdruk van 65% (BTW en dergelijke diefstal inbegrepen) nog niet hoog genoeg joh... geen probleem! Of we gaan even flitsen! Wat heb ik een godsgruwelijke hekel aan het 'beleid' in Nederland zeg. Maar dat er ook nog mensen zoals jij zijn die dit goedpraten is wel helemaal te triest voor woorden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_31525492
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 04:42 schreef StefanP het volgende:

[..]

Of ze geven gewoon eens uit wat er binnenkomt, en niet meer, in plaats van kwistig met geld rond te strooien omdat ze het toch kunnen afpakken van hardwerkende burgers. Geld nodig? Ach joh dan verhogen we de belastingen toch! Die zijn met een gemiddelde belastingdruk van 65% (BTW en dergelijke diefstal inbegrepen) nog niet hoog genoeg joh... geen probleem! Of we gaan even flitsen! Wat heb ik een godsgruwelijke hekel aan het 'beleid' in Nederland zeg. Maar dat er ook nog mensen zoals jij zijn die dit goedpraten is wel helemaal te triest voor woorden.
Onbegrijpelijk dat je je er druk om blijft maken.
underground forever baby
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:34:00 #28
37248 BertV
Klei indiaan
pi_31528779
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_31576111
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:25 schreef Blerfaap het volgende:

[..]

Als je hiervoor een bekeuring krijgt, kan je daar mooi tegen in beroep gaan. Er is namelijk een regel die aangeeft dat ze nie tmogen controleren op snelheid binnen een bepaald aantal meters van een bord. Een bord dus waarbij je harder/zachter moet/mag gaan rijden. Wat die afstand precies is weet ik niet meer.
Dat mogen ze wel, mits ze daarvoor een gegronde reden hebben. En bij de politie is tegen jou altijd een reden te verzinnen, dus dit gaat niet echt op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')