Lekker zo, "eerlijk" laten bieden en dan onderhands verkopen...quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:32 schreef err het volgende:
ducky heeft alles genomen. Voor 50 euro. Jij bood 45.
Ik heb nogal de kans gehad om een nieuw bod te doenquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:32 schreef err het volgende:
ducky heeft alles genomen. Voor 50 euro. Jij bood 45.
Je biedt wat aanquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Zeikerds.. het is hier geen veiling. Hij plaatst een vraagprijs en als iemand dat biedt dan is het spul verkocht. Zo zou ik het ook doen. Waarom zou ik m'n spul langer vasthouden dan nodig, omdat sommige fokkers per se willen meebieden (en 90% hun bod intrekt of niks meer van zich laat horen).
Ridge Racer heb ik al een maand of 7. Die zou ik dan ook direkt doorverkopen. Ik wilde de TS een plezier doen door alles in 1 te kopen. En je speelt helemaal niet met Ridge Racer, je PSP ligt in reparatiequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:17 schreef DuckyV het volgende:Ze zijn al verstuurd aan mij, dusjah
Bedankttt err
(Swetsenegger sorry he, kzal aan je denken als ik RR speel)
Heb ik met de strontemmer gerammeld?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:18 schreef Markster het volgende:
Idd. stelletje zeikwijven.
Je kop stinkt al erg genoeg.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb ik met de strontemmer gerammeld?
Ow ja, hit me where it hurtsquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:46 schreef donald_dick het volgende:
jezus swets, je lijkt wel op een 16 jarige met flippo's
Gelukkig voel ik me bij het lezen van jouw posts al een behoorlijk stuk slimmerquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met een keer wassen gewoon over. Jouw intellect is dan nog steeds marginaal.
Tja, wees er blij mee dat je je bij het lezen van 1 regel al slim voelt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:51 schreef Markster het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik me bij het lezen van jouw posts al een behoorlijk stuk slimmer
zucht....quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, wees er blij mee dat je je bij het lezen van 1 regel al slim voelt.
Het bevestigt helaas wel mijn punt dat je het iq van een naaktslak hebt.
En dan heb jij nog minder, best knapquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, wees er blij mee dat je je bij het lezen van 1 regel al slim voelt.
Het bevestigt helaas wel mijn punt dat je het iq van een naaktslak hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |