Das geen intelligentie maar instinct.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:07 schreef demins het volgende:
[..]
Een zekere basisintelligentie kan je haar niet ontzeggen.
Dido draait te veel ze moet proberen dingen wat harder zeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:10 schreef cuall het volgende:
[..]
het is zo saaaaaaaaaai, een mens moet toch wat posten
![]()
het is inmiddels iedereen wel duidelijk dat Roel niet mijn favoriet is![]()
Ddo daarentegen vind ik, ondanks haar kakkerigheid veel sympathieker en eerlijker![]()
Lieske is zo'n type die van een mug een olifant maaktquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik helaas niet met je eens Regenworm...
Ik denk dat Lieske wel een type is dat haar pijn uit zou buiten om in de belangstelling te staan. Ik ben er heilig van overtuigd dat ze daadwerkelijk pijn had, maar ze heeft er wel heel erg de nadruk op gelegd....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:13 schreef flugeltje het volgende:
Zoals Tanja nu zit kan ze zo die baby eruit schieten...
En dan heul vlug beschuit met muisjes en vooral heul veul CHAMPI het huis in!!!!
Lijkt me van wel... Die zal eerst min of meer af moeten kicken...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik weet niet of ik nu aan het zwammen ben..
maar kan het zijn dat Tanja's baby straks heel onrustig zal worden, door een nicotine te kort?
Het kwam haar wel goed uit dat ze last kreeg van de knie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik helaas niet met je eens Regenworm...
Ik denk dat Lieske wel een type is dat haar pijn uit zou buiten om in de belangstelling te staan. Ik ben er heilig van overtuigd dat ze daadwerkelijk pijn had, maar ze heeft er wel heel erg de nadruk op gelegd....
klopt...baby's van een rokende moeder hebben te maken met afkickverschijnselen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik weet niet of ik nu aan het zwammen ben..
maar kan het zijn dat Tanja's baby straks heel onrustig zal worden, door een nicotine te kort?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:15 schreef flugeltje het volgende:
Mensen die ooit zwanger zijn geweest.... Let ff op Tanja...
Ze trekt soms wat vreemde gezichten en lijkt af en toe te willen puffen. Dit gebeurt met regelmatige tussenpozen.. Voorweëen?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:22 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
als ervaringsdeskundige zie ik niets wat wijst op een bevalling nu
Leuk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:21 schreef regenworm het volgende:
En ze kan ontzettend leuk uit de hoek komen en neemt niet echt een blad voor de mond.
Ze is zwangerquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
Tanja lijkt me overigens wel het type dat urenlang met weëen loopt vóór het de rest te vertellen. Dit natuurlijk om te voorkomen dat ze allemaal om haar heen gaan zwermen. Het feit dat ze er buiten bij gaat zitten doet me ook al vreemd aan. En ze heeft al meerdere keren gelachen vandaag.
Er is iets met haar.... PUNT!
idd, zie het echt al voor me Tanja op een gegeven moment tegen de andere bewoners uhh ik geloof dat het begint. En dan al 10 cm ontsluiting blijkf te hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:17 schreef flugeltje het volgende:
Tanja lijkt me overigens wel het type dat urenlang met weëen loopt vóór het de rest te vertellen. Dit natuurlijk om te voorkomen dat ze allemaal om haar heen gaan zwermen. Het feit dat ze er buiten bij gaat zitten doet me ook al vreemd aan. En ze heeft al meerdere keren gelachen vandaag.
Er is iets met haar.... PUNT!
behalve als de baby moedermelk krijgt en tanja blijft door roken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:21 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
klopt...baby's van een rokende moeder hebben te maken met afkickverschijnselen...
Ik denk dat er iets met haar is omdat ze enorm 'onTanja' is vandaag.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze is zwanger![]()
![]()
Ik denk dat de regie extra alert is om zo snel mogelijk in te grijpen.
Iedereen weet dat tanja een eigewijs kreng is en BB wil niet spellen met de gezondheid van het kind.
oke, op het roken na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |