Ja, nou weten we het wel, Gert.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je wel wat je me toewenst?
Ja tuurlijk weet je dat, kankerhoer.
gaan jullie ff allemaal jullie mond spoelen met groene zeep ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik typ gewoon snel zonder erop te letten meneertje..
enne... ga iemand anders vervelen teringhoer..
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:02 schreef regenworm het volgende:
Zie tanja niet meer ze zal wel met de [afbeelding] bezig zijn.
Valt wel mee hoor... Ben zelf ook niet altijd de gemakkelijkste in huis...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Flugeltje als personality trainer!!
![]()
![]()
![]()
Vertel in godsnaam niemand waar je die smilies vandaan hebt. Pleaaaaase?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:02 schreef regenworm het volgende:
Zie tanja niet meer ze zal wel met de [afbeelding] bezig zijn.
Het kan pijn doen bij een bepaalde beweging van de knie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:01 schreef MissX het volgende:
[..]
Als ik zie wat ze nu allemaal doet, heeft ze zich flink lopen aanstellen de afgelopen dagen. Want ze belast hem nu behoorlijk zwaar. En als ze zoveel pijn had als ze afgelopen dagen beweerde is dat echt niet opeens over als je met 1 kruk mag lopen en oefeningen mag doen.
te laat he, vroege vogel...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Vertel in godsnaam niemand waar je die smilies vandaan hebt. Pleaaaaase?![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan pijn doen bij een bepaalde beweging van de knie.
Maar ik vind lieske niet iemand die zich aanstelt
Dat ben ik helaas niet met je eens Regenworm...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het kan pijn doen bij een bepaalde beweging van de knie.
Maar ik vind lieske niet iemand die zich aanstelt
dat is niet zn sterkste punt, dat weet je ondertussen toch wel cuall... of is het wishfull thinking??quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:05 schreef cuall het volgende:
Foei Roel, niet Nathalie onderd druk zetten om te vertellen wat Dido had vertelt m.b.t zijn persoon
Ik hou niet van die methodes
Be a man, en benader haar rechtstreeks
Waarom vind je ze niet leuk danquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Een zekere basisintelligentie kan je haar niet ontzeggen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:05 schreef Kokstra het volgende:
Chantal: "Niemand houdt van mij..."
Weer goed!
De eigenschappen geven een boel geheimen prijs...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Welk stukje van mijn post heb je niet begrepen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom vind je ze niet leuk dan [afbeelding]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:07 schreef muizemeis het volgende:
Ben dr weer vandoor, het bad loopt..
Tot laterz weer!!![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gaan jullie ff allemaal jullie mond spoelen met groene zeep ofzo
kijken ook kleine kindjes mee hier he!!
Godgloeiende GVD
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is niet zn sterkste punt, dat weet je ondertussen toch wel cuall... of is het wishfull thinking??
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:09 schreef demins het volgende:
[..]
Welk stukje van mijn post heb je niet begrepen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |