uit jouw reactie is het erg makkelijk concluderen wie hier een kort lontje heeftquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef yup het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik heeel erg snel maar eens dimmen met je zelf kennis gelul.
Ten eerste ik was altijd beleefd en vriendelijk, ik hoef geen ruzie met meneer agent. Maar als meneer agent direct een grote bek trekt, ja dan ga ik dus de conclusie trekken dat meneer niet echt aardig is, en het grappige is dat het niet 1x, niet 2x, maar meerdere malen is gebeurt. Ook op de brommer (die niet opgevoerd was en waar ik altijd netjes mee reed) heb ik zulke dingen meegemaakt met motoragenten... Dus ik kan mooi WEL een conclusie trekken, ok?
Juist dat korte lontjes gedoe is geen gelul, juist mensen die dat als gelul afwimpelen zijn zelf GELUL VAN DE EERSTE ORDE. Ten eerste maak ik iedere dag korte lontjes mee, mensen die echt om de kleinste dingen elkaar al gaan afmaken. Het lijkt tegenwoordig te moeilijk om eens normaal te gedragen...
als je ten eerste zegt moet er ook een ten tweede komen, maar die ontbreekt in je genuanceerde betoog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef yup het volgende:
[..]
Ten eerste ik was altijd beleefd en vriendelijk, ik hoef geen ruzie met meneer agent. Maar als meneer agent direct een grote bek trekt, ja dan ga ik dus de conclusie trekken dat meneer niet echt aardig is, en het grappige is dat het niet 1x, niet 2x, maar meerdere malen is gebeurt. Ook op de brommer (die niet opgevoerd was en waar ik altijd netjes mee reed) heb ik zulke dingen meegemaakt met motoragenten... Dus ik kan mooi WEL een conclusie trekken, ok?
Juist dat korte lontjes gedoe is geen gelul, juist mensen die dat als gelul afwimpelen zijn zelf GELUL VAN DE EERSTE ORDE. Ten eerste maak ik iedere dag korte lontjes mee, mensen die echt om de kleinste dingen elkaar al gaan afmaken. Het lijkt tegenwoordig te moeilijk om eens normaal te gedragen...
misschien als je straks een motormaniak bent geworden dat je goede vriendjes met de motoragenten wordt. jullie delen namelijk dezelfde passie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:22 schreef yup het volgende:
Ik maak me niet ook druk, want ben nog nooit bekeurd door meneer motoragent omdat hij niks kon vinden om mij te pakken (helaas voor meneer motoragent).
En om de auto heen lopen of er een lichtje niet brand, alle papieren uitvoerig bekijken of ik toevallig eentje ben vergeten komt dus echt neer op dingen zoeken om me te naaien. Helaas pindakaas want ik hou me altijd aan de wet en heb altijd de juiste papieren bij me![]()
Denk het niet moet je eens motor-forum.nl kijken, hebben ze echt geen goede ervaringen met meneer motoragent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien als je straks een motormaniak bent geworden dat je goede vriendjes met de motoragenten wordt. jullie delen namelijk dezelfde passie.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:27 schreef ondeugend het volgende:
Nee straatraces zijn illegaal en moeten dus gestopt worden. Niet de agent die op de motor zit die je dwingt om te stoppen. Het is ongehoord en zal wat mij betreft flinkt bestraft moeten worden.
goed gesprokenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Yup,
Hoor 's,
Ik lees nu al een tijdje in dit topic hoe vervelend en gemeen jij motoragenten vindt.
Je postgeschiedenis lezend bekruipt me het gevoel dat je iederéén vervelend en gemeen vindt wanneer jouw weggedrag, en dat van anderen die zich niet wensen te conformeren aan de Wegenverkeerswet, door die mensen gecorrigeerd wordt. Je punt is duidelijk. Je wordt niet graag gecorrigeerd ondanks dat je zelf dondersgoed weet dat je recht hebt op correctie. Uiteraard ligt het feit dat je een prent krijgt of wordt aangesproken op je weggedrag nooit aan jou maar altijd aan die ander. Raar, moet ik je zeggen. Ik heb dat nooit; je wordt kennelijk door een groot onrecht getroffen dat maar een klein deel van de gemeenschap lijkt te treffen.
Beste Yup,
Je bent de enige niet.
Nederland is met jou een heel legertje mensen rijk dat slecht tegen terechte correctie kan.
Een discutabel gezelschap.
Is het een heel grote moeite je kruistocht tegen motoragenten uit een topic te houden dat juist gaat over het gericht proberen om te brengen van één van die mensen ? Tenzij jou de strekking van dit topic compleet ontgaat en je misdrijven tegen het leven gericht graag betrekt op jouw eigen probleem met gezag.
Ga dan vooral je gang.
On Topic:
De desbetreffende motordiender is herstellend van de aan zijn lichaam aangerichte verwoesting.
De mensen die om hem geven in zijn directe omgeving zijn bezig met het wennen aan de gedachte dat er iemand anders thuis zal komen dan de man die ooit naar zijn werk ging om wat voor zijn (en ook jóuw) gemeenschap te betekenen.
Helaas voor jou kan jij niks concluderen uit mijn posts.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Yup,
Hoor 's,
Ik lees nu al een tijdje in dit topic hoe vervelend en gemeen jij motoragenten vindt.
Je postgeschiedenis lezend bekruipt me het gevoel dat je iederéén vervelend en gemeen vindt wanneer jouw weggedrag, en dat van anderen die zich niet wensen te conformeren aan de Wegenverkeerswet, door die mensen gecorrigeerd wordt. Je punt is duidelijk. Je wordt niet graag gecorrigeerd ondanks dat je zelf dondersgoed weet dat je recht hebt op correctie. Uiteraard ligt het feit dat je een prent krijgt of wordt aangesproken op je weggedrag nooit aan jou maar altijd aan die ander. Raar, moet ik je zeggen. Ik heb dat nooit; je wordt kennelijk door een groot onrecht getroffen dat maar een klein deel van de gemeenschap lijkt te treffen.
Beste Yup,
Je bent de enige niet.
Nederland is met jou een heel legertje mensen rijk dat slecht tegen terechte correctie kan.
Is het een heel grote moeite je kruistocht tegen motoragenten uit een topic te houden dat juist gaat over het gericht proberen om te brengen van één van die mensen ? Tenzij jou de strekking van dit topic compleet ontgaat en je misdrijven tegen het leven gericht graag betrekt op jouw eigen probleem met gezag.
Ga dan vooral je gang.
On Topic:
De desbetreffende motordiender is herstellend van de aan zijn lichaam aangerichte verwoesting.
De mensen die om hem geven in zijn directe omgeving zijn bezig met het wennen aan de gedachte dat er iemand anders thuis zal komen dan de man die ooit naar zijn werk ging om wat voor zijn (en ook jóuw) gemeenschap te betekenen.
+ 10, zelfkennis, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:38 schreef yup het volgende:
Ik zou er graag tegenin zijn gegaan alleen HELAAS ga ik het onderspit delven want het is de woord van een agent tegen een of andere kutjochie.
Het enige wat ik vrees is het magische woord artikel 5.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
+ 10, zelfkennis, dat dan weer wel.
ja lachen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:43 schreef yup het volgende:
Het grappige is wat ik heb gemerkt:
Als jij heel rustig en nonchalant blijft (en ook nog eens verdomme gelijk hebt) dan gaan die gasten dus totaal flippen
hey maar ondanks je frustratie met mensen die graag willen dat jij je aan de wet houdt, voel je toch wel ietsiepietsie mee met het slachtoffer?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:49 schreef yup het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet lachen yup tegen agent midden in de nacht...
Verder heb ik alleen maar een frustratie met agenten die denken dat ze king of the world zijn, ik heb ook genoeg goeie agenten mee gemaakt hoor (die dus gewoon normaal als mensen kunnen reageren).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey maar ondanks je frustratie met mensen die graag willen dat jij je aan de wet houdt, voel je toch wel ietsiepietsie mee met het slachtoffer?
Buitenom die snelheidsovertredingen rij ik nog wel netjes (in mijn ogen)...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:37 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Je gaat vooral je gang dus.
Voel je door mij niet geremd
Ondanks dat ik het grotendeels eens ben met je betoog wil ik toch terzijde de opmerking plaatsen dat er inderdaad veel (ook motorrijdende) dienders zijn die graag spijkers op laag water zoeken. En dat maakt de motorrijdende agent niet geliefd, ook en juist bij die verkeersdeelnemers die eigenlijk nooit echt de wet overtreden. Dat i.c.m. de kwetsbare positie van een motorrijder, dus ook een diender, is klaarblijkelijk toch iets waar men zich bij de politie zorgen over zou moeten maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Beste Yup,
Je bent de enige niet.
Bla, bla, bla. Maar de personen die oom agent van z'n motor hebben gereden waren wel criminelen. Dus hier gaat jouw betoog over agenten die zoeken naar iets omdat de kop van bestuurder ze niet aanstaat de mist in.quote:
Pardon? Waar zeg ik dan dat dat ook in dit geval geldt? Ik zeg alleen maar dat de politie zijn hand in eigen boezem moet steken als het gaat om het absoluut slechte imago van de wetshandhaving in dit land.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bla, bla, bla. Maar de personen die oom agent van z'n motor hebben gereden waren wel criminelen. Dus hier gaat jouw betoog over agenten die zoeken naar iets omdat de kop van bestuurder ze niet aanstaat de mist in.
Buiten het feit dat je op de man speelt nu, ja, ik ben dus inderdaad een keer willens en wetens "aangepakt" door een diender(toevallig ook nog een motoragent...), die mij beschuldigde van het 31 km/h te snel rijden terwijl ik geen moment harder dan de toegestane snelheid heb gereden(leuk die omgekeerde bewijslast i.c.m. een lasergun... Quotum nog niet gehaald? Ach, dan beweer ik toch dat de lasergun een te hoge snelheid aangaf, is immers toch op geen enkele manier te controleren door de bekeurde of door de rechter).quote:En het is wel weer zoooo typisch dat het altijd hetzelfde soort mensen is dat zeikt over de pliesie. Die worden altijd zomaar zonder reden aangepakt door de pliesie natuurlijk.![]()
En wat heeft dat met het onderwerp van dit topic te maken?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:29 schreef Jalu het volgende:
[..]
Pardon? Waar zeg ik dan dat dat ook in dit geval geldt? Ik zeg alleen maar dat de politie zijn hand in eigen boezem moet steken als het gaat om het absoluut slechte imago van de wetshandhaving in dit land.
[..]
Buiten het feit dat je op de man speelt nu, ja, ik ben dus inderdaad een keer willens en wetens "aangepakt" door een diender(toevallig ook nog een motoragent...), die mij beschuldigde van het 31 km/h te snel rijden terwijl ik geen moment harder dan de toegestane snelheid heb gereden(leuk die omgekeerde bewijslast i.c.m. een lasergun... Quotum nog niet gehaald? Ach, dan beweer ik toch dat de lasergun een te hoge snelheid aangaf, is immers toch op geen enkele manier te controleren door de bekeurde of door de rechter).
Dit soort dienders maakt het werken voor eerlijke welwillende dienders knap lastig, kan ik je melden.
Dat Yup dus wel een punt heeft als hij zegt dat er nogal wat rotte appels bij de politie zitten die ervoor zorgen dat er mensen zijn die weleens een keer door het lint kunnen gaan als er weer eens al of niet terecht gecorrigeerd wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En wat heeft dat met het onderwerp van dit topic te maken?
Maar je wist toch al dat het in dit geval niks te maken heeft met rotte appels bij de politie?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:45 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat Yup dus wel een punt heeft als hij zegt dat er nogal wat rotte appels bij de politie zitten die ervoor zorgen dat er mensen zijn die weleens een keer door het lint kunnen gaan als er weer eens al of niet terecht gecorrigeerd wordt.
Dat deed ik niet, dat deed Yup. Ik reageer alleen op de manier waarop yup vervolgens door iedereen wordt afgeblaft terwijl hij gewoon wel een valide punt heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar je wist toch al dat het in dit geval niks te maken heeft met rotte appels bij de politie?
Je haalt er dingen bij die met deze zaak niks te maken hebben.
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:15 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het grotendeels eens ben met je betoog wil ik toch terzijde de opmerking plaatsen dat er inderdaad veel (ook motorrijdende) dienders zijn die graag spijkers op laag water zoeken. En dat maakt de motorrijdende agent niet geliefd, ook en juist bij die verkeersdeelnemers die eigenlijk nooit echt de wet overtreden. Dat i.c.m. de kwetsbare positie van een motorrijder, dus ook een diender, is klaarblijkelijk toch iets waar men zich bij de politie zorgen over zou moeten maken.
Agenten die bekeuren omdat de kop van de bekeurde ze niet aanstaat en ze dus net zo lang zoeken totdat ze iets gevonden hebben om te kunnen schrijven hebben we genoeg in dit land en die agenten verpesten het wel voor alle welwillende dienders in dit land.
Ik denk dat het best een redelijke aanname is dat het afschuwelijke voorval met deze motorrijdende diender mogelijk een gevolg is van het soms misselijke gedrag van andere dienders. En dus zou de politie in het algemeen niet alleen maar moeten wijzen maar toch eindelijk eens een keer de hand in eigen boezem moeten steken. Rotte appels heb je overal, ook bij de politie, het zou de politie-organisatie echter sieren als men dat eindelijk eens ruiterlijk zou toegeven en er ook actie tegen zou ondernemen. JUIST om voorvallen als die we hier bespreken te voorkomen.
Pfff, als je op een motorforum leest, lees je precies het omgekeerde.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:15 schreef yup het volgende:
Vraag je je maar eens af (iedereen hier dus) waarom motoragentjes zo "geliefd" zijn.
Met normale agenten heb ik dus werkelijk nooit problemen gehad... Ik wil niet zeggen dat alle motordienders klootzakken zijn, maar ik vind het geen toeval dat ik een paar keer door een "rotte appel" ben aangehouden
Dat is dus niet waar, lees maar eens beter.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:38 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Pfff, als je op een motorforum leest, lees je precies het omgekeerde.
quote:De dader van het moedwillig omver rijden van de Rotterdamse motoragent Hans Jeanson is een zeer agressieve jeugdcrimineel, zo schrijft De Telegraaf vandaag. De 38-jarige Jeanson is eigenlijk van beroep wijkagent. Hij reed zaterdagavond 15 oktober op de A15 op een off-the-roadmotor en heeft bij de afslag Charlois een 19-jarige automobilist, ''ene Dennis uit Rotterdam'', willen aanhouden. De jongen staat bekend als een zeer gewelddadige crimineel. Hij reed op dat moment in een gestolen Honda Accord die door agent Jeanson opgemerkt moet zijn.
Volgens getuigenverklaringen heeft deze Dennis tot twee keer toe geprobeerd Jeanson klem te rijden. De agent kon geen kant op: zijn off-the-road kan namelijk niet veel harder dan 130 kilometer per uur. Bij de derde keer reed de doldrieste crimineel Jeanson tegen de vangrail om er vervolgens als een gek vandoor te gaan.
Jeanson hield aan het gebeuren onder meer een verbrijzeld been over. Op de intensive-careafdeling van het Erasmus Medisch Centrum wordt hij kunstmatig in een coma gehouden. Zijn linkeronderbeen is geamputeerd. Verder kampt hij met andere gecompliceerde botbreuken. Gevreesd wordt bovendien voor blijvend hersenletsel door de enorme klap en het massale bloedverlies.
Arrestatie
De dader werd vorige week donderdag gearresteerd toen hij vanuit Vlaardingen met twee kompanen een ripdeal wilde plegen. Ook bij die gelegenheid zette Dennis zijn auto als wapen in tegen de politie. Hij ramde twee wagens van het arrestatieteam.
Pas nadat de politie een waarschuwingsschot had gelost, kon hij worden klemgereden en overmeesterd. Twee van zijn maten zitten vast omdat zij na het ongeval hebben geholpen om de Honda Accord in brand te steken. Het duo zou het misdrijf inmiddels (deels) hebben bekend.
Rotterdamse Dennis maakt volgens bronnen deel uit van een bende die inbraken pleegt en auto's steelt. De groep staat bekend als zeer agressieve harddrugsgebruikende criminelen.
Ik ben blij dat de (vermoedelijke) daders gepakt zijn, anders wordt dit een nog groter drama.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:02 schreef ondeugend het volgende:
'Dader aanslag motoragent jeugdcrimineel'
[..]
Er is wat mij betreft geen enkel sympathie of begrip op te brengen voor deze jongeman.
Nee, dat is niet waar. Het is voldoende om jong te zijn en een auto te hebben die er snel uitziet. Dat is de reden dat ik nooit opvallende auto's gehad heb, ik had geen zin in die ellende. Ben in tien jaar rijden wel drie keer staande gehouden, waarvan een keer dus voor een zogenaamde snelheidsovertreding die met de lasergun geconstateerd zou zijn en die gewoon door de betreffende diender gefantaseerd is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je 5 keer door een motoragent wordt aangehouden, dan lok je (onbewust misschien) toch iets uit.
Lijkt mij.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:32 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Het is voldoende om jong te zijn en een auto te hebben die er snel uitziet. Dat is de reden dat ik nooit opvallende auto's gehad heb, ik had geen zin in die ellende. Ben in tien jaar rijden wel drie keer staande gehouden, waarvan een keer dus voor een zogenaamde snelheidsovertreding die met de lasergun geconstateerd zou zijn en die gewoon door de betreffende diender gefantaseerd is.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Je bent de enige niet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef yup het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het niet alleen vermoeidheid is, maar het betrekken van emoties in je weggedrag. Als er bepaalde spanningen op je werk zijn bijvoorbeeld. Ik heb wel eens wat acties uitgehaald waarbij ik achteraf dacht van, dat ging nergens over.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:00 schreef yup het volgende:
[..]
Serieus mensen zouden eens moeten relaxen, ik kan wel hier zo doen maar in het echt kan het me vrij weinig schelen, je zou eens moeten zien hoe vaak ik iemand druk heb zien gebaren, mijn antwoord is dan gewoon een smile + duim erbij. Houden ze vanzelf ermee op.
IK NEEM ELK ZIN OF WOORD TERUG, ALLES VERDOMME NOG AAN TOE ALLES NEEM IK TERUG GODVERDOMMEquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:02 schreef ondeugend het volgende:
'Dader aanslag motoragent jeugdcrimineel'
[..]
Er is wat mij betreft geen enkel sympathie of begrip op te brengen voor deze jongeman.
Ben gewoon verontwaardigt dat het weer zo een agressieve aap is (waar onze maatschappij helaas vol van zit)...quote:
quote:Motoragent aangereden bij ramkraak
AMSTERDAM - Een 33-jarige hoofdagent van Politie Haaglanden is donderdag 27 oktober om 22:20 uur werd op de Rijswijkseweg aangereden door een nog onbekende automobilist. Het betrokken voertuig was kort daarvoor weggereden bij een ramkraak aan de Koningin Julianalaan in Voorburg.
Twee inzittenden van dit voertuig hadden bij een computerzaak enkele goederen weggenomen. De motoragent zag op het Spaarneplein het voertuig rijden en zette direct de achtervolging in. Net voor het viaduct van de Rijswijkseweg nabij het Hollands Spoor stopte de bestuurder van de auto op de rijbaan en reed vervolgens vol gas achteruit en ramde de onfortuinlijke motoragent. De motoragent werd circa drie meter van zijn motorfiets geslingerd maar raakte wonderwel niet gewond. Het voertuig reed vervolgens verder en werd korte tijd later leeg aangetroffen op de Laakkade. De motorfiets raakte zwaar beschadigd
Ken je de betekenis van de woorden terecht en discutabel? Het is misschien moeilijk voor te stellen, maar er bestaan dienders die de volstrekte onmogelijkheid om te bewijzen dat ze liegen misbruiken om een boete te kunnen schrijven. En ik weet dat dat het geval is omdat het a. mij zelf een keer is overkomen door b. een diender die ik al kende omdat ik zelf een kantoorbaan bij het betreffende politiekorps gehad heb. Een zg. rotte appel, ja ze bestaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
[..]
even off topic. ken ik jou van een studie in haarlem?quote:
Nee, ik heb nooit in Haarlem gestudeerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even off topic. ken ik jou van een studie in haarlem?
ok dan is dat ook duidelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit in Haarlem gestudeerd.
Wat een held zeg.quote:Verdachte bekent aanrijden motoragent
Uitgegeven: 4 november 2005 10:39
Laatst gewijzigd: 4 november 2005 11:44
ROTTERDAM - Een 19-jarige man uit Rotterdam heeft woensdagavond bekend dat hij bijna drie weken geleden een motoragent heeft aangereden op de snelweg A15 ter hoogte van de afslag Charlois. Ook zei de man dat hij alleen in de auto zat, zo maakte de politie vrijdag bekend. Of de man de motoragent opzettelijk heeft aangereden, is vooralsnog uit de verhoren niet duidelijk geworden.
De man probeerde na het stopteken van de motoragent te ontkomen, omdat hij in een gestolen auto reed, luidde zijn verklaring. Naast de 19-jarige man zitten ook een 20-jarige man uit Spijkenisse en een 28-jarige man uit Rotterdam nog vast voor hun mogelijke betrokkenheid bij de zaak.
De politie arresteerde recentelijk ook een 26-jarige man uit Spijkenisse. Hij wordt verdacht van het in brand steken van de betrokken auto, korte tijd na de aanrijding.
Uitgebrand
De 38-jarige agent uit Spijkenisse werd bijna drie weken geleden tijdens een surveillance aangereden op de A15. Hij was duidelijk herkenbaar aan het werk als politieagent. Na het incident trof de politie de auto die betrokken was bij het incident uitgebrand aan op een industrieterrein in Rhoon.
Zorgwekkend
De motoragent, die werd opgenomen in het Erasmus Medisch Centrum, raakte door het ongeval een deel van zijn been kwijt. Volgens de politie is zijn toestand nog steeds zorgwekkend en is de agent nog altijd niet aanspreekbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |